Чат-бот для SaaS
Чат-бот SendPulse
Бот платформи мультиканального сервісу розсилок SendPulse розроблений на основі поширених запитань користувачів. Щоб спробувати, перейдіть у будь-який з месенджерів.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Вітає нових користувачів
У вітальному повідомленні є три кнопки, які відповідають основним запитам користувачів. Можна дізнатися більше про сервіс, отримати інформацію про тарифи або зв'язатися з менеджером.
Розповідає про сервіс
Переглядаючи карусель товарів, в репліці бота можна вибрати канал, про який бажаєте дізнатися більше: email розсилки, чат-боти, SMTP, SMS, Viber, Web Push.
Допомагає обрати тариф
Робот-помічник бере на себе частину роботи відділу продажів і відповідає на поширені запитання покупців про тарифні плани: вибрати річний тариф або помісячний, платити «за відправлені повідомлення» або вибрати пакет за кількістю підписників.
Знаходить навчальні матеріали
Статті, вебінари, відеоролики, кейси — всі навчальні матеріали SendPulse зібрані в одній гілці чат-бота, щоб легко до них повернутися і отримати нові знання.

Чат-бот для навчальних платформ
Чат-бот «Академія SendPulse»
Бот платформи мультиканального сервісу розсилок SendPulse розроблений на основі поширених запитань користувачів. Щоб спробувати, перейдіть в будь-який з месенджерів.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Чат-бот відправляє нагадування користувачам, які записалися на навчальний курс або зареєструвалися на вебінар. Наприклад, у повідомленні про майбутній вебінар вказують, хто спікер і основні тези доповіді.


Чат-бот для навчальних платформ
Чат-бот «Місце зустрічі: Одеса»
Бот розроблений для Міжнародної Конференції операторів ринку нерухомості. Щоб спробувати, перейдіть у Facebook Messenger.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Реєструє на подію
Можна подивитися розклад виступів, дізнатися про спікерів і зареєструватися на вебінар.
Ділиться корисним контентом
Бот відправляє у чат корисні для ріелторів матеріали: кейси, презентації та записи минулих вебінарів.


Чат-бот для сфери оренди нерухомості
Чат-бот «Простір подій»
Бот розроблений для сервісу підбору приміщень для заходів. Щоб спробувати, перейдіть у Facebook Messenger.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Підбирає приміщення в оренду під вашу подію
Для цього потрібно вказати місто і вибрати швидку відповідь, наприклад «Лекція», «Тренінг» або «Виставка».
Підбирає приміщення з потрібною місткістю
Вкажіть кількість осіб, яких ви збираєтеся запросити на подію, і бот відправить вам варіанти відповідних приміщень.
Уточнює підходящу вартість оренди
Вкажіть, скільки ви готові заплатити за оренду, і бот запропонує найкращий варіант.
Відправляє підбірку приміщень
Після того, як бот отримає всі вимоги до потрібного приміщення, він відправляє посилання з підбіркою залів. За бажанням користувач може повернутися до попереднього меню і вказати інші критерії пошуку.

Чат-бот для служб доставки
Чат-бот USA in UA
Бот розроблений для сервісу доставки товарів з США в Україну. Користувачі підписуються на бота компанії, щоб отримати консультацію, оформити замовлення і перевірити статус доставки. Щоб спробувати, перейдіть у Facebook Messenger.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Знайомить користувача із сервісом доставки
Бот створений на основі поширених запитань покупців: як працює сервіс, які тарифи доставки, як відбувається оплата. Людина вибирає потрібну кнопку і отримує відповідь.
Консультує з приводу замовлень товарів зі США
Чат-бот пропонує почитати покрокову інструкцію про те, як замовити товари зі США, ознайомитися з каталогом магазинів і дізнатися про аукціон eBay.


Чат-бот для ресторанного бізнесу
Чат-бот Poster Blog Bot
Чат-бот для сервісу автоматизації кафе і ресторанів Poster відправляє корисний контент для професіоналів у цій сфері. Щоб спробувати, перейдіть у Facebook Messenger.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Ділиться корисним контентом
У вітальному повідомленні бот пропонує «Чек-ліст перед відкриттям закладу».
Збирає інформацію про підписників
Щоб відправляти корисний контент, чат-боту потрібно дізнатися більше інформації, наприклад: планує людина відкривати ресторан чи ні, і який саме. Користувач вибирає потрібну відповідь, яка запускає відповідний ланцюжок повідомлень.
Відправляє ланцюжки повідомлень на основі інтересів користувача
Якщо ви вирішили відкрити кав'ярню, чат-бот поділиться інтерв'ю з власником відомої мережі кав'ярень Sunday Coffee.
Відправляє корисні статті власникам барів і пабів
«Як найняти правильного бармена», «Ідеї для бару», «Як підвищити середній чек» — ця добірка статей стимулює спробувати систему обліку ресторанного бізнесу. Бот відправляє посилання в чат на безкоштовний доступ до системи обліку.
Дізнається номер телефону
Бот збирає номери телефонів для подальшого зв'язку. Користувачу не потрібно набирати номер вручну, оскільки він підтягується з облікового запису Facebook. Залишається підтвердити номер, натиснувши кнопку.

Чат-бот для сфери консалтингових послуг
Чат-бот «КонсультантПлюсКіров»
Бот розроблений для інформаційно-правового центру і допомагає компаніям організувати навчання персоналу і керівництва. Щоб спробувати, перейдіть у Facebook Messenger.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Інформує про вебінари та допомагає зареєструватися
Чат-бот пропонує зареєструватися на найближчий вебінар для бухгалтерів, юристів, HR-ів та інших фахівців за допомогою кнопок швидких відповідей.
Пропонує провести корпоративні тренінги
Можна вибрати тему тренінгу, прочитати інформацію про бізнес-тренера і залишити заявку на проведення.

Чат бот для салонів краси і медичних центрів
Чат-бот CPG Center
Бот розроблений для центру краси та здоров'я CPG. Клієнти можуть дізнатися про процедури, майстрів та лікарів і записатися на прийом. Щоб спробувати, перейдіть в Telegram.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Вітає нових підписників
У вітальному повідомленні чат-бот виводить головне меню з опціями, які допомагають користувачу отримати інформацію про компанію, послуги і косметику, яку використовують у салоні.
Розповідає про послуги
У центрі здоров'я та краси CPG можна записатися на різні процедури і консультації. Чат-бот докладно розповідає про кожну з них: обгортання тіла, гідромасаж, мезотерапія, масаж та інші.
Знайомить з фахівцями
Імідж центру краси та здоров'я формується на довірі клієнтів до майстрів, тому важливо розповісти про кожного з них, що і робить чат-бот. Ви можете отримати інформацію про освіту та досвід фахівця, а також побачите його фото.
Розповідає про косметику
Чат-бот розповідає про лікувальні та косметичні засоби, які використовуються у центрі, адже клієнти часто про це запитують під час запису на прийом.
Записує на прийом
Бот перемикає чат на адміністратора і просить залишити номер телефону для зв'язку.

Реєстрація з соцмережами
Увійти з Facebook Увійти з Google