Чат-бот для SaaS
Чат-бот SendPulse
Бот платформи мультиканального сервісу розсилок SendPulse розроблений на основі поширених запитань користувачів. Щоб спробувати, перейдіть до будь-якого месенджера.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Вітає нових користувачів
У вітальному повідомленні є три кнопки, які відповідають основним запитам користувачів. Можна дізнатися більше про сервіс, отримати інформацію про тарифи або зв'язатися з менеджером.
Розповідає про сервіс
Переглядаючи карусель товарів, в репліці бота можна вибрати канал, про який бажаєте дізнатися більше: email розсилки, чат-боти, SMTP, SMS, Viber, Web Push.
Допомагає обрати тариф
Робот-помічник бере на себе частину роботи відділу продажів і відповідає на поширені запитання покупців про тарифні плани: придбати річний або щомісячний тариф, платити «за відправлені повідомлення» або вибрати пакет за кількістю підписників.
Знаходить навчальні матеріали
Статті, вебінари, відеоролики, кейси — всі навчальні матеріали SendPulse зібрані в одній гілці чат-бота, щоб легко до них повернутися й отримати нові знання.
Чат-бот для навчальних платформ
Чат-бот «Академія SendPulse»
Бот платформи мультиканального сервісу розсилок SendPulse розроблений на основі поширених запитань користувачів. Щоб спробувати, перейдіть до будь-якого месенджера.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Чат-бот відправляє нагадування користувачам, які записалися на навчальний курс або зареєструвалися на вебінар. Наприклад, у повідомленні про майбутній вебінар вказують, хто спікер та основні тези доповіді.
Чат-бот для навчальних платформ
Чат-бот «Місце зустрічі: Одеса»
Бот розроблений для Міжнародної Конференції операторів ринку нерухомості. Щоб спробувати, перейдіть до Facebook Messenger.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Реєструє на подію
Можна подивитися розклад виступів, дізнатися про спікерів і зареєструватися на вебінар.
Ділиться корисним контентом
Бот відправляє у чат корисні для ріелторів матеріали: кейси, презентації та записи минулих вебінарів.
Чат-бот для сфери оренди нерухомості
Чат-бот «Простір подій»
Бот розроблений для сервісу підбору приміщень для заходів. Щоб спробувати, перейдіть до Facebook Messenger.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Підбирає приміщення в оренду під вашу подію
Для цього потрібно вказати місто та вибрати швидку відповідь, наприклад «Лекція», «Тренінг» або «Виставка».
Підбирає приміщення з потрібною місткістю
Вкажіть кількість осіб, яких ви збираєтеся запросити на подію, і бот відправить вам варіанти відповідних приміщень.
Уточнює відповідну вартість оренди
Вкажіть, скільки ви готові заплатити за оренду, і бот запропонує найкращий варіант.
Відправляє підбірку приміщень
Після того, як бот отримає всі вимоги до потрібного приміщення, він відправляє посилання з підбіркою залів. За бажанням користувач може повернутися до попереднього меню і вказати інші критерії пошуку.
Чат-бот для служб доставки
Чат-бот USA in UA
Бот розроблений для сервісу доставки товарів з США в Україну. Користувачі підписуються на бота компанії, щоб отримати консультацію, оформити замовлення та перевірити статус доставки. Щоб спробувати, перейдіть до Facebook Messenger.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Знайомить користувача із сервісом доставки
Бот створений на основі поширених запитань покупців: як працює сервіс, які тарифи доставки, як відбувається оплата. Людина вибирає потрібну кнопку й отримує відповідь.
Консультує з приводу замовлень товарів зі США
Чат-бот пропонує почитати покрокову інструкцію про те, як замовити товари зі США, ознайомитися з каталогом магазинів і дізнатися про аукціон eBay.
Чат-бот для ресторанного бізнесу
Чат-бот Poster Blog Bot
Чат-бот для сервісу автоматизації кафе і ресторанів Poster відправляє корисний контент для професіоналів у цій сфері. Щоб спробувати, перейдіть до Facebook Messenger.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Ділиться корисним контентом
У вітальному повідомленні бот пропонує «Чек-лист перед відкриттям закладу».
Збирає інформацію про підписників
Щоб відправляти корисний контент, чат-боту потрібно дізнатися більше інформації, наприклад: планує людина відкривати ресторан чи ні, і який саме. Користувач вибирає потрібну відповідь, яка запускає відповідний ланцюжок повідомлень.
Відправляє ланцюжки повідомлень на основі інтересів користувача
Якщо ви вирішили відкрити кав'ярню, чат-бот поділиться інтерв'ю з власником відомої мережі кав'ярень Sunday Coffee.
Відправляє корисні статті власникам барів і пабів
«Як найняти правильного бармена», «Ідеї для бару», «Як підвищити середній чек» — ця добірка статей стимулює спробувати систему обліку ресторанного бізнесу. Бот відправляє посилання в чат на безплатний доступ до системи обліку.
Дізнається номер телефону
Бот збирає номери телефонів для подальшого зв'язку. Користувачу не потрібно вводити номер самостійно, оскільки він підтягується з облікового запису Facebook. Залишається підтвердити номер, натиснувши на кнопку.
Чат-бот для сфери консалтингових послуг
Чат-бот «КонсультантПлюсКіров»
Бот розроблений для інформаційно-правового центру та допомагає компаніям організувати навчання персоналу та керівництва. Щоб спробувати, перейдіть до Facebook Messenger.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Інформує про вебінари та допомагає зареєструватися
Чат-бот пропонує зареєструватися на найближчий вебінар для бухгалтерів, юристів, HR-ів та інших фахівців за допомогою кнопок швидких відповідей.
Пропонує провести корпоративні тренінги
Можна вибрати тему тренінгу, прочитати інформацію про бізнес-тренера та залишити заявку на проведення.
Чат бот для салонів краси і медичних центрів
Чат-бот CPG Center
Бот розроблений для центру краси та здоров'я CPG. Клієнти можуть дізнатися про процедури, майстрів та лікарів і записатися на прийом. Щоб спробувати, перейдіть до Telegram.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Вітає нових підписників
У вітальному повідомленні чат-бот виводить головне меню з опціями, які допомагають користувачу отримати інформацію про компанію, послуги та косметику, яку використовують у салоні.
Розповідає про послуги
У центрі здоров'я та краси CPG можна записатися на різні процедури та консультації. Чат-бот докладно розповідає про кожну з них: обгортання тіла, гідромасаж, мезотерапія, масаж та інші.
Знайомить із фахівцями
Імідж центру краси та здоров'я формується на довірі клієнтів до майстрів, тому важливо розповісти про кожного з них, що і робить чат-бот. Ви можете отримати інформацію про освіту та досвід фахівця, а також побачите його фото.
Розповідає про косметику
Чат-бот розповідає про лікувальні та косметичні засоби, які використовуються у центрі, адже клієнти часто про це запитують під час запису на прийом.
Записує на прийом
Бот перемикає чат на адміністратора та просить залишити номер телефону для зв'язку.
Чат-бот для пошуку роботи
Чат-бот Marketorium
Чат-бот маркетингового агентства Marketorium допомагає кандидатам знайти цікаву роботу та розпочати кар’єру у маркетингу.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Проводить первинний відбір кандидатів
Бот знайомиться з людиною, задає питання та на основі цього пропонує відповідні вакансії.
Організовує співбесіду
Бот може відправити тестове завдання та записати кандидата на співбесіду з власником агентства.
Чат-бот для event індустрії
Чат-бот Young Marketing Stars
За допомогою бота компанія отримує нові реєстрації на подію Young Marketing Stars та інформує учасників про подію.
Запустити бота
Що робить чат-бот?
Збирає дані про цільову аудиторію
Підписник може вибрати один з трьох аватарів бота, у кожного з яких свої особливості та манера спілкування. Бот надсилає учасникам корисну інформацію та збирає дані про них під час спілкування.
Надсилає корисний та розважальний контент
Під час події зареєстровані учасники отримують новини про онлайн-марафон. Бот також надає корисну інформацію з теми маркетингу та розважає мемами.
або