Наші клієнти люблять нас (3 647+ відгуків)

lezo ufs nbu uniqa jooble novaposhta"/ ukrpost gasua epicentr"/ docua"/ meest prozorro liki24"/ booklya kiyavia fakty mctoday prjctr mafia ictv misteram marksandspencer renault"/ viessmann puma bmv"/ samsung"/ ideabank folkmoda dobrobut studiokvartal95 liganet eset ipay uaf piraeus shtrafua payback karcher retailers ria varus planetakino flagman unitcity 1991 usainua onedollarclub publicbid dest obyava medikom sportua xadoua Roman.ua medcard osvitaua subway forbes incrussia hafele reikartz tomato-pizza templatemonster barca zecurion modoza travelline.png lot chicco sdventures alternativaplatform swatch interkassa plerdy radisson letgo naked-science jackwolfskin stihl buki

Що таке сегментація?

Сегментація — це поділ аудиторії на групи за схожою поведінкою, характеристиками чи уподобаннями, який допомагає створювати для них персоналізовані пропозиції в майбутньому.

У SendPulse ви можете самі виділити сталу групу — наприклад, жінок, які купили курс і проживають у певному місті, — або скористатися динамічною сегментацією. Налаштуйте умови один раз, а далі система автоматично відстежуватиме настання вибраної події та додаватиме до сегмента підписників, що відповідають критеріям, або видалятиме невідповідних.

Що таке сегментація? picture what is segmentation picture what is segmentation picture what is segmentation

Сегментуйте на основі важливих для вас показників

Використовуйте майже будь-яку унікальну характеристику, щоб персоналізувати комунікацію. Список тригерів постійно розширюємо, якщо не знайшли потрібного, напишіть — створимо його для вас.

Сегментуйте на основі важливих для вас показників

Реалізуйте просунуті кейси завдяки динамічній сегментації

Організуйте свою базу контактів з урахуванням потреб бізнесу.

Сегментація за кількома адресними книгами
Врахування дій в авторозсилках під час формування сегмента
Сегментація за змінними у кількох адресних книгах одночасно
Участь контакта в ланцюжках Automation 360
Наявність контакта із заданим email в аудиторії чат-бота
Вибірка підписників, які записані на курс
Вибірка підписників, які завершили курс

Комунікуйте з контактами, що входять до сегментів

Реагуйте на зміни аудиторії в реальному часі.

Надсилайте масові розсилки вручну popup

Надсилайте масові розсилки вручну

Використовуйте сегментацію, щоб підвищити відсоток відкривань та конверсій завдяки більш релевантним повідомленням.

Враховуйте більше поведінкових параметрів, надсилайте розсилки за кількома адресними книгами, використовуйте два та більше збережені сегменти тощо.

Надсилайте масові розсилки вручну popup popup popup

Запускайте автоворонки

Автоматично надсилайте персоналізовані розсилки у зручний для користувача канал тільки но контакт потрапить до динамічного сегмента.

Легко регулюйте частоту повторних запусків, а також зупиняйте ланцюжок за подією та зараховуйте як конверсію.

Переваги динамічної сегментації

icon

Адаптивність

Сегменти автоматично оновлюються на основі нових транзакцій або змін у поведінці користувачів.

icon

Більш персоналізовані комунікації

Миттєво реагуйте на зміну уподобань чи поведінки підписників.

icon

Економія часу

Поставте створення сегментів «на автопілот», щоб зосередитися на стратегії та креативі.

icon

Зниження кількості відписок

Запропонуйте підписникам очікуваний контент у конкретний час, щоб зменшити кількість скарг на спам і відписок.

icon

Реалізація складніших кейсів

Закрийте прогалини у маркетинговій стратегії за допомогою просунутих налаштувань динамічної сегментації.

icon

Підвищення ефективності

Відокремлюйте унікальні клієнтські групи з вищою конверсією завдяки гіперперсоналізованому підходу.

Як створити динамічний сегмент

Легко створюйте сегменти будь-якої складності за допомогою інтуїтивно зрозумілих налаштувань.

  • icon

    Задайте тригери

    Виберіть умову-тригер, яку ви хочете відстежувати: наприклад, додавання тегу до контакта чи завершення курсу. Вкажіть значення тригера.
    Ви можете додати до пʼятдесяти тригерів, поєднуючи їх оператором «або».

  • icon

    Вкажіть фільтри

    За потреби виберіть один або декілька фільтрів, щоб звузити вибірку.
    Аби поєднати кілька значень одного фільтра чи різні фільтри між собою, скористайтеся операторами «та», «або», «будь-який», «кожен».

  • icon

    Налаштуйте відповідність змінних

    Вкажіть імена змінних з першоджерела, наприклад, адресної книги, та відповідні їм імена змінних для сегмента.
    Коли динамічна умова спрацює, вказані змінні з неї буде синхронізовано зі змінними сегмента. Надалі ви зможете використовувати їх у розсилках, фільтрах тощо.

  • icon

    Збережіть та використовуйте

    Перевірте налаштування сегмента і, якщо все працює правильно, зберігайте його для подальшого використання в email сервісі, автоворонках тощо.

FAQ

Динамічна сегментація — це процес автоматичного відділення частини аудиторії в окрему групу на основі поведінки, транзакцій тощо. Зареєструйтеся у SendPulse, щоб відстежувати майбутні події в різних сервісах і персоналізувати автоматизовану комунікацію задля вищої залученості та конверсій.

Динамічні сегменти формуються автоматично та постійно оновлюються, вона відображає актуальний склад аудиторії на підставі заданих умов. Тоді як статичні сегменти формуються вручну та залишаються незмінними. Статичні сегменти корисні для бізнесів зі сталими групами користувачів, а динамічні — тим, що розвиваються та мають пристосовуватися до змін аудиторії.

Сервіси масових розсилок, як-от SendPulse, надають бізнесам готові інструменти динамічної сегментації, налаштування яких можливе з мінімальним бюджетом та без навичок програмування. А в результаті бренди отримують можливість реалізувати просунуті стратегії з мінімальним залученням спеціалістів. Ще одна причина — популярність гіперперсоналізованого підходу в комунікаціях та продажах.

Створіть свій перший сегмент

Щоб реалізувати більш релевантні та персоналізовані кампанії.