Наші клієнти люблять нас (3 647+ відгуків)
Що таке сегментація?
Сегментація — це поділ аудиторії на групи за схожою поведінкою, характеристиками чи уподобаннями, який допомагає створювати для них персоналізовані пропозиції в майбутньому.
У SendPulse ви можете самі виділити сталу групу — наприклад, жінок, які купили курс і проживають у певному місті, — або скористатися динамічною сегментацією. Налаштуйте умови один раз, а далі система автоматично відстежуватиме настання вибраної події та додаватиме до сегмента підписників, що відповідають критеріям, або видалятиме невідповідних.




Сегментуйте на основі важливих для вас показників
Використовуйте майже будь-яку унікальну характеристику, щоб персоналізувати комунікацію. Список тригерів постійно розширюємо, якщо не знайшли потрібного, напишіть — створимо його для вас.

Реалізуйте просунуті кейси завдяки динамічній сегментації
Організуйте свою базу контактів з урахуванням потреб бізнесу.







Комунікуйте з контактами, що входять до сегментів
Реагуйте на зміни аудиторії в реальному часі.


Надсилайте масові розсилки вручну
Використовуйте сегментацію, щоб підвищити відсоток відкривань та конверсій завдяки більш релевантним повідомленням.
Враховуйте більше поведінкових параметрів, надсилайте розсилки за кількома адресними книгами, використовуйте два та більше збережені сегменти тощо.




Запускайте автоворонки
Автоматично надсилайте персоналізовані розсилки у зручний для користувача канал тільки но контакт потрапить до динамічного сегмента. Легко регулюйте частоту повторних запусків, а також зупиняйте ланцюжок за подією та зараховуйте як конверсію.
Переваги динамічної сегментації
Адаптивність
Сегменти автоматично оновлюються на основі нових транзакцій або змін у поведінці користувачів.
Більш персоналізовані комунікації
Миттєво реагуйте на зміну уподобань чи поведінки підписників.
Економія часу
Поставте створення сегментів «на автопілот», щоб зосередитися на стратегії та креативі.
Зниження кількості відписок
Запропонуйте підписникам очікуваний контент у конкретний час, щоб зменшити кількість скарг на спам і відписок.
Реалізація складніших кейсів
Закрийте прогалини у маркетинговій стратегії за допомогою просунутих налаштувань динамічної сегментації.
Підвищення ефективності
Відокремлюйте унікальні клієнтські групи з вищою конверсією завдяки гіперперсоналізованому підходу.
Як створити динамічний сегмент
Легко створюйте сегменти будь-якої складності за допомогою інтуїтивно зрозумілих налаштувань.
-
Задайте тригери
Виберіть умову-тригер, яку ви хочете відстежувати: наприклад, додавання тегу до контакта чи завершення курсу. Вкажіть значення тригера. Ви можете додати до пʼятдесяти тригерів, поєднуючи їх оператором «або».
-
Вкажіть фільтри
За потреби виберіть один або декілька фільтрів, щоб звузити вибірку. Аби поєднати кілька значень одного фільтра чи різні фільтри між собою, скористайтеся операторами «та», «або», «будь-який», «кожен».
-
Налаштуйте відповідність змінних
Вкажіть імена змінних з першоджерела, наприклад, адресної книги, та відповідні їм імена змінних для сегмента. Коли динамічна умова спрацює, вказані змінні з неї буде синхронізовано зі змінними сегмента. Надалі ви зможете використовувати їх у розсилках, фільтрах тощо.
-
Збережіть та використовуйте
Перевірте налаштування сегмента і, якщо все працює правильно, зберігайте його для подальшого використання в email сервісі, автоворонках тощо.
FAQ
Що таке динамічна сегментація?
Динамічна сегментація — це процес автоматичного відділення частини аудиторії в окрему групу на основі поведінки, транзакцій тощо. Зареєструйтеся у SendPulse, щоб відстежувати майбутні події в різних сервісах і персоналізувати автоматизовану комунікацію задля вищої залученості та конверсій.
Чим відрізняється динамічна сегментація від статичної?
Динамічні сегменти формуються автоматично та постійно оновлюються, вона відображає актуальний склад аудиторії на підставі заданих умов. Тоді як статичні сегменти формуються вручну та залишаються незмінними. Статичні сегменти корисні для бізнесів зі сталими групами користувачів, а динамічні — тим, що розвиваються та мають пристосовуватися до змін аудиторії.
Чому динамічна сегментація — майбутнє маркетингу?
Сервіси масових розсилок, як-от SendPulse, надають бізнесам готові інструменти динамічної сегментації, налаштування яких можливе з мінімальним бюджетом та без навичок програмування. А в результаті бренди отримують можливість реалізувати просунуті стратегії з мінімальним залученням спеціалістів. Ще одна причина — популярність гіперперсоналізованого підходу в комунікаціях та продажах.
Створіть свій перший сегмент
Щоб реалізувати більш релевантні та персоналізовані кампанії.
Створити сегмент
або