Як працювати з угодами

Угода - це картка в CRM, яка допомагає оцінити ваші взаємодії з клієнтами на різних етапах продажу. Головне завдання CRM – фіксувати всі заявки на дошці воронки продажів.

Кожна угода заноситься також до картки контакта, що допомагає аналізувати ефективність кожного етапу роботи з клієнтом.

Ви можете створити угоду вручну або налаштувати автоматичне створення угод з інших сервісів SendPulse для кожної воронки окремо.

Розглянемо всі особливості роботи з угодами.

Як додати угоду вручну

Перейдіть до розділу «CRM», виберіть воронку, в якій потрібно створити угоду. Натисніть «Додати угоду» (Add deal).

Вкажіть деталі угоди

Введіть назву угоди, її статус та відповідального.

У воронці вже створено три типові статуси: «Нові» (New), «В роботі» (In progress) та «На підпис» (Pending approval). Також ви можете створити новий статус угоди.

Ви можете додати відповідальних через запрошення користувачів до CRM.

У налаштуваннях CRM ви можете вибрати основного відповідального за автоматично створені угоди. При швидкому створенні угоди відповідальним призначається той, хто створив цю угоду. При звичайному створенні угоди є опція вказати відповідального.

Вкажіть суму та валюту угоди, якщо йдеться про купівлю-продаж.

Виберіть тип угоди. Надалі, за типом угоди ви можете фільтрувати їх.

У воронці вже встановлені такі типи угод: «Продаж» (Sale), «Продаж товарів» (Sale of products), «Продаж послуг» (Sales of services), «Перепродаж» (Resale), «Сервісне обслуговування» (Service maintenance), «Інше» (Other).

За необхідності ви можете відредагувати існуючі або додати новий тип угоди. Для цього у налаштуваннях воронки перейдіть на вкладку «Поля» (Fields) і натисніть «Редагувати поле» (Edit field).

Додайте атрибути

Ви також можете додати свої атрибути – поле з додатковою інформацією про угоду.

Введіть значення в існуючі поля або додайте нове поле. Для цього натисніть «Додати поле» (Add field), введіть назву, тип поля та його значення.

Привʼяжіть контакт

Прив'яжіть контакт до угоди — введіть контактні дані клієнта — ім'я, прізвище, електронну адресу та телефон. Ви можете додати до 5 контактів до однієї угоди.

Якщо контакт вже є у списку контактів, під час введення імені він автоматично підтягнеться і ви зможете його вибрати для цієї угоди.

Додайте файл

Ви можете прикріплювати файли до угоди, щоб матеріали були в загальному доступі у всіх, хто працює з угодою. Натисніть «+ Додати файл» (+ Add file), виберіть зі сховища в обліковому записі або завантажте новий файл з вашого пристрою.

Файлове сховище одне для всього сервісу. Ви можете додати файл будь-якого розширення крім виконуваних.

Розмір файлу в безплатному тарифі — до 200 Мб. Обсяг сховища файлів не підсумовується по сервісах, а встановлюється за розміром максимального тарифу в сервісі. Щоб його збільшити, підключіть інший тариф. Читайте докладніше «Як працювати з менеджером файлів».

Натисніть «Додати угоду» (Add deal).

Як додати швидку угоду

Швидку угоду можна додати безпосередньо на потрібний етап (статус) канбан дошки. Така угода має менше полів для заповнення, і використовується для швидкого додавання угоди під час спілкування з клієнтом.

У потрібній колонці натисніть «Додати швидку угоду» (Add quick deal) та заповніть поля: назва, ім'я та прізвище контакта, емейл і телефон, та сума угоди.

Редагується швидка угода, як і звичайна.

Як фільтрувати угоди

Ви можете відфільтрувати список угод, який буде відображатися на екрані за часом створення, статусом угоди, відповідальним, за даними контакту, сумою угоди, джерелом створення угоди та кастомними полями.

Для цього оберіть потрібну воронку, натисніть «Фільтр» (Filter) і укажіть умови фільтра.

Щоб швидко перемикатися між відфільтрованими угодами, ви можете зберігати умови.

Читайте детальніше «Фільтр угод».

Як редагувати інформацію щодо угоди

Загальна інформація

Після створення угоди ви можете натиснути на картку угоди та переглянути саму картку угоди.

У картці ви можете змінити назву угоди, відповідального за угоду зі списку запрошених користувачів, статус угоди або завершити її після спілкування з клієнтом.

Читайте також: «Як керувати відповідальними».

Деталі та атрибути 

На вкладці «Загальні» (General) ви можете переглянути інформацію про товар або послугу, яку додали до угоди, змінити суму замовлення, додати нове поле.

Читайте також: «Як керувати атрибутами угод».

Контакт

Ви можете з угоди зв'язатися з контактом — натисніть відповідний значок, щоб надіслати лист або відкрити чат в чат-ботах. Ви можете прив'язати до 5 контактів до однієї угоди.

Також можете відв'язати контакт з угоди та додати інший.

Файл

Ви можете додати нові файли, або керувати завантаженими. Натисніть на іконку редагування, щоб керувати файлом після завантаження:

Завантажити Завантажити файл на пристрій.
Показати в папці Показати, де розташований файл у сховищі SendPulse.
Прибрати із завдання Видалити цей файл із цієї угоди, але не зі сховища SendPulse.
Видалити Видалити цей файл з угоди та сховища SendPulse.

Історія та коментарі

Використовуючи історію, ви можете побачити всі основні події та коментарі щодо угоди, щоб завжди бути в курсі всіх істотних змін.

Щоб залишити свій коментар, введіть повідомлення у відповідне поле, тегніть відповідального співробітника і при необхідності прикріпіть файл.

Читайте докладніше: «Як працювати з історією угод та коментарями».

Платежі

На вкладці «Платежі» (Payments) ви можете переглянути інформацію щодо платежів угоди: платіжну систему, суму, опис, статус та дату.

Читайте детальніше: «Джерела автоматичного додавання угод: Платежі».

Також ви можете генерувати посилання для оплати та ділитись ними з клієнтами.

Читайте докладніше: «Як генерувати посилання для оплати в CRM».

Завдання

У вкладці «Завдання» (Tasks) ви можете переглядати підвʼязані до контакту завдання або створити нову.

Введіть назву, виберіть відповідального, заповніть основні дані по задачі та натисніть «Додати задачу» (Add task).

Читайте докладніше: «Як створити задачу» та «Як працювати із задачами».

Завдання з'явиться у картці контакту, у ній буде вказано назву, статус на дошці завдань, терміни виконання та відповідальний. Щоб відредагувати завдання або переглянути картку, натисніть на неї.

Щоб відв'язати завдання, натисніть іконку роз'єднання навпроти назви завдання.

Дзвінки

У вкладці «Дзвінки» (Calls) можна переглянути такі дані активності по клієнту: дата та час дзвінків, тривалість, тип (вхідні, вихідні, пропущені), запис дзвінка та менеджер, який взаємодіяв із клієнтом.

Читайте також: «Як підключити телефонію Binotel до CRM».

На вкладці «Пошта» (Email) можна переглянути інтеграцію email адреси клієнта з CRM.

На вкладці «Товари» (Items) відображаються товари.

Вкладки «Товари» (Items) та «Пошта» (Email) зараз у розробці.

Як перейти на картку угоди

Також ви можете перейти на сторінку угоди, щоб переглянути детальну інформацію про угоду або редагувати її.

Для цього виберіть угоду та натисніть на значок «Деталі угоди» (Deal details).

Зліва можна переглянути або змінити назву, суму, статус, тип, відповідального угоди, додати нове поле, завершити, поділитися або видалити угоду.

Праворуч на вкладках «Історія» (History), «Платежі» (Payments), «Контакти» (Contacts), «Товари» (Items), «Пошта» (Email) та «Дзвінки» (Сalls), ви можете переглядати та робити ті самі дії, які розглянули у попередньому розділі.

Як поділитися угодою

Ви можете поділитися угодою з запрошеними користувачами з вашою CRM, щоб переглянути деталі угоди.

Для цього виберіть угоду та натисніть на значок «Поділитися угодою» (Share deal). Система скопіює вам посилання на цю угоду, ви можете надіслати його комусь із запрошених осіб.

Як перенести угоду на інший етап

Під час роботи над угодою можна змінювати статус угоди (переносити її в інший етап воронки), щоб інші члени команди краще розуміли поточний статус роботи.

Щоб змінити статус угоди у картці угоди, відкрийте угоду та виберіть інший статус. Ви також можете перенести угоду до іншої воронки.

Також ви можете змінити статус під час перегляду списку угод на канбан дошці. Для цього затисніть картку угоди та перемістити її на потрібний етап.

Ви також можете перенести кілька угод на інший етап поточної воронки або в іншу воронку.

У верхньому правому куті виберіть вид відображення Перелік. Позначте потрібні угоди та на панелі зверху натисніть Змінити статус (Change stage).

Виберіть статус угоди у поточній воронці або іншій воронці та натисніть Застосувати (Apply).

Як переглянути суму угод

Ви можете переглянути загальну кількість угод та суму угод з усієї воронки або за окремими статусами.

Сума угод відображається у валюті, виставленій у налаштуваннях облікового запису. Сума може змінюватись в залежності від поточного курсу валюти.

Щоб переглянути загальну суму на кожному етапі воронки продажів, переключіть відображення на «Канбан» і під назвою статусу буде вказана кількість угод та сума.

Як завершити угоду

Щоб завершити угоду, натисніть «Завершити угоду» (Close deal) та виберіть результат угоди — «Успішна угода» (Won deal) або «Неуспішна угода» (Lost deal).

Щоб переглянути список завершених угод, перейдіть на вкладку воронки та натисніть «Завершені угоди» (Closed deals).

Читайте також: «Як переглянути завершені угоди».

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як працювати з угодами "

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Основи роботи з воронкою

    Далі

    Як працювати з історією угод та коментарями

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні