Як працювати з угодами

Угода - це картка в CRM, яка допомагає оцінити ваші взаємодії з клієнтами на різних етапах продажу. Головне завдання CRM – фіксувати всі заявки на дошці воронки продажів.

Кожна угода заноситься також до картки контакта, що допомагає аналізувати ефективність кожного етапу роботи з клієнтом.

Ви можете створити угоду вручну або налаштувати автоматичне створення угод з інших сервісів SendPulse для кожної воронки окремо.

Розглянемо всі особливості роботи з угодами.

Як додати угоду вручну

Перейдіть до розділу «CRM», виберіть воронку, в якій потрібно створити угоду. Натисніть «Додати угоду» (Add deal).

Вкажіть назву угоди, її статус та відповідального.

У воронці вже створено три типові статуси: «Нові» (New), «В роботі» (In progress) та «На підпис» (Pending approval). Також ви можете створити нові статус угоди.

Ви можете додати відповідальних через запрошення користувачів до CRM.

У налаштуваннях CRM ви можете вибрати основного відповідального за автоматично створені угоди. При швидкому створенні угоди відповідальним призначається той, хто створив цю угоду. При звичайному створенні угоди є опція вказати відповідального.

Вкажіть суму та валюту угоди, якщо йдеться про купівлю-продаж.

Виберіть тип угоди. Надалі, за типом угоди ви можете фільтрувати їх.

У воронці вже встановлені такі типи угод: «Продаж» (Sale), «Продаж товарів» (Sale of products), «Продаж послуг» (Sales of services), «Перепродаж» (Resale), «Сервісне обслуговування» (Service maintenance), «Інше» (Other).

За необхідності ви можете відредагувати існуючі або додати новий тип угоди. Для цього у налаштуваннях воронки перейдіть на вкладку «Поля» (Fields) і натисніть «Редагувати поле» (Edit field).

Ви також можете додати свої атрибути – поле з додатковою інформацією про угоду.

Введіть значення в існуючі поля або додайте нове поле.

Для цього натисніть «Додати поле» (Add field), введіть назву, тип поля та його значення.

Також ви можете додати поля для операцій, які будуть відображатися у всіх картках угод за замовчуванням у налаштуваннях CRM.

Потім прив'яжіть контакт до угоди — введіть контактні дані клієнта — ім'я, прізвище, електронну адресу та телефон. Ви можете додати до 5 контактів до однієї угоди.

Якщо контакт вже є у списку контактів, під час введення імені він автоматично підтягнеться і ви зможете його вибрати для цієї угоди.

Натисніть «Додати угоду» (Add deal).

Як додати швидку угоду

Швидку угоду можна додати безпосередньо на потрібний етап (статус) канбан дошки. Така угода має менше полів для заповнення, і використовується для швидкого додавання угоди під час спілкування з клієнтом.

У потрібній колонці натисніть «Додати швидку угоду» (Add quick deal) та заповніть поля: назва, ім'я та прізвище контакта, емейл і телефон, та сума угоди.

Редагується швидка угода, як і звичайна.

Як фільтрувати угоди

Ви можете відфільтрувати угоди, які виводитимуться на канбан дошці.

Для цього натисніть «Фільтр» (Filter) та виберіть умови фільтра.

Умови фільтра

Ви можете фільтрувати угоди за наступними параметрами:

  • за період створення (date created) – вкажіть часовий період або виберіть опцію «Останні … днів» (Last… days);
  • за статусом (stage) – виберіть один або кілька етапів роботи з угодою;
  • за відповідальним (assigned to) – виберіть одного або кількох відповідальних за угоду;
  • за ім'ям, прізвищем, email адресою та телефоном (first name, last name, email address, and phone number) — введіть дані контакту;
  • за сумою та валютою (amount and currency) – введіть суму «від" та «до" і оберіть валюту;
  • за джерелом (source) — оберіть джерело, з якого було додано угоду: чат-бот, форма підписки, лендінг, Automation 360, оплати, API, інтеграція чи вручну;
  • за типом (deal type) — виберіть тип угоди: продаж, продаж товарів, продаж послуг, перепродаж, сервісне обслуговування та інше.
  • за датою закінчення (closing date) — виберіть дату завершення угоди: без дати, прострочений, протягом доби, протягом тижня чи протягом місяця.

Також можна фільтрувати за полями, які ви створили для угод.

Якщо відображаються не всі поля фільтра угод, натисніть «Змінити поля фільтра» (Change filter fields) і оберіть фільтри, які потрібно відобразити.

Збереження умов для швидкого доступу

Ви також можете зберігати фільтри, що часто використовуються, щоб скоротити час пошуку потрібних угод. Для цього після вибору параметрів натисніть «Вибрати» (Select) та перейдіть до сторінки з відфільтрованими даними.

Натисніть «Зберегти фільтр» (Save filter) та збережіть вибрані параметри фільтра.

Додайте назву фільтра, яка допоможе визначити його у загальному списку.

Щоб використати збережені параметри, перейдіть у «Фільтр» (Filter) > «Збережені фільтри» (Saved filters) і виберіть потрібний фільтр.

Ви також можете переходити між збереженими фільтрами під час перегляду дошки з відфільтрованими угодами.

Як редагувати інформацію щодо угоди

Загальна інформація

Після створення угоди ви можете натиснути на картку угоди та переглянути саму картку угоди.

У картці ви можете змінити назву угоди, відповідального за угоду зі списку запрошених користувачів, статус угоди або завершити її після спілкування з клієнтом.

Читайте також: «Як керувати відповідальними».

На вкладці «Загальні» (General) ви можете переглянути інформацію про товар або послугу, яку додали до угоди, змінити суму замовлення, додати нове поле.

Читайте також: «Як керувати атрибутами угод».

Ви можете з угоди зв'язатися з контактом — натисніть відповідний значок, щоб надіслати лист або відкрити чат в чат-ботах.

Також можете відв'язати контакт із угоди та додати інший. Ви можете прив'язати до 5 контактів до однієї угоди.

Історія та коментарі

Використовуючи історію, ви можете побачити всі основні події та коментарі щодо угоди, щоб завжди бути в курсі всіх істотних змін.

Щоб залишити свій коментар, введіть повідомлення у відповідне поле, тегніть відповідального співробітника і при необхідності прикріпіть файл.

Читайте докладніше: «Як працювати з історією угод та коментарями».

Платежі

На вкладці «Платежі» (Payments) ви можете переглянути інформацію щодо платежів угоди: платіжну систему, суму, опис, статус та дату.

На вкладці «Пошта» (Email) можна переглянути інтеграцію email адреси клієнта з CRM.

На вкладці «Товари» (Items) відображаються товари.

Вкладки «Товари» (Items) та «Пошта» (Email) зараз у розробці.

Дзвінки

У вкладці «Дзвінки» (Calls) можна переглянути такі дані активності по клієнту: дата та час дзвінків, тривалість, тип (вхідні, вихідні, пропущені), запис дзвінка та менеджер, який взаємодіяв із клієнтом.

Як додати задачу

Ви можете додати завдання до картки угоди, як при створенні угоди, так і вже до існуючої. Для цього відкрийте або почніть створювати угоду, прокрутіть ліву панель і натисніть «+ Додати завдання» (+ Add task).

Введіть назву завдання, заповніть усі необхідні поля та натисніть «Додати завдання».

Читайте також: «Як створити задачу» та «Як працювати із задачами».

Задача з'явиться у картці угоди. У ній буде вказано назву, статус на дошці завдань, терміни виконання та відповідальний. Щоб відредагувати задачу або переглянути картку, натисніть на неї.

Щоб відв'язати завдання, натисніть іконку роз'єднання навпроти назви завдання.

Як додати файли

Ви можете прикріплювати файли до угоди, щоб матеріали були в загальному доступі у всіх, хто працює з угодою. Натисніть «+ Додати файл» (+ Add file), виберіть зі сховища в обліковому записі або завантажте новий файл з вашого пристрою.

Файлове сховище одне для всього сервісу. Ви можете додати файл будь-якого розширення крім виконуваних.

Розмір файлу в безплатному тарифі — до 200 Мб. Обсяг сховища файлів не підсумовується по сервісах, а встановлюється за розміром максимального тарифу в сервісі. Щоб його збільшити, підключіть інший тариф. Читайте докладніше «Як працювати з менеджером файлів».

Неважливо в якому з проєктів доданий файл: email сервісі, в освітній платформі, конструкторі сайтів, — їх можна додати до угоди CRM або у коментар.

Натисніть на іконку редагування, щоб керувати файлом після завантаження:

Завантажити Завантажити файл на пристрій.
Показати в папці Показати, де розташований файл у сховищі SendPulse.
Прибрати із завдання Видалити цей файл із цього завдання, але не зі сховища SendPulse.
Видалити Видалити цей файл із завдання та сховища SendPulse.

Як перейти на картку угоди

Також ви можете перейти на сторінку угоди, щоб переглянути детальну інформацію про угоду або редагувати її.

Для цього виберіть угоду та натисніть на значок «Деталі угоди» (Deal details).

Зліва можна переглянути або змінити назву, суму, статус, тип, відповідального угоди, додати нове поле, завершити, поділитися або видалити угоду.

Праворуч на вкладці «Історія» (History) ви можете додати коментар до угоди та переглянути історію роботи з угодою. Ви можете вибрати відображення всієї історії або показ лише коментарів.

На вкладці «Платежі» (Payments) відображається інформація щодо платежів угоди: платіжна система, сума, опис, статус та дата.

У вкладці «Контакти» (Contacts) ви можете переглянути інформацію про контакти, пов'язані з угодою, зв'язатися з контактом, розірвати зв'язок із контактом та додати інший контакт.

На вкладці «Товари» (Items) відображаються товари.

На вкладці «Пошта» (Email) можна переглянути інтеграцію email адреси клієнта з CRM.

Вкладки «Товари» (Items) та «Пошта» (Email) зараз у розробці.

Як поділитися угодою

Ви можете поділитися угодою з запрошеними користувачами з вашою CRM, щоб переглянути деталі угоди.

Для цього виберіть угоду та натисніть на значок «Поділитися угодою» (Share deal). Система скопіює вам посилання на цю угоду, ви можете надіслати його комусь із запрошених осіб.

Як перенести угоду на інший етап

Під час роботи над угодою можна змінювати статус угоди (переносити її в інший етап воронки), щоб інші члени команди краще розуміли поточний статус роботи.

Щоб змінити статус угоди у картці угоди, відкрийте угоду та виберіть інший статус. Ви також можете перенести угоду до іншої воронки.

Також ви можете змінити статус під час перегляду списку угод на канбан дошці. Для цього затисніть картку угоди та перемістити її на потрібний етап.

Як переглянути суму угод

Ви можете переглянути загальну кількість угод та суму угод з усієї воронки або за окремими статусами.

Сума угод відображається у валюті, виставленій у налаштуваннях облікового запису. Сума може змінюватись в залежності від поточного курсу валюти.

Щоб переглянути загальну суму на кожному етапі воронки продажів, переключіть відображення на «Канбан» і під назвою статусу буде вказана кількість угод та сума.

Як завершити угоду

Щоб завершити угоду, натисніть «Завершити угоду» (Close deal) та виберіть результат угоди — «Успішна угода» (Won deal) або «Неуспішна угода» (Lost deal).

Щоб переглянути список завершених угод, перейдіть на вкладку воронки та натисніть «Завершені угоди» (Closed deals).

Читайте також: «Як переглянути завершені угоди».

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як працювати з угодами "

    Оцінка: 5 / 5

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні