eCommerce

Як переглядати інформацію про оплати

Платежі

  • Як переглядати інформацію про платежі

    Оновлено: 09.10.2024

    У CRM зберігаються всі оплати, які відбувались через інші сервіси й були записані CRM або створювались безпосередньо в сервісі. Це допомагає відстежувати здійснені клієнтами платежі, переглядати контакти й товари, а також вести бухгалтерію.

  • Як генерувати посилання для оплати в CRM

    Оновлено: 11.11.2024

    Працюючи в CRM, ви можете створювати посилання для оплати та ділитися ними з клієнтами. Це зробить процес оплати комфортнішим для ваших покупців, а у менеджерів з’явиться ще один інструмент контролю та звітності.

Товари

  • Як додати товар

    Оновлено: 30.08.2024

    Розділ із товарами дає змогу ефективно керувати асортиментом вашого інтернет-магазину та взаємодіяти з потенційними клієнтами у CRM. У секції ви можете додавати нові товари, класифікувати їх за різними параметрами та створювати категорії.

  • Як працювати з категоріями

    Оновлено: 30.08.2024

    Використання категорій у розділі Товари спрощує сортування асортименту та допомагає ефективніше керувати товарами. Категорії також допомагають структурувати велику кількість товарів, щоб було легко знайти потрібний.

  • Як переглядати товари

    Оновлено: 30.08.2024

    У розділі Товари можна шукати та переглядати потрібні товари. Розглянемо фільтри, які допоможуть швидко знайти товар, а також інформацію, яку ви можете переглянути.

  • Як керувати товарами

    Оновлено: 30.08.2024

    Для ефективного керування товарами в системі CRM ви можете редагувати їхні властивості та переміщувати між категоріями. Це дасть змогу підтримувати актуальність даних, оптимізувати організацію інформації та спростити пошук потрібних позицій.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні