eCommerce
Як переглядати інформацію про оплати
Платежі
-
Як переглядати інформацію про платежі
Оновлено: 09.10.2024
У CRM зберігаються всі оплати, які відбувались через інші сервіси й були записані CRM або створювались безпосередньо в сервісі. Це допомагає відстежувати здійснені клієнтами платежі, переглядати контакти й товари, а також вести бухгалтерію.
-
Як генерувати посилання для оплати в CRM
Оновлено: 11.11.2024
Працюючи в CRM, ви можете створювати посилання для оплати та ділитися ними з клієнтами. Це зробить процес оплати комфортнішим для ваших покупців, а у менеджерів з’явиться ще один інструмент контролю та звітності.
Товари
-
Як додати товар
Оновлено: 30.08.2024
Розділ із товарами дає змогу ефективно керувати асортиментом вашого інтернет-магазину та взаємодіяти з потенційними клієнтами у CRM. У секції ви можете додавати нові товари, класифікувати їх за різними параметрами та створювати категорії.
-
Як працювати з категоріями
Оновлено: 30.08.2024
Використання категорій у розділі Товари спрощує сортування асортименту та допомагає ефективніше керувати товарами. Категорії також допомагають структурувати велику кількість товарів, щоб було легко знайти потрібний.
-
Як переглядати товари
Оновлено: 30.08.2024
У розділі Товари можна шукати та переглядати потрібні товари. Розглянемо фільтри, які допоможуть швидко знайти товар, а також інформацію, яку ви можете переглянути.
-
Як керувати товарами
Оновлено: 30.08.2024
Для ефективного керування товарами в системі CRM ви можете редагувати їхні властивості та переміщувати між категоріями. Це дасть змогу підтримувати актуальність даних, оптимізувати організацію інформації та спростити пошук потрібних позицій.
або