eCommerce
Як переглядати інформацію про оплати
Платежі
-
Як створити та використовувати промокоди
Оновлено: 24.10.2025
Ви можете додати промокоди, які клієнти зможуть використати під час оформлення покупки через форму оплати чи кошик на сайті SendPuse. Такий інструмент допоможе залучати більшу аудиторію та стимулювати продажі.
-
Як переглядати інформацію про платежі
Оновлено: 24.10.2025
У CRM зберігаються всі оплати, які відбувались через інші сервіси й були записані CRM або створювались безпосередньо в сервісі. Це допомагає відстежувати здійснені клієнтами платежі, переглядати контакти й товари, а також вести бухгалтерію.
-
Як генерувати посилання для оплати в CRM
Оновлено: 18.03.2025
Працюючи в CRM, ви можете створювати посилання для оплати та ділитися ними з клієнтами. Це зробить процес оплати комфортнішим для ваших покупців, а у менеджерів з’явиться ще один інструмент контролю та звітності.
Товари
-
Як переглядати товари в угоді
Оновлено: 13.08.2025
Під час замовлення на сайті або переходу за посиланням оплати створюються угода з вибраною назвою та прив’язаним контактом. До неї передається інформація про покупки у вкладку Товари (Products) та Оплати (Payments).
-
Як додати товар
Оновлено: 02.07.2025
Розділ із товарами дає змогу ефективно керувати асортиментом вашого інтернет-магазину та взаємодіяти з потенційними клієнтами у CRM. У секції ви можете додавати нові товари, класифікувати їх за різними параметрами та створювати категорії.
-
Як працювати з категоріями
Оновлено: 02.07.2025
Використання категорій у розділі Товари спрощує сортування асортименту та допомагає ефективніше керувати товарами. Категорії також допомагають структурувати велику кількість товарів, щоб було легко знайти потрібний.
-
Як переглядати товари
Оновлено: 02.07.2025
У розділі Товари можна шукати та переглядати потрібні товари. Розглянемо фільтри, які допоможуть швидко знайти товар, а також інформацію, яку ви можете переглянути.
-
Як додати приховані поля в товари
Оновлено: 02.07.2025
Приховані поля — це спеціальний тип полів, які можна додавати до товарів, але які не показуються у картці товару відвідувачу сайта. Вони створені для інтеграційних цілей — тобто для передачі технічної інформації між сервісами, наприклад: передавати дані у платіжні системи.
-
Як керувати товарами
Оновлено: 02.07.2025
Для ефективного керування товарами в системі CRM ви можете редагувати їхні властивості та переміщувати між категоріями. Це дасть змогу підтримувати актуальність даних, оптимізувати організацію інформації та спростити пошук потрібних позицій.
або