Як додати товар
Розділ із товарами дає змогу ефективно керувати асортиментом вашого інтернет-магазину та взаємодіяти з потенційними клієнтами у CRM. У секції ви можете додавати нові товари, класифікувати їх за різними параметрами та створювати категорії.
Створені товари ви можете додавати свій інтернет-магазин. Вся актуальна інформація про товар буде додаватись на сайт, а у CRM ви зможете автоматично підтягувати інформацію про залишки та замовлення. Пізніше також вийде інтеграція з сервісом чат-ботів.
Розглянемо, як створити та налаштувати картку товару.
Створіть товар та виберіть його тип
Перейдіть до eCommerce > Товари (Products) та натисніть Додати товар (Add product).
Виберіть тип товару. Залежно від типу товару ви можете налаштувати додаткові параметри для цифрового та фізичного товару:
Фізичний товар (Phisical product) | Матеріальний об'єкт, який можна зберігати, транспортувати (наприклад, одяг, книги, електроніка).
Для такого типу в картці товару передбачено поле Залишок, де можна встановити кількість одиниць в наявності. |
Цифровий товар (Digital product) | Нематеріальний продукт, який існує в електронному вигляді (наприклад, електронні книги, програми, музика, онлайн-курси).
Для такого типу в картці товару передбачені поля, де можна додати посилання на сам товар та на ознайомчий фрагмент. |
Додайте назву та опис
У секції Назва та опис (Name and description) ведіть назву товару чи послуги.
Для назви ви можете до 250 символів, включно з літерами та цифрами. Рекомендуємо вказувати назву з урахуванням розміру картки товару, щоб її можна було легко прочитати.
Додайте короткий та розгорнутий опис. Наприклад, в короткому описі можна вказати матеріал, основні функції та галузь застосування, а в розгорнутому описати рекомендації про застосування.
Додайте зображення
Навпроти Зображення (Images) натисніть + Додати зображення (+ Add image) та виберіть зображення з менеджера файлів або завантажте нове. Рекомендуємо додавати картинки з різних ракурсів, де можна розглянути товар.
Щоб зображення показувалося коректно у картці товару на сайті, рекомендуємо завантажувати картинку розміром 250х250 пікселів та вагою до 5 мб.
Вкажіть ціну товару
У блоці Ціна (Price) виберіть модель оплати та вкажіть ціну:
Разова оплата (One-time payment) | Плата за товар чи послугу стягується один раз із зазначеного способу оплати.
Введіть ціну та виберіть валюту. Ви можете додати кілька варіантів цін і позначити одну з них як основну. |
Підписка (Subscription) | Плата за товар чи послугу стягується регулярно. Зазначений покупцем спосіб оплати прив'язується для автоматичного списання.
Модель оплати поки що недоступна. |
Вкажіть залишок
Доступно тільки для фізичних товарів.
В полі Залишок (Stock) введіть кількість та виберіть одиницю вимірювання:
У штуках (pcs) | Використовується для окремих предметів. Зазвичай застосовується до товарів, які продаються поштучно. |
У послугах (servises) | Використовується для нематеріальних пропозицій, що вимірюються за кількістю виконаних послуг або робіт. |
У метрах (m) | Використовується для товарів, що вимірюються у довжину: наприклад, тканин, кабелів, будівельних матеріалів.
Ви можете використовувати лише цілі числа. |
У комплектах (sets) | Використовується для товарів, які продаються в наборах або містять кілька елементів. |
У літрах (l) | Використовується для рідин та сипких матеріалів, що вимірюються за об’ємом.
Ви можете використовувати лише цілі числа. |
У кілограмах (kg) | Використовується для товарів, що вимірюються за вагою: наприклад, продуктів харчування, будівельних матеріалів.
Ви можете використовувати лише цілі числа. |
В упаковках (packages) | Використовується для товарів, які продаються в пакунках і містять певну кількість одиниць. |
Після кожної купівлі залишок зменшується кількість купленого товару. За замовчуванням 1 товар — це 1 одиниця. Коли кількість товарів сягне 0, його наявність зміниться на «ні» автоматично.
Вкажіть артикул товару
У полі Артикул (SKU) введіть унікальний код товару, який допомагає відстежувати та керувати товаром. У коді можна використовувати числа та літери.
Додайте посилання або файл
Доступно тільки для цифрових товарів.
Додайте посилання на товари, які зможуть отримати клієнти.
Завантаження товару після купівлі | Посилання на товар, яке може бути видано клієнту після оплати.
Користувач зможе придбати тільки один товар. |
Ознайомчий фрагмент | Посилання на прев'ю товару, щоб користувач зміг ознайомитися перед купівлею товару.
Наприклад, це може бути уривок книги чи більш детальна інформація. |
Також ви можете додати файл замість посилання. Для цього виберіть опцію Файл та завантажте його з файлового менеджера.
Виберіть категорію товару
У блоці Категорія (Category) виберіть наявну або створіть нову. Категорії допомагають краще орієнтуватися в асортименті товарів та визначати їхні характеристики для створення товарів за шаблоном. Категорію товару видно команді CRM та користувачам на сайті.
Вкажіть характеристики товару
У блоці Характеристики (Properties) ви можете додати необхідні якості продуктів та їхню варіативність. Під час розгортання картки товару покупець може вибрати потрібний йому варіант.
Для кожного параметра заповніть поля:
Назва розділу (Section name) | Назва розділу із параметрами. Використовуйте його, щоб розділити характеристики різних типів або секцій.
Щоб додати новий розділ з параметрами, натисніть + Додати розділ (+ Add section). |
Параметр (Property) | Назва якості. Наприклад, «Матеріал», «Колір», «Розмір» |
Значення (Value) | Значення якості. Наприклад, «Синій», «Зелений». |
Щоб додати нову властивість товару, натисніть + Додати (+ Add) та виберіть Додати параметр.
Додайте SEO опис
Опціонально ви можете додати інформацію для оптимізації запитів на пошук товарів. Значення, які ви ставите, додадуться на сайт інтернет-магазину, у якому ви додасте товар.
Розкрийте секцію Налаштування SEO (SEO settings) та заповніть поля:
Назва (Title) | Заголовок сторінки товару, який містить назву товару та ключові слова, що коротко описують товар. Наприклад, "Смартфон Apple iPhone 15, 128GB, чорний". |
Опис (Description) | Розгорнутий опис товару, який містить ключові слова та основні переваги, щоб привернути увагу користувачів та пошукових систем. |
Ключові слова (Keywords) | Список ключових слів та фраз, пов'язаних із товаром, для оптимізації пошукових запитів. |
Після того, як ви заповнили поля картки товару, натисніть Додати. Товар буде доступний у списку товарів у потрібній категорії розділу Товари, а також під час вибору товару у віджеті Товар у конструкторі сайту.
Оновлено: 11.02.2025
або