Як додати товар

Розділ із товарами дає змогу ефективно керувати асортиментом вашого інтернет-магазину та взаємодіяти з потенційними клієнтами у CRM. У секції ви можете додавати нові товари, класифікувати їх за різними параметрами та створювати категорії.

Створені товари ви можете додавати свій інтернет-магазин. Вся актуальна інформація про товар буде додаватись на сайт, а у CRM ви зможете автоматично підтягувати інформацію про залишки та замовлення. Пізніше також вийде інтеграція з сервісом чат-ботів.

Розглянемо, як створити та налаштувати картку товару.

Створіть товар та виберіть його тип

Перейдіть до eCommerce > Товари (Products) та натисніть Додати товар (Add product).

Виберіть тип товару. Залежно від типу товару ви можете налаштувати додаткові параметри для цифрового та фізичного товару:

Фізичний товар (Phisical product) Матеріальний об'єкт, який можна зберігати, транспортувати (наприклад, одяг, книги, електроніка).

Для такого типу в картці товару передбачено поле Залишок, де можна встановити кількість одиниць в наявності.

Цифровий товар (Digital product) Нематеріальний продукт, який існує в електронному вигляді (наприклад, електронні книги, програми, музика, онлайн-курси).

Для такого типу в картці товару передбачені поля, де можна додати посилання на сам товар та на ознайомчий фрагмент.

Додайте назву та опис

У секції Назва та опис (Name and description) ведіть назву товару чи послуги.

Для назви ви можете до 250 символів, включно з літерами та цифрами. Рекомендуємо вказувати назву з урахуванням розміру картки товару, щоб її можна було легко прочитати.

Додайте короткий та розгорнутий опис. Наприклад, в короткому описі можна вказати матеріал, основні функції та галузь застосування, а в розгорнутому описати рекомендації про застосування.

Додайте зображення

Навпроти Зображення (Images) натисніть + Додати зображення (+ Add image) та виберіть зображення з менеджера файлів або завантажте нове. Рекомендуємо додавати картинки з різних ракурсів, де можна розглянути товар.

Щоб зображення показувалося коректно у картці товару на сайті, рекомендуємо завантажувати картинку розміром 250х250 пікселів та вагою до 5 мб.

Вкажіть ціну товару

У блоці Ціна (Price) виберіть модель оплати та вкажіть ціну:

Разова оплата (One-time payment) Плата за товар чи послугу стягується один раз із зазначеного способу оплати.

Введіть ціну та виберіть валюту. Ви можете додати кілька варіантів цін і позначити одну з них як основну.

Підписка (Subscription) Плата за товар чи послугу стягується регулярно. Зазначений покупцем спосіб оплати прив'язується для автоматичного списання.

Модель оплати поки що недоступна.

Вкажіть залишок

Доступно тільки для фізичних товарів.

В полі Залишок (Stock) введіть кількість та виберіть одиницю вимірювання:

У штуках (pcs) Використовується для окремих предметів. Зазвичай застосовується до товарів, які продаються поштучно.
У послугах (servises) Використовується для нематеріальних пропозицій, що вимірюються за кількістю виконаних послуг або робіт.
У метрах (m) Використовується для товарів, що вимірюються у довжину: наприклад, тканин, кабелів, будівельних матеріалів.

Ви можете використовувати лише цілі числа.

У комплектах (sets) Використовується для товарів, які продаються в наборах або містять кілька елементів.
У літрах (l) Використовується для рідин та сипких матеріалів, що вимірюються за об’ємом.

Ви можете використовувати лише цілі числа.

У кілограмах (kg) Використовується для товарів, що вимірюються за вагою: наприклад, продуктів харчування, будівельних матеріалів.

Ви можете використовувати лише цілі числа.

В упаковках (packages) Використовується для товарів, які продаються в пакунках і містять певну кількість одиниць.

Після кожної купівлі залишок зменшується кількість купленого товару. За замовчуванням 1 товар — це 1 одиниця. Коли кількість товарів сягне 0, його наявність зміниться на «ні» автоматично.

Вкажіть артикул товару

У полі Артикул (SKU) введіть унікальний код товару, який допомагає відстежувати та керувати товаром. У коді можна використовувати числа та літери.

Доступно тільки для цифрових товарів.

Додайте посилання на товари, які зможуть отримати клієнти.

Завантаження товару після купівлі Посилання на товар, яке може бути видано клієнту після оплати.

Користувач зможе придбати тільки один товар.

Ознайомчий фрагмент Посилання на прев'ю товару, щоб користувач зміг ознайомитися перед купівлею товару.

Наприклад, це може бути уривок книги чи більш детальна інформація.

Також ви можете додати файл замість посилання. Для цього виберіть опцію Файл та завантажте його з файлового менеджера.

Виберіть категорію товару

У блоці Категорія (Category) виберіть наявну або створіть нову. Категорії допомагають краще орієнтуватися в асортименті товарів та визначати їхні характеристики для створення товарів за шаблоном. Категорію товару видно команді CRM та користувачам на сайті.

Вкажіть характеристики товару

У блоці Характеристики (Properties) ви можете додати необхідні якості продуктів та їхню варіативність. Під час розгортання картки товару покупець може вибрати потрібний йому варіант.

Для кожного параметра заповніть поля:

Назва розділу (Section name) Назва розділу із параметрами. Використовуйте його, щоб розділити характеристики різних типів або секцій.

Щоб додати новий розділ з параметрами, натисніть + Додати розділ (+ Add section).

Параметр (Property) Назва якості. Наприклад, «Матеріал», «Колір», «Розмір»
Значення (Value) Значення якості. Наприклад, «Синій», «Зелений».

Щоб додати нову властивість товару, натисніть + Додати (+ Add) та виберіть Додати параметр.

Додайте SEO опис

Опціонально ви можете додати інформацію для оптимізації запитів на пошук товарів. Значення, які ви ставите, додадуться на сайт інтернет-магазину, у якому ви додасте товар.

Розкрийте секцію Налаштування SEO (SEO settings) та заповніть поля:

Назва (Title) Заголовок сторінки товару, який містить назву товару та ключові слова, що коротко описують товар. Наприклад, "Смартфон Apple iPhone 15, 128GB, чорний".
Опис (Description) Розгорнутий опис товару, який містить ключові слова та основні переваги, щоб привернути увагу користувачів та пошукових систем.
Ключові слова (Keywords) Список ключових слів та фраз, пов'язаних із товаром, для оптимізації пошукових запитів.

Після того, як ви заповнили поля картки товару, натисніть Додати. Товар буде доступний у списку товарів у потрібній категорії розділу Товари, а також під час вибору товару у віджеті Товар у конструкторі сайту.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як додати товар"

    Оцінка: 4 / 5 (5)

    Далі

    Як працювати з категоріями

    Популярне в нашому блозі

    Спробуйте CRM від SendPulse безплатно