Web push повідомлення
Налаштування сайта
-
Як додати сайт для відправки push повідомлень
Оновлено: 13.12.2024
Push повідомлення — це повідомлення, яке надходить користувачеві з сайту на його робочий стіл на комп’ютері або мобільному пристрої. Такі повідомлення ви можете використовувати для інформування відвідувачів сайту про новини, розпродажі, статус замовлення та інші важливі події.
-
Як задати зовнішній вигляд вікна запиту підписки на отримання push повідомлень
Оновлено: 13.12.2024
До звичайного зовнішнього вигляду вікна запиту відвідувачі сайту вже звикли та за звичкою натискають «Заборонити», тому SendPulse має можливість змінити зовнішній вигляд вікна запиту. Ви можете задати вікно запиту на підписку на push розсилки в розділі налаштувань сайту.
-
Як передавати додаткові змінні для сегментації та персоналізації web push повідомлень
Оновлено: 13.12.2024
Щоб передавати змінні з сайту, після додавання коду web push повідомлень (згенерований у сервісі) на сайт потрібно додати додатковий код.
-
Як підключити web push-сповіщення для сайту на Wix
Оновлено: 13.12.2024
Ви можете додавати web push повідомлення на конструктори сайтів без знання коду та інформувати відвідувачів сайту про новини, розпродажі, статус замовлення та інші важливі події.
-
Як додати код для web push повідомлень на сайт за допомогою Google Tag Manager
Оновлено: 13.12.2024
Якщо у вас немає доступу до початкового коду сайту, можна додати код через Google Tag Manager.
-
Як підключити web push-сповіщення для сайту на WordPress
Оновлено: 13.12.2024
За допомогою плагіна SendPulse Free Web Push для WordPress ви можете підключити push-сповіщення на своєму сайті на WordPress. Після підключення ви зможете збирати дані підписників на сайті, надсилати їм розсилки, а також переглядати результати в SendPulse.
-
Як додати відстеження подій показу, підписки та закриття запиту на підписку
Оновлено: 26.11.2024
Збирайте додаткову інформацію про поведінку користувача за допомогою push сповіщень. Ви можете відстежувати, скільки користувачів отримує та відкриває ваші запити на підписку на отримування push сповіщень, а також клікає на них. Це допоможе вам зрозуміти, наскільки ефективні ваші налаштування та які теми або формати найбільше цікавлять користувачів.
Налаштування розсилки
-
Як налаштувати розсилку на основі RSS
Оновлено: 15.01.2025
RSS-стрічка (Really Simple Syndication) — це формат, який використовується для публікації оновлень із сайтів, таких як новини, блоги, подкасти або інші ресурси, що часто оновлюються. Якщо ви налаштуєте автоматичну розсилку на основі RSS, ваші читачі блогу або користувачі сайту будуть отримувати повідомлення про нові записи у стрічці.
-
Як створити та відправити push-авторозсилку
Оновлено: 15.01.2025
Push-розсилки — це інструмент маркетингу для залучення, утримання та заклику аудиторії до активних дій на сайті. Ви можете налаштувати автоматичне відправлення кількох push-повідомлень із необхідним часовим проміжком. Це дає змогу створювати серію повідомлень або планувати надсилання всіх push на місяць вперед.
-
Як створити та відправити push розсилку
Оновлено: 10.10.2024
У SendPulse ви можете створити та відправити push розсилку – повідомлення користувачам на їхній робочий стіл на комп'ютерах або мобільних пристроях. Push розсилки використовують для стимулювання продажів, сповіщення про останні новини чи онлайн заходи.
-
Як створити push розсилку з великим зображенням та кнопками
Оновлено: 26.11.2024
За допомогою SendPulse можна створити push повідомлення з великим зображенням і кнопками. З цією функцією повідомлення стає помітнішим на екрані комп'ютера, а завдяки двом кнопкам можна додати два посилання для переходу на ваш ресурс.
-
Як сегментувати список одержувачів web push повідомлень
Оновлено: 26.11.2024
Ви можете сегментувати список, коли у вас більше ніж 10 підписників. Щоб сегментувати базу одержувачів перед надсиланням push-повідомлення, поставте галочку напроти опції Сегментувати список.
-
Як відстежити статистику по web push розсилкам
Оновлено: 26.11.2024
Сервіс SendPulse збирає статистику доставляння web push розсилок та переходів за посиланнями з них. Це допоможе відстежити ефективність маркетингових push-розсилок на вашому сайті.
Додатково
-
Чек-лист з розв'язання проблем доставки web push
Оновлено: 26.07.2024
Сповіщення є важливим інструментом для підтримки взаємодії з користувачами, своєчасного інформування про новини, акції або важливі події. Однак, іноді ці повідомлення не досягають своїх адресатів, що може вплинути на ефективність комунікації та задоволеність користувачів.
-
Чи можливе перенесення бази підписників на push з HTTP на HTTPS?
Оновлено: 26.11.2024
Під час переведення сайту з протоколу HTTP на протокол HTTPS, база підписників на web push повідомлення не переноситься.
-
Як підключити власний Firebase акаунт
Оновлено: 12.01.2024
Підключення власного акаунту для push-сповіщень дає змогу ефективніше працювати з аудиторією вашого проєкту. Ви зможете експортувати користувачів та використовувати ці дані для подальших маркетингових активностей.
-
Як увімкнути та вимкнути push повідомлення у Mozilla Firefox
Оновлено: 08.10.2024
Push повідомлення з'являються вгорі (як запит на підписку) або внизу (як розсилка push повідомлення від сайту) вікна браузера, навіть якщо користувач був офлайн на момент відправки. У цій статті розглянемо, як увімкнути та вимкнути push повідомлення у Mozilla Firefox.
-
Як увімкнути та вимкнути push повідомлення у Google Chrome
Оновлено: 08.10.2024
Push повідомлення з'являються вгорі (як запит на підписку) або внизу (як розсилка push повідомлення від сайту) вікна браузера, навіть якщо користувач був офлайн на момент відправки. У цій статті розглянемо, як увімкнути та вимкнути push повідомлення у Google Chrome.
-
Як відписатися від push повідомлень
Оновлено: 10.10.2024
Розсилка push повідомлень, на які ви підписалися, з'являється вгорі або внизу вікна браузера, навіть якщо ви були офлайн на момент відправки. У цій статті розглянемо, як відписатися від push повідомлень у різних популярних браузерах.
-
Приховані дозволи на підписку у Firefox та Chrome
Оновлено: 08.10.2024
Популярні браузери Firefox та Chrome змінили політику для показу push повідомлень, зробивши їх прихованими.
або