Адресні книги та отримувачі
Докладніше про роботу з конструктором форм та списками розсилки
-
Як завантажити персоналізовану адресну книгу
Оновлено: 13.07.2023
Адресні книги допоможуть вам створювати та підтримувати в актуальному стані клієнтську базу. В адресній книзі можна додати контактні дані підписника та інші додаткові дані, такі як місто або номер замовлення, для сегментації та персоналізації розсилок. Розглянемо у статті, як створити адресну книгу та завантажити контакти різними способами.
-
Як створювати та використовувати сегменти контактів
Оновлено: 25.08.2023
Сегментування допомагає враховувати особливості залучення та переваги ваших одержувачів для індивідуальної роботи з кожним із них.
-
Як працювати з тегами контактів
Оновлено: 12.05.2023
Призначайте теги для роботи з контактами. Ви зможете фільтрувати та сегментувати контакти за певною ознакою для швидшого пошуку потрібних контактів та індивідуальної роботи з кожною групою. Наприклад, ви зможете додати тег за перевагами клієнта або змінювати статус роботи з клієнтом.
-
Як створити мультиканальну форму підписки
Оновлено: 03.08.2023
Ви можете зібрати базу підписників за допомогою форми підписки, щоб розмістити її на сторінці вашого сайту або блогу. Розглянемо, як створити мультиканальну форму підписки на будь-який смак за допомогою блокового конструктора форм.
-
Як налаштувати передачу UTM-міток з форми підписки до адресної книги
Оновлено: 04.08.2023
При створенні мультиканальної форми підписки в конструкторі SendPulse ви можете не тільки налаштувати передачу інформації про подію підписки у свою систему аналітики для відстеження, але також зберігати в книгу джерела та UTM-мітки як змінні для контакту. За допомогою цих даних ви зможете створювати сегменти для більш персоналізованих та актуальних розсилок підписникам.
-
Як додати відстеження подій показу, сабміту та закриття форми
Оновлено: 12.05.2023
Збирайте додаткову інформацію про поведінку користувача за допомогою форми підписки за подіями.
-
Як створити просту форму підписки
Оновлено: 03.08.2023
Ви можете поповнити базу email підписників за допомогою форми підписки — достатньо розмістити її на сторінці вашого сайту чи блогу. У SendPulse ви можете обрати готову форму, створити її в блоковому конструкторі форм, або отримати HTML код форми без стилів і скриптів поведінки та налаштувати їх самостійно.
-
Як створити кастомний лист підтвердження підписки
Оновлено: 12.05.2023
Лист підтвердження підписки — початок вашого спілкування з клієнтом та важливий крок формування позитивного враження про бізнес. Він надсилається після додавання адреси нового підписника до адресної книги через API або форму підписки.
-
Як створити кастомну сторінку підтвердження підписки
Оновлено: 12.05.2023
Після підписки або після її додаткового підтвердження користувач потрапляє на спеціальну сторінку з повідомленням про успішну підписку. З її допомогою ви можете подякувати користувачеві та попросити додати вашу адресу до списку контактів, аби уникнути попадання в спам.
-
Як керувати неактивними контактами
Оновлено: 25.05.2023
До неактивних контактів відносяться невалідні адреси, на які неможливо доставити розсилку, адреси тих підписників, що відписалися, або тих, кого ви відключили самостійно. Також сюди входять адреси тих, хто не відкривав ваші розсилки більше ніж 6 місяців, різні тимчасові адреси, або ті, які давно не використовуються і можуть перевизначатися поштовими сервісами як спам-пастки.
або