Адресні книги та отримувачі
Докладніше про роботу з конструктором форм та списками розсилки
-
Навіщо активувати списки розсилки
Оновлено: 10.10.2024
Сервіс розсилок SendPulse дотримується антиспам політики, тому адресні книги проходять процес активації. Тобто ви повинні надати інформацію про список електронних адрес, щоб ми могли переконатися, що ви зібрали його чесним шляхом і отримали згоду на отримання розсилок від підписників.
-
Як завантажити персоналізовану адресну книгу
Оновлено: 10.06.2024
Адресні книги допоможуть вам створювати та підтримувати в актуальному стані клієнтську базу. В адресній книзі можна додати контактні дані підписника та інші додаткові дані, такі як місто або номер замовлення, для сегментації та персоналізації розсилок. Розглянемо у статті, як створити адресну книгу та завантажити контакти різними способами.
-
Як створювати та використовувати сегменти контактів
Оновлено: 25.10.2024
Сегментування допомагає враховувати особливості залучення та переваги ваших одержувачів для індивідуальної роботи з кожним із них.
-
Як створити змінну користувача
Оновлено: 02.12.2024
Крім стандартних змінних, які доступні в сервісі SendPulse, ви можете додати змінні користувача. Зробити це можна такими способами...
-
Як працювати з тегами контактів
Оновлено: 05.02.2024
Призначайте теги для роботи з контактами. Ви зможете фільтрувати та сегментувати контакти за певною ознакою для швидшого пошуку потрібних контактів та індивідуальної роботи з кожною групою. Наприклад, ви зможете додати тег за перевагами клієнта або змінювати статус роботи з клієнтом.
-
Як створити мультиканальну форму підписки
Оновлено: 31.10.2024
Ви можете зібрати базу підписників за допомогою форми підписки, щоб розмістити її на сторінці вашого сайту або блогу. Розглянемо, як створити мультиканальну форму підписки на будь-який смак за допомогою блокового конструктора форм.
-
Як налаштувати передачу UTM-міток з форми підписки до адресної книги
Оновлено: 05.12.2023
При створенні мультиканальної форми підписки в конструкторі SendPulse ви можете не тільки налаштувати передачу інформації про подію підписки у свою систему аналітики для відстеження, але також зберігати в книгу джерела та UTM-мітки як змінні для контакту. За допомогою цих даних ви зможете створювати сегменти для більш персоналізованих та актуальних розсилок підписникам.
-
Як додати відстеження подій показу, сабміту та закриття форми
Оновлено: 12.05.2023
Збирайте додаткову інформацію про поведінку користувача за допомогою форми підписки за подіями.
-
Як створити просту форму підписки
Оновлено: 31.10.2024
Ви можете поповнити базу email підписників за допомогою форми підписки — достатньо розмістити її на сторінці вашого сайту чи блогу. У SendPulse ви можете обрати готову форму, створити її в блоковому конструкторі форм, або отримати HTML код форми без стилів і скриптів поведінки та налаштувати їх самостійно.
-
Як створити кастомний лист підтвердження підписки
Оновлено: 05.12.2023
Лист підтвердження підписки — початок вашого спілкування з клієнтом та важливий крок формування позитивного враження про бізнес. Він надсилається після додавання адреси нового підписника до адресної книги через API або форму підписки.
-
Як створити кастомну сторінку підтвердження підписки
Оновлено: 05.12.2023
Після підписки або після її додаткового підтвердження користувач потрапляє на спеціальну сторінку з повідомленням про успішну підписку. З її допомогою ви можете подякувати користувачеві та попросити додати вашу адресу до списку контактів, аби уникнути попадання в спам.
-
Як керувати неактивними контактами
Оновлено: 05.12.2023
До неактивних контактів відносяться невалідні адреси, на які неможливо доставити розсилку, адреси тих підписників, що відписалися, або тих, кого ви відключили самостійно. Також сюди входять адреси тих, хто не відкривав ваші розсилки більше ніж 6 місяців, різні тимчасові адреси, або ті, які давно не використовуються і можуть перевизначатися поштовими сервісами як спам-пастки.
-
Як керувати неактивними книгами
Оновлено: 05.12.2023
Ви можете очищати список адресних книг, якими не користуєтеся, та скорочувати їх кількість. До неактивних книг відносяться книги, за якими не відправлялися розсилки та в які не додавалися нові адреси за останні 3 місяці.
-
Як працює рейтинг підписників
Оновлено: 05.12.2023
Рейтинг підписників – це графічне зображення активності одержувачів ваших розсилок.
-
Як керувати списком тих, хто відписався
Оновлено: 05.12.2023
У кожному email листі обов'язково міститься посилання, перейшовши за яким користувач може відписатися від розсилки. Наявність такого посилання не зменшує ефективність вашої розсилки, навпаки, воно допомагає підтримувати актуальність вашої контактної бази, дає можливість краще зрозуміти аудиторію та її бажання в залежності від реакції на розсилку.
-
Як застосувати «Управління підпискою» та «Перепідтвердження підписки»
Оновлено: 05.12.2023
Дані підписників, які ви збирали до адресної книги, з часом старіють. Ви можете надіслати підписникам повторний запит на підтвердження підписки згідно GDPR або змінити вже наявну інформацію в змінних.
-
Як додати посилання відписки від розсилки
Оновлено: 05.12.2023
У кожному листі, надісланому через email сервіс SendPulse, має бути посилання відписки від розсилки. Якщо відправник не додає таке посилання до шаблону, сервіс вставляє його автоматично в нижньому лівому куті.
-
Як налаштувати сторінку відписки
Оновлено: 05.12.2023
Кожен підписник може відписатися від розсилки, якщо не бажає отримувати листи. Посилання відписки встановлено за замовчуванням у кожній email розсилці.
-
Операції над контактами в адресній книзі
Оновлено: 05.12.2023
Після того, як ви додали контакти до адресної книги, ви можете здійснювати ряд маніпуляцій з ними. Ви можете фільтрувати їх, відключати та включати активні контакти, видаляти, копіювати або переносити контакти з книги до книги. Далі у статті ми розповімо докладніше про ці дії.
-
Як відображаються функції валідації в адресних книгах email сервісу
Оновлено: 05.12.2023
У SendPulse можна перевірити email адреси за допомогою сервісу валідації перед відправкою розсилки.
або