Як налаштувати передачу UTM-міток з форми підписки до адресної книги

При створенні мультиканальної форми підписки в конструкторі SendPulse ви можете не тільки налаштувати передачу інформації про подію підписки у свою систему аналітики для відстеження, але також зберігати в книгу джерела та UTM-мітки як змінні для контакту. За допомогою цих даних ви зможете створювати сегменти для більш персоналізованих та актуальних розсилок підписникам.

Після підписки через форму в адресну книгу передаються дані про перший візит користувача та візит, протягом якого була підписка. При цьому для більшості міток необов'язково налаштовувати рекламу чи події у системі аналітики.

Як активувати збір UTM-міток

У конструкторі створення форми перейдіть у вкладку Опції форми > Аналітика та статистика. Переведіть тумблер для Зберігати інформацію про джерела і UTM-мітки в положення ON.

Коли дані передаються

Є два види змінних.

До першого типу належать дані про джерело початкового візиту користувача на сторінку. Такі змінні мають слово First у назві:

visitFirstUtmSource
visitFirstMedium
visitFirstContent
visitFirstUtmTerm
visitFirstCampaign
visitFirstType

До другого типу належать дані, зібрані під час сабміту форми, тобто при натисканні на кнопку підтвердження після заповнення форми. Такі змінні включають слово Subscribe у назві:

visitSubscribeSource
visitSubscribeMedium
visitSubscribeContent
visitSubscribeTerm
visitSubscribeCampaign
visitSubscribeType

Обидва види тегів передаються в адресну книгу разом з контактом, коли користувач підписався, тобто після того, як він підтвердив свою підписку через лист-підтвердження.

Які дані передаються

Передаються UTM-мітки, які допомагають визначити, звідки користувач перейшов на сайт уперше або під час підписки.

Порядок визначення джерел відповідає стандартам Google Analytics. Нижче в цьому розділі вказані стандарти застосування міток, але якщо мітки задані вручну користувачем, вони можуть набувати будь-яких значень.

Передаються такі UTM-мітки.

utm_source Визначає джерело трафіку, звідки користувач перейшов на форму підписки. Наприклад, site.com (будь-який сайт), google, facebook.com (та інші соціальні мережі), direct (користувач ввів URL у браузері або зайшов на сайт із закладок).
utm_medium Передає тип трафіку, може передавати значення: cpc (реклама з оплатою за клік), cpm (реклама з оплатою за покази), referral, organic (перейшов на сайт з пошукових систем), social (клік з поста, налаштування реклами в соціальних мережах та ін).
utm_content

Визначає, на який саме контент було натиснуто, після чого користувач потрапив на сайт. Мітку можна ставити різну в рамках однієї кампанії, наприклад, окреме значення для кнопки, банеру і тексту. В адресну книгу потрапляє значення з посилання, яке стоїть після частини content= та до знака &.

Наприклад, значення 4 буде додано до аналітики в наступному посиланні:

https://yourwebsite/page1?utm_source=2&utm_medium=3&utm_content=4&utm_term=5
utm_term Ключове слово або фраза запиту, за яким користувач потрапив на сайт із пошукової системи. Цей параметр не буде заданий автоматично при переході з органічної видачі та вручну встановлюється в налаштуваннях рекламних сервісів таких як Google Ads. Актуальний для платного трафіку із пошукових систем.
utm_campaign Назва рекламної кампанії. Передається, якщо користувач перейшов на сайт із реклами за посиланням з UTM-мітками.
type Передає тип трафіку на основі вказаних вище параметрів. Може передавати значення: referral (прийшов за посиланням), typein (ввів URL-адресу в адресний рядок), organic (перейшов на сайт з пошукових систем), utm (прийшов за посиланням з UTM-міткою, зазвичай для рекламних кампаній).

Усього передається 12 змінних: 6 значень, що належать до першого відвідування сторінки, та 6 значень, що передаються при виконанні цільової дії – підписки через форму.

Зверніть увагу: якщо значення параметра відсутнє, то змінна буде порожня; якщо це був перший контакт із порожнім значенням, ця змінна не створиться в адресній книзі.

В адресній книзі ви також можете налаштувати показ змінних: які відображати, а які приховувати.

Приклади міток, що передаються за різними типами джерела

Нижче розберемо, як збираються мітки, виходячи з різної поведінки користувача і як це інтерпретувати. У приклад включені всі мітки виду Subscribe, тому що ціль кейсу перевірити, як користувач потрапив на сторінку і підписався.

Якщо користувач підписався при першому відвідуванні сайту, мітки Subscribe та First контакта співпадуть. Якщо користувач заходив на сайт раніше, але не підписувався, позначки будуть відрізнятися — дивіться інші приклади нижче або опис значень вище.

Користувач перейшов на сайт зі сторінки результатів пошуку.

Користувач перейшов за посиланням із сайту.

Користувач написав в адресному рядку URL цільового сайту, де знаходиться форма підписки.

Користувач прийшов через рекламну кампанію з UTM-мітками.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як налаштувати передачу UTM-міток з форми підписки до адресної книги"

    Оцінка: 5 / 5 (11)

    Назад

    Як створити мультиканальну форму підписки

    Далі

    Як додати відстеження подій показу, сабміту та закриття форми

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні