Сценарії автоворонки
Як створити сценарії ланцюжка для вирішення різних бізнес задач
-
Як надіслати повідомлення за подією в CRM
Оновлено: 15.06.2023
У SendPulse можна створити сценарій авторозсилки за створенням угоди або зміною статусу угоди в CRM, наприклад, з «Нові» на «В роботі».
-
Як створити авторозсилку за подією
Оновлено: 09.02.2023
У SendPulse можна створити сценарій авторозсилки за подією. Обробляйте дані клієнта за допомогою різних блоків та інформуйте клієнта про покинутий кошик, реєстрацію на сайті або купівлю через різні канали зв'язку — email, SMS, push та месенджери Viber, Instagram, Telegram, Facebook, або WhatsApp.
-
Як створити авторозсилку, що стартує за додаванням підписника до адресної книги
Оновлено: 09.01.2023
У SendPulse ви можете створити розсилку, яка буде автоматично запускатися за додаванням підписника до адресної книги. Наприклад, щоб вітати тих, хто підписався через форму підписки отримання корисної інформації чи новин компанії.
-
Як запустити авторозсилку за адресною книгою
Оновлено: 09.01.2023
Ви можете повторно запустити авторозсилку на всю адресну книгу. За допомогою цієї функції ви можете запустити її на контакти, додані до книги перед запуском авторозсилки зі стартом «Додавання підписника» або під час паузи авторозсилки.
-
Як створити авторозсилку, що стартує за особливою датою
Оновлено: 17.01.2023
За допомогою SendPulse можна налаштувати автоматичну розсилку підписникам за особливою датою, зазначеною в адресній книзі. Надсилайте авторозсилки до днів народження ваших підписників, дати вебінару, з нагоди річниці реєстрації клієнтів або першої дати замовлення.
-
Як створити автороворонку, яка запускається після зміни значення змінної
Оновлено: 01.04.2023
Умовою старту автоворонки можна призначити зміну значення будь-якої змінної в адресній книзі. Наприклад, ви можете запускати автоворонку, якщо користувач змінив місто, деталі замовлення, дату зустрічі або інші дані.
-
Як надсилати push повідомлення в авторозсилках
Оновлено: 15.03.2023
Ви можете додати додатковий канал зв'язку з клієнтом та надсилати йому повідомлення у браузері. Для цього потрібно додати код push повідомлень на сайт, налаштувати передачу додаткових змінних з сайту в сервіс SendPulse та інтегрувати push повідомлення з email сервісом SendPulse. У статті розглянемо кожен крок налаштування.
-
Як створити авторозсилку, що стартує по вебхуку контакту
Оновлено: 09.01.2023
У SendPulse ви можете створити сценарій авторозсилки, яка запуститься по вебхуку контакту — відкриття листа або переходу за посиланнями масової розсилки. Відстежуйте взаємодії підписника з розсилкою та надсилайте наступні повідомлення або керуйте інформацією про підписників залежно від його дій.
-
Як створювати динамічні листи для подій на основі готових шаблонів SendPulse
Оновлено: 07.03.2023
Створюйте динамічні листи, щоб надсилати кожному клієнту персональну інформацію, наприклад, дані щодо замовлення. До динамічних шаблонів можна додавати не тільки текст, а й зображення та посилання у вигляді змінних. Такі шаблони можуть розширюватися до кількох карток продукту, залежно кількості товарів, які обрав клієнт.
-
Як створити ланцюжок за готовим шаблоном
Оновлено: 31.08.2023
Ви можете використовувати готові шаблони ланцюжків автоворонок з налаштованими сценаріями за тематикою ланцюжка. У готових шаблонах уже додано події запуску ланцюжків, шаблони листів і SMS, а також налаштовано зв'язки та послідовність елементів із блоками фільтра, дії та умови. Вам залишається тільки вибрати потрібний і підставити свої дані.
-
Як відправити SMS повідомлення про статус замовлення в Automation 360
Оновлено: 17.01.2023
У SendPulse можна створити сценарій авторозсилки з відправкою персоналізованих SMS після отримання події від вашої системи. Наприклад, так можна відслідковувати покинутий кошик, реєстрацію на сайті або покупку товару та передавати дані за замовленням клієнта в SendPulse.
-
Як надіслати повідомлення про покинутий кошик
Оновлено: 09.01.2023
У SendPulse ви можете створити сценарій авторозсилки за подією, наприклад, щоб інформувати клієнта про покинутий кошик, реєстрацію на сайті, або купівлю товару на вашому сайті.
або