Як управляти даними студента або надіслати повідомлення за подією в курсах

Підтримуйте комунікацію зі студентами за допомогою автоматизованих дій та повідомлень. Ви можете інформувати студента про оновлення щодо прогресу його навчання через різні канали зв'язку: email, Viber, SMS та чат-боти.

У статті розглянемо, як додати авторозсилку з потрібними елементами та запустити її.

Створіть авторозсилку та вкажіть налаштування

За допомогою сервісу Automation ви можете створювати власні сценарії воронок або використовувати готові шаблони, які ви зможете редагувати під свої потреби. Наприклад, в шаблонах є окремий розділ «Освіта», де зібрані сценарії для таких подій як реєстрація, реактивація підписників, підписка за бонус тощо.

В сервісі Курси

Перейдіть до розділу Курси в потрібний курс та натисніть на кнопку з зображенням ланцюжка > Створити ланцюжок (Create flow).

В сервісі Automation

Перейдіть до розділу Automation та натисніть Створити автоворонку (Create flow).

Введіть назву авторозсилки, вкажіть відправника, підключіть аналітику, а також виберіть сторінку та мову форми відписки.

Виберіть старт серії

Виберіть старт серії аби надіслати повідомлення на конкретному етапі роботи зі студентом. Ви можете обрати серед таких варіантів запуска автоворонки:

Додавання студента (Add student) Запуститься після підтвердження реєстрації студента на вибраний курс.
Отримання оплати від студента (Receive student’s payment) Запуститься після успішної оплати обраного курсу.
Видача сертифіката студенту (Grant course certificate) Запуститься після отримання сертифіката.
Закінчення курсу студентом (Complete course) Запуститься після виконання умов проходження курсу.
Додавання нового уроку на курс (Add new lesson to course) Запуститься після додавання нового уроку на курс.
Обмеження часу доступу (Limit course access time) Запуститься після застосування обмеження часу доступу на курс.
Завершення уроку (Complete lesson) Запуститься після завершення обраного уроку на курсі.

Читайте докладніше: Тригери запуску автоворонки: тригер в Курсах.

Виберіть курс та натисніть Застосувати.

Налаштуйте ланцюжок

У лівій боковій панелі конструктора ланцюжка містяться всі елементи, які ви можете додавати та налаштовувати під свій сценарій.

Всі елементи є опціональними. Для того, щоб ланцюжок працював, вам необхідно додати принаймні один елемент з надсиланням повідомлення.

Перед написанням сценарію ланцюжка уважно ознайомтесь з системними листами, які надсилаються студентам. Це допоможе уникнути дублювання інформації. Читайте докладніше: Які листи надсилаються студентам.

Додайте елемент Дія

За допомогою елементу Дія ви можете управляти даними студентів на курсах.

Додайте елемент Дія та у лівій панелі перейдіть у вкладку Курси та оберіть дію зі списку. Наприклад, ви можете записати студентів на інший курс в період дії певної акції чи навпаки — заблокувати студентів.

Читайте докладніше: Елемент Дія: Курси.

При виборі елемента Дія, доступні наступні варіанти роботи з даними в Курсах:

Зареєструвати на інший курс (Enroll to another course) Реєструє студента на вибраний курс
Запросити на інший курс (Invite to another course) Надсилає студенту запрошення на обраний курс.
Призначити тег (Assign tag) Додає тег контакту в CRM і студенту в Курсах.
Видалити з курсу (Delete from course) Видаляє студента із вибраного курсу.
Заблокувати на курсі (Block in course) Блокує студента на вибраному курсі.
Позначити як оплачений (Mark as paid) Змінює статус оплати курсу на Оплачено (Paid) в розділі Студенти (Students).
Змінити обмеження доступу (Change access time limits) Змінює обмеження доступу студентів до курсу.

Додайте елементи управління ланцюжком та контактами

Також ви можете додавати елементи, які допомагають керувати надсиланням повідомлень.

Пауза Додавайте паузу, щоб встановити час, коли студент не буде отримувати повідомлень.
Умова Встановіть умову, яка буде відстежувати зміну статусу студента на курсі. Після виконання умови, студент буде рухатись далі по ланцюжку.

Наприклад, ви можете надіслати встановити умову відкриття листа і наступний лист відправити тільки тим студентам, які відкривали попередній.

Читайте докладніше: Елемент Умова: Курси.

Фільтр Налаштуйте фільтр студентів, щоб розгалужувати сценарій та надсилати релевантні повідомлення для певної групи студентів.

Наприклад, ви можете обрати умову Отримання оплати та додати лист з нагадуванням для тих, хто не оплатив.

Ціль Встановлюйте цілі, після досягнення яких можна або відправляти особливі повідомлення або зупиняти ланцюжок. Наприклад, після оплати курсу ви можете відправити подяку у месенджері.

Додайте елемент із надсиланням повідомлення

Ви можете надіслати повідомлення через різні канали.

Email Надсилайте листи з важливою інформацією студентам, наприклад, якщо ви запускаєте новий курс.
SMS Інформуйте про події на курсі за допомогою текстових повідомлень на номер телефону студентів, наприклад, про початок уроку.
Viber Надсилайте повідомлення у Viber, щоб підтримувати контакт зі студентом курсу, наприклад, мотивувати навчатись.
Push Зв’язуйтесь зі студентами за допомогою повідомлень у браузері, наприклад, з нагадуванням про майбутню лекцію.
Messenger Додавайте в сценарій ланцюжків відправлення повідомлень чат-бот в Instagram, WhatsApp, Facebook Messenger або Telegram.

Ланцюжок надсилається один раз на основний контакт. Якщо ви зберегли в картці контакта кілька номерів телефону та email адрес, система надішле ланцюжок підписнику на основні контакти, які ви обрали. За замовчуванням, перша додана email адреса і номер розпізнаються як основні. Також ви можете використовувати змінні {{email}} і {{phone}} в рамках одного елемента ланцюжка, наприклад, підставляти поштову адресу в текст SMS-повідомлення.

Запустіть ланцюжок

Після того, як ви закінчили налаштовувати ланцюжок, натисніть Зберегти та запустити у правому верхньому куті конструктора.

Як тільки умова старту сесії буде виконана, користувач отримає повідомлення.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як управляти даними студента або надіслати повідомлення за подією в курсах"

    Оцінка: 5 / 5 (12)

    Назад

    Як надіслати повідомлення за подією в CRM

    Далі

    Як автоматизувати роботу з завданнями в CRM

    Популярне в нашому блозі

    Спробуйте сервіс email розсилок SendPulse безкоштовно