Блок Фільтр в Automation360

Використовуйте фільтр та розділяйте свою аудиторію за інтересами, статусом клієнта та іншими персональними даними. Це дозволить вам взаємодіяти з контактом залежно від даних: відправляти більш таргетовані повідомлення, відправляти вебхуки у свою систему, присвоювати або оновлювати змінні та теги, створювати угоди й так далі.

Розглянемо, як ви можете додавати елемент Фільтр з відстеженням даних клієнтів за значеннями до них змінних у конструкторі ланцюжків A360.

Відписані від розсилок контакти проходять усі блоки ланцюжка, крім Email блоку. Під час перевірки email адреси перевіряються такі види відписок: Відписка від усього сервісу, Відписка від категорії, Відписка від конкретного ланцюжка.

У разі використання опції Запуску за книгою відписані від усіх розсилок контакти не потрапляють на старт; відписані від категорії або від ланцюжка пройдуть далі по ланцюжку, пропускаючи Email блоки.

Додайте елемент

Перетягніть елемент Фільтр (Filter) з лівої панелі в робочий. З'єднайте його з елементом, після якого потрібно розгалузити сценарій.

Також можна змінити назву елемента, щоб розрізняти блоки. Натисніть Назва елемента (Element name) та введіть нову назву в полі.

Вкажіть умову надсилання

Виберіть час, коли потрібно виконати фільтрацію.

Одразу (Right away) Умова виконається негайно, як тільки контакт потрапить в елемент.
Через (After) Умова виконається після вказаного періоду.

Виберіть кількість днів, годин чи хвилин для відтермінування. Для днів вкажіть час, коли повинні спрацювати умови фільтра.

Читайте докладніше: Час виконання елемента (блоку).

Виберіть та налаштуйте умову фільтра

В секції Умова (New option) виберіть умову фільтрування: Змінна, День тижня, Часовий інтервал, Точна дата, Додано до ланцюжка, а також Остання активність чи Додано до адресної книги.

Ви можете додати до 5 умов фільтра та з'єднати їх між собою операторами. За замовчуванням ви перейдете до налаштування першої умови.

Змінна

Перевіряє значення змінної: її наявність, відповідність чи невідповідність значенню або частини значення. Використовується, щоб передавати та зберігати інформацію про клієнта. Наприклад, ви можете персоналізувати спілкування з кожним клієнтом, відправляючи його за певними гілками сценарію відповідно до збережених даних про нього.

Вкажіть змінну

Виберіть змінну контакту, в якій потрібно перевірити значення.

Змінні залежать від тригера запуску ланцюжка:

Тригери сервісі Email Змінні підставляться із зазначеної адресної книги.
Тригери в сервісі CRM

Змінні підставляться з полів у вибраній воронці CRM.
Тригери в сервісі Курси Змінні підставляться із зазначеного курсу.
Старт ланцюжка за подією Змінні підставляться з тіла події, що надсилає контакт, або з тіла події та адресної книги, якщо спочатку обрано адресну книгу (якщо в книзі є контакт з тією ж email адресою, яку ви передали за подією).

Виберіть умову

Ви можете вибрати умову Наявність значення змінної (variable value existence), щоб перевіряти, чи містить змінна якесь значення, або можете вибрати умову зі значенням, щоб перевірити на відповідність значень у третьому полі.

Можливі умови фільтра відрізняються залежно від типу змінної:

Тип Умова Значення
Число > Перевіряє, чи більше введеного значення.

Вказане значення не потрапить до діапазону вибірки умови.

< Перевіряє, чи менше введеного значення.

Вказане значення не потрапить до діапазону вибірки умови.

= Перевіряє, чи число введеного значення
Перевіряє, чи не дорівнює число введеному значенню
між Перевіряє, чи входять дані у вибраний діапазон.
Рядок містить Перевіряє дані на наявність введеного вами значення. Застосовується для часткового збігу.
не містить Перевіряє дані на відсутність введеного вами значення. Застосовується для часткового збігу.
дорівнює Перевіряє дані на наявність точного введеного вами значення. Застосовується для повного збігу.
не дорівнює Перевіряє дані на відсутність точного введеного вами значення. Застосовується для повного збігу.
починається з Перевіряє дані на наявність введеного вами значення на початку змінної.
закінчується на Перевіряє дані на наявність введеного вами значення наприкінці змінної.
Дати після Перевіряє, чи є дата після введеного значення.
до Перевіряє, чи є дата до введеного значення.
дорівнює Перевіряє, чи збігається дата з введеним значенням.
між Перевіряє, чи входить дата у вибраний діапазон.

В умові фільтрації за датою ви можете обмежити подальші події за певним періодом — до чи після вибраної дати. Для цього натисніть на дату та оберіть потрібну в календарі.

Також ви можете задати певний вираз. Для цього додайте змінну типу Дата та натисніть {}. Оберіть значення динамічної дати (день, година чи хвилина) і введіть кількість — ці дані будуть перевірятися на відповідність. Ви можете також використовувати негативні значення.

Наприклад, ви можете відправляти нагадування про ваш захід за 3 години тим, хто зареєструвався давно. Оберіть змінну День реєстрації, а в умовах поставте після та додайте три години — тоді лист відправиться тільки тим, хто реєструвався раніше, ніж три години до початку.

Введіть значення

Після того, як ви вибрали умову, вкажіть значення, за яким ви хочете перевіряти дані клієнта у змінній.

Зверніть увагу, якщо ви намагаєтеся фільтрувати змінну, значення якої не передано або воно порожнє, блок фільтр не виконається ні у випадку Так, ні у випадку Ні, — у змінній, що фільтрується, обов'язково має бути значення. Якщо потрібно перевірити наявність змінної або її значення, виберіть відповідну умову.

День тижня

Перевіряє день тижня, коли контакти потрапляють в елемент Фільтр. Наприклад, якщо у вас є акційні дні, можна розгалужувати сценарій та надсилати особливі повідомлення клієнтам, які звертаються до вас у дні спецпропозицій.

Відмітьте зеленою галочкою дні тижня. Якщо контакт потрапить у вибраний день — фільтр спрацює за сценарієм Так.

Часовий інтервал

Перевіряє часовий інтервал кожного дня, коли контакти потрапляють в елемент Фільтр. Наприклад, в неробочі години ви можете відправляти повідомлення з уточненням графіка чи попередженням, що замовлення буде сформоване пізніше.

Час визначається відповідно до часового поясу в вашому акаунті SendPulse. Щоб перевірити, який часовий пояс вибраний, перейдіть в Налаштування акаунта у вкладку Загальне в поле Часова зона.

У полях з (from) і до (to) введіть проміжок часу. Якщо контакт потрапить у вибраний проміжок часу — фільтр спрацює за сценарієм Так.

Точна дата

Перевіряє вказану дату, коли контакти потраплять в елемент Фільтр.

Виберіть, як фільтр буде очікувати дату. Якщо контакт потрапить у вибрану дату — фільтр спрацює за сценарієм Так.

В обрану вручну дату (On a date selected manually) Задає конкретну дату, яку буде очікувати Фільтр.

Виберіть дату за допомогою календаря. Якщо контакт потрапить у цю дату — фільтр спрацює за сценарієм Так.

У вказану дату із змінною (On a specified date with a variable) Задає дату зі змінної типу Дата, яку буде очікувати Фільтр.

Виберіть змінну з випадного списку. Якщо контакт потрапить у дату зі змінної — фільтр для нього спрацює за сценарієм Так.

Додано до ланцюжка

Перевіряє, коли користувач потрапив в ланцюжок, тобто в стартовий елемент, де спрацював тригер. Наприклад, якщо ви робили ребрендинг, можете відправити новину про оновлення в компанії всім контактам, хто був у ланцюжку раніше.

У полі Виберіть умову (Select option) виберіть один з операторів умови:

Після (is after) Вкажіть кінцеву дату.
До (before) Вкажіть початкову дату.
Дорівнює (equal) Вкажіть точну дату, за якою необхідно здійснити фільтрацію.
Між (between) Вкажіть початкову та кінцеву дати.

В полі праворуч виберіть дату з календаря. Якщо контакт потрапить у вибраний проміжок часу — фільтр спрацює за сценарієм Так.

Також ви можете задати певний вираз. Для цього додайте змінну типу Дата та натисніть {}. Оберіть значення динамічної дати (день, година чи хвилина) і введіть кількість — ці дані будуть перевірятися на відповідність. Ви можете також використовувати негативні значення.

Остання активність

Умова доступна, якщо в стартовому елементі був вказаний тригер Email сервісу.

Перевіряє дату зі змінної — остання активність контакту. З його допомогою можна відправляти нагадування клієнтам, які давно не були активні.

У полі Виберіть умову (Select option) виберіть один з операторів умови:

Після (is after) Вкажіть кінцеву дату.
До (before) Вкажіть початкову дату.
Дорівнює (equal) Вкажіть точну дату, за якою необхідно здійснити фільтрацію.
Між (between) Вкажіть початкову та кінцеву дати.

В полі праворуч виберіть дату з календаря.

Також ви можете задати певний вираз. Для цього додайте змінну типу Дата та натисніть {}. Оберіть значення динамічної дати (день, година чи хвилина) і введіть кількість — ці дані будуть перевірятися на відповідність. Ви можете також використовувати негативні значення.

Додано до адресної книги

Умова доступна, якщо в стартовому елементі був вказаний тригер Email сервісу.

Перевіряє, коли користувач потрапив до адресної книги, яка вказана в налаштуваннях стартового елементу. Наприклад, можна відправити клієнтам сповіщення про акцію, якщо вони були додані до її початку.

У полі Виберіть умову (Select option) виберіть один з операторів умови: після, до, дорівнює, між. Виберіть дату або натисніть {} та вкажіть динамічний вираз.

Додайте додаткові умови

Щоб додати супутні умови, натисніть Додати умову та налаштуйте умову за аналогією.

Виберіть оператор, який зв'язує умови.

Будь-якій (any)

Використовується для додавання альтернативних умов — фільтр перевірятиме на виконання будь-якої з умов.

Наприклад, у вас є послуга доставки додому у певні міста. Ви можете перевірити, чи збігається адреса доставки з потрібним містом і відправити ланцюжок чат-бота для уточнення даних та закриття покупки. А якщо не збігається – створити картку в CRM, щоб менеджер зв'язався для уточнення інформації для доставки на найближчий пункт пошти.

Кожній (all)

Використовується для додавання залежних умов — фільтр перевірятиме на виконання кожної з умов.

Наприклад, крім доставки до певних міст, у вас ще є акція — якщо користувач замовить у певні дні, він отримає доставку безкоштовно або товар зі знижкою. Ви можете додати додаткову умову за датою події покупки.

Після налаштування блоку натисніть Застосувати.

Розділіть ланцюжок на гілки

Після блоку Фільтр можна розгалужувати ланцюжок і додавати блоки по гілках, залежно від проходження фільтра:

По гілці Так Умова виконалася в момент виконання блоку
По гілці Ні Умова не виконалася в момент виконання блоку

Переглядайте статистику блоку

Щоб переглянути інформацію про роботу блока, вийдіть із редактора та у вкладці Ланцюжок наведіть на потрібний блок.

Статуси можуть бути наступними:

Чекає (Expects) Контакти очікують настання часу виконання елемента, виставленого в налаштуваннях Виконати дію, або контакти очікують у черзі на обробку.
Виконано (Done) Контакти, для яких система перевірила відповідність умов фільтра.
Так (Yes) Контакти, які відповідають умовам фільтра та пройшли гілкою Так.
Ні (No) Контакти, які не відповідають умовам фільтра та пройшли гілкою Ні.

Щоб переглянути детальну статистику контактів, натисніть на блок. Праворуч відкриється бічна панель. Внизу ви можете відфільтрувати, завантажити та подивитися контакти, які пройшли фільтр, та дату проходження.

Ви також можете натиснути на ID блоку та перейти до редагування елемента.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Блок Фільтр в Automation360"

    Оцінка: 5 / 5 (10)

    Назад

    Блок Умова в Automation360

    Далі

    Блок Дія в Automation 360

    Популярне в нашому блозі

    Спробуйте сервіс email розсилок SendPulse безкоштовно