Як створити контакт

Щоб мати можливість зберігати та управляти інформацією про клієнтів, потрібно створити контакт у CRM. Це допоможе забезпечити ефективну комунікацію, відстежувати історію взаємодій, персоналізувати маркетингову стратегію, а також покращити обслуговування клієнтів.

У статті розглянемо, як створити контакт у CRM та додати всі необхідні дані.

Перейдіть до розділу Контакти (Contacts) та натисніть Додати контакт (Add contact).

Додайте інформацію

Введіть контактні дані.

Імʼя У двох окремих полях введіть імʼя та прізвище.
Пошта Введіть email у форматі user@example.com.
Телефон Виберіть країну та введіть номер телефону після коду країни, який використовується для зв'язку.
Месенджер Виберіть месенджер і вкажіть юзернейм контакт у вибраному месенджері. Після натискання на іконку відбудеться перехід у вказаний месенджер для швидкого зв'язку з клієнтом.

Призначте відповідального

Виберіть відповідального за контакт.

Щоб вибрати відповідального, вам потрібно запросити користувача та вибрати для нього роль з доступом до CRM: Контакти. Докладніше: Ролі користувачів.

Додайте атрибути

Також ви можете додати додаткову інформацію про контакт за допомогою полів та тегів — наприклад, його розташування, позицію в компанії або інші помітки.

Щоб додати тег, в полі Tags почніть вводити назву тегу та виберіть потрібний.

Щоб додати нове поле, натисніть Додати поле (Add field). У вікні введіть назву та виберіть тип поля. Позначте, якщо хочете зробити поле обов'язковим. Далі в потрібному полі введіть значення та натисніть Enter.

Додайте файл

Ви можете прикріплювати файли до контакту, щоб матеріали були в загальному доступі у всіх, хто взаємодіятиме з ним. Натисніть + Додати файл (+ Add file), виберіть зі сховища в обліковому записі або завантажте новий файл з вашого пристрою.

Файлове сховище одне для всього сервісу. Ви можете додати файл будь-якого розширення крім виконуваних.

Розмір файлу в безплатному тарифі — до 200 Мб. Обсяг сховища файлів не підсумовується по сервісах, а встановлюється за розміром максимального тарифу в сервісі. Щоб його збільшити, підключіть інший тариф.

Читайте докладніше: Як працювати з менеджером файлів

Натисніть Додати контакт (Add contact).

Після додавання контакт зберігається в списку контактів та доступний для вибору у створенні угод та завдань.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як створити контакт"

    Оцінка: 4 / 5 (7)

    Далі

    Як переглядати контакти

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні