Як створити контакт
Щоб мати можливість зберігати та управляти інформацією про клієнтів, потрібно створити контакт у CRM. Це допоможе забезпечити ефективну комунікацію, відстежувати історію взаємодій, персоналізувати маркетингову стратегію, а також покращити обслуговування клієнтів.
У статті розглянемо, як створити контакт у CRM та додати всі необхідні дані.
Перейдіть до розділу Контакти (Contacts) та натисніть Додати контакт (Add contact).
Додайте інформацію
Введіть контактні дані.
Імʼя | У двох окремих полях введіть імʼя та прізвище. |
Пошта | Введіть email у форматі user@example.com . |
Телефон | Виберіть країну та введіть номер телефону після коду країни, який використовується для зв'язку. |
Месенджер | Виберіть месенджер і вкажіть юзернейм контакт у вибраному месенджері. Після натискання на іконку відбудеться перехід у вказаний месенджер для швидкого зв'язку з клієнтом. |
Призначте відповідального
Виберіть відповідального за контакт.
Щоб вибрати відповідального, вам потрібно запросити користувача та вибрати для нього роль з доступом до CRM: Контакти. Докладніше: Ролі користувачів.
Додайте атрибути
Також ви можете додати додаткову інформацію про контакт за допомогою полів та тегів — наприклад, його розташування, позицію в компанії або інші помітки.
Щоб додати тег, в полі Tags почніть вводити назву тегу та виберіть потрібний.
Щоб додати нове поле, натисніть Додати поле (Add field). У вікні введіть назву та виберіть тип поля. Позначте, якщо хочете зробити поле обов'язковим. Далі в потрібному полі введіть значення та натисніть Enter.
Додайте файл
Ви можете прикріплювати файли до контакту, щоб матеріали були в загальному доступі у всіх, хто взаємодіятиме з ним. Натисніть + Додати файл (+ Add file), виберіть зі сховища в обліковому записі або завантажте новий файл з вашого пристрою.
Файлове сховище одне для всього сервісу. Ви можете додати файл будь-якого розширення крім виконуваних.
Розмір файлу в безплатному тарифі — до 200 Мб. Обсяг сховища файлів не підсумовується по сервісах, а встановлюється за розміром максимального тарифу в сервісі. Щоб його збільшити, підключіть інший тариф.
Читайте докладніше: Як працювати з менеджером файлів
Натисніть Додати контакт (Add contact).
Після додавання контакт зберігається в списку контактів та доступний для вибору у створенні угод та завдань.
Оновлено: 09.10.2024
або