Як переглядати контакти

Ви можете переглядати інформацію про всі ваші контакти списком, окремо та у вкладці Компанії. Аналіз даних клієнтів дає змогу отримати повну картину взаємодій з клієнтами, розуміти їхні потреби та історію звернень.

Розглянемо, як переглядати контакти та їхні дані.

У списку контактів

Щоб переглянути список контактів, перейдіть до розділу Контакти (Contacts). У цьому списку показуються всі контакти, які ви створили вручну або додали під час створення угоди, а також ті, що підтягнулися з автоматичного джерела угоди.

На сторінці ви побачите ім'я контакту та його контактні дані, кількість угод, до яких додано контакт, теги та поля контакту.

Щоб переглянути контакти за певним критерієм, можна скористатися фільтром.

Користувачеві будуть показуватися тільки ті контакти, які йому доступні відповідно до налаштувань його ролі.

Читайте також: Як керувати командою.

Ви можете вибрати, які поля показувати. Для цього натисніть на три крапки у верхній частині списку та відмітьте потрібні поля.

Щоб налаштувати виведення записів, у нижньому правому куті в полі Відображення виберіть кількість записів для відображення — 10, 20 та 50.

У картці контакту

Щоб розгорнути картку, де зберігається вся інформація про контакт, натисніть на його ім’я у списку.

Ліворуч ви можете переглянути імʼя користувача, дату й джерело додавання та його ID. Також ви можете переглянути контактні дані, атрибути та редагувати їх.

Натисніть на знак зі стрілкою джерелом контакту, щоб переглянути всі деталі.

Праворуч в картці знаходяться вкладки з різною інформацією про контакт та взаємодію з ним. Перемикайтеся між ними для перегляду та редагування.

Історія та коментарі (History)

Використовується, щоб залишати коментарі до контакту, тегати інших учасників та прикріплювати коментарі. Нижче містить історію роботи з контактом, участь в угодах з усіма коментарями. Ви можете вибрати показ всієї історії або лише коментарів.

Читайте докладніше: Як працювати з історією контакту та коментарями.

Угоди (Deals)

Містить список угод, пов'язаних із вибраним контактом. Щоб додати нову угоду для вибраного контакту, натисніть + Додати угоду.

Введіть назву угоди, суму, виберіть відповідального, етап воронки та тип угоди. За потреби створіть нові поля. Натисніть Додати угоду.

Читайте докладніше: Як працювати з угодами.

Завдання (Tasks)

Містить підвʼязані до контакту завдання або створити нове.

Введіть назву, виберіть відповідального, заповніть основні дані про завдання та натисніть Додати завдання (Add task).

Читайте докладніше: Як створити завдання та Як працювати із завданнями.

Завдання з'явиться у картці контакту, у ній буде вказано назву, статус на дошці завдань, терміни виконання та відповідальний. Щоб відредагувати завдання або переглянути картку, натисніть на неї.

Щоб відв'язати завдання, натисніть іконку роз'єднання навпроти назви завдання.

Платежі (Payments)

Доступно на тарифі Lite і вище, а також на час безплатного семиденного пробного періоду

Містить інформацію щодо платежів контакту: платіжну систему, суму, опис, статус та дату.

Усі статуси платежу надаються вибраною платіжною системою. За більш детальною інформацією рекомендуємо звертатись до підтримки платіжної системи.

Читайте детальніше: Джерела автоматичного додавання угод: Платежі.

Також ви можете генерувати посилання для оплати та ділитись ними з клієнтами.

Читайте докладніше: Як генерувати посилання для оплати в CRM.

Дзвінки (Calls)

Містить дані про дзвінки, які були здійснені за допомогою інтеграції з телефонією: дата і час дзвінків, тривалість, тип (вхідні, вихідні, пропущені), запис дзвінка та відповідальний менеджер, який взаємодіяв з клієнтом.

Читайте також: Як підключити телефонію Binotel до CRM.

Курси

Містить перелік курсів, на які реєструвався контакт, прогрес проходження курсів, а також курси, які він уже пройшов.

Читайте також: Як переглядати інформацію про студентів.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як переглядати контакти"

    Оцінка: 5 / 5 (7)

    Назад

    Як створити контакт

    Далі

    Як редагувати контакти

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні