Як переглядати контакти
Ви можете переглядати інформацію про всі ваші контакти списком, окремо та у вкладці Компанії. Аналіз даних клієнтів дає змогу отримати повну картину взаємодій з клієнтами, розуміти їхні потреби та історію звернень.
Розглянемо, як переглядати контакти та їхні дані.
У списку контактів
Щоб переглянути список контактів, перейдіть до розділу Контакти (Contacts). У цьому списку показуються всі контакти, які ви створили вручну або додали під час створення угоди, а також ті, що підтягнулися з автоматичного джерела угоди.
На сторінці ви побачите ім'я контакту та його контактні дані, кількість угод, до яких додано контакт, теги та поля контакту.
Щоб переглянути контакти за певним критерієм, можна скористатися фільтром.
Користувачеві будуть показуватися тільки ті контакти, які йому доступні відповідно до налаштувань його ролі.
Читайте також: Як керувати командою.
Ви можете вибрати, які поля показувати. Для цього натисніть на три крапки у верхній частині списку та відмітьте потрібні поля.

Щоб налаштувати виведення записів, у нижньому правому куті в полі Відображення виберіть кількість записів для відображення — 10, 20 та 50.
У картці контакту
Щоб розгорнути картку, де зберігається вся інформація про контакт, натисніть на його ім’я у списку.
Ліворуч біля імені показані:
- Імʼя контакту.
- Дата й джерело додавання контакту в CRM. Натисніть на знак з джерелом контакту, щоб переглянути його назву.
- Унікальний ID.
Нижче знаходиться секція з іконками з, де зібрані всі можливі способи звʼязатися з клієнтом. Також ви можете управляти контактом, наприклад, створити копію чи видалити — для цього натисніть на три крапки та виберіть дію.
Також в картці зберігаються всі контактні дані: поштові адреси, телефони та месенджери.
Якщо в картці зберігається кілька контактів, основним буде вважатися перший доданий email та номер телефону — саме вони будуть брати участь в автоматизованих сценаріях. Ви зможете змінити основний контакт вручну.

В полі Відповідальний (Assigned to) можна переглянути відповідального менеджера
Інформація про контакт також міститься в атрибутах: полях і тегах, які ви можете додавати в налаштуваннях.
Також внизу ви можете побачити:
Також ви можете переглянути контактні дані, атрибути та редагувати їх.

Праворуч в картці знаходяться вкладки з різною інформацією про контакт та взаємодію з ним. Перемикайтеся між ними для перегляду та редагування.
| Історія та коментарі (History) |
Використовується, щоб залишати коментарі до контакту, тегати інших учасників та прикріплювати коментарі. Нижче містить історію роботи з контактом, участь в угодах з усіма коментарями. Ви можете вибрати показ всієї історії або лише коментарів. Читайте докладніше: Як працювати з історією контакту та коментарями. |
| Документи (Documents) | Доступно на тарифі Basic і вище, а також на час безплатного семиденного пробного періоду Містить завантажені документи зі статусом та датою завантаження. Ці документи ви можете переглянути, відправити поштою, завантажити на пристрій або відвʼязати від картки. Щоб створити новий документ з даними, які містяться в картці, натисніть Сформувати документ. Читайте докладніше: Як створити документ. |
| Угоди (Deals) |
Містить список угод, пов'язаних із вибраним контактом. Щоб додати нову угоду для вибраного контакту, натисніть + Додати угоду. Введіть назву угоди, суму, виберіть відповідального, етап воронки та тип угоди. За потреби створіть нові поля. Натисніть Додати угоду. Читайте докладніше: Як працювати з угодами. |
| Завдання (Tasks) |
Містить підвʼязані до контакту завдання. Також можна створити нове. Введіть назву, виберіть відповідального, заповніть основні дані про завдання та натисніть Додати завдання (Add task). Читайте докладніше: Як створити завдання та Як працювати із завданнями. Завдання з'явиться у картці контакту, у ній буде вказано назву, статус на дошці завдань, терміни виконання та відповідальний. Щоб відредагувати завдання або переглянути картку, натисніть на неї. Щоб відв'язати завдання, натисніть іконку роз'єднання навпроти назви завдання. |
| Платежі (Payments) |
Доступно на тарифі Lite і вище Містить інформацію щодо платежів контакту: платіжну систему, суму, опис, застосований промокод курсу або промокод CRM, статус та дату. Усі статуси платежу надаються вибраною платіжною системою. За більш детальною інформацією рекомендуємо звертатись до підтримки платіжної системи. Читайте детальніше: Джерела автоматичного додавання угод: Платежі. Також ви можете генерувати посилання для оплати та ділитись ними з клієнтами. Читайте докладніше: Як генерувати посилання для оплати в CRM. |
| Дзвінки (Calls) |
Містить дані про дзвінки, які були здійснені за допомогою інтеграції з телефонією: дата і час дзвінків, тривалість, тип (вхідні, вихідні, пропущені), запис дзвінка та відповідальний менеджер, який взаємодіяв з клієнтом. Читайте також: Як підключити телефонію Binotel до CRM. |
| Курси |
Містить перелік курсів, на які реєструвався контакт, прогрес проходження курсів, а також курси, які він уже пройшов. Читайте також: Як переглядати інформацію про студентів. |
За потреби ви можете редагувати вкладки: видаляти, вимикати, змінювати їхній порядок, або додавати нові.

Оновлено: 03.07.2025
або