Статистика та аудиторія
Як працювати з підписниками та відслідковувати їхню взаємодію з вашим чат-ботом
-
Як автоматично зберігати дані підписників в адресну книгу та налаштувати автоматизацію
Оновлено: 05.06.2024
Під час додавання до підписника чат-боту email або телефону цей контакт автоматично зберігається в адресній книзі Email сервісу. Так, ви можете сформувати вашу аудиторію, а потім продовжувати комунікацію іншими інструментами. Наприклад, ви можете створити ланцюжок у сервісі Аutomation та автоматично відправляти листи, SMS тощо.
-
Які змінні використовуються в ботах
Оновлено: 03.09.2024
Використання змінних в чат-ботах допомагають зберігати важливу інформацію про користувачів, а потім використовувати її для персоналізації під час взаємодії з ними.
-
Як додати код віджета підписки за допомогою Google Tag Manager
Оновлено: 02.07.2024
Якщо у вас немає доступу до початкового коду сайту або ви хочете відокремити скрипти, пов'язані з трекінгом та маркетингом, ви можете додати код віджета підписки за допомогою Google Tag Manager.
-
Як працювати з підписниками бота в діалогах
Оновлено: 11.11.2024
За допомогою Діалоги у вас є доступ до чатів ваших чат-ботів з усіх каналів з облікового запису SendPulse — у браузерній версії або через програму на смартфон. Тут ви можете відповідати на повідомлення підписників з усіх підключених чат-ботів.
-
Як керувати підписниками та їхніми даними в аудиторії чат-бота
Оновлено: 16.07.2024
У статті розглянемо всі джерела, з яких користувачі можуть перейти до чат-бота та стати його підписником у Facebook, Telegram, WhatsApp, Instagram, а також усі способи додавання та редагування змінних та тегів.
-
Як встановлювати теги підписникам чат-бота
Оновлено: 02.07.2024
Ви можете встановлювати теги до ваших підписників, коли вони натискають на потрібну кнопку або проходять певну гілку сценарію ланцюжка.
-
Як створити змінну в аудиторії чат-бота
Оновлено: 02.07.2024
Ви можете додати змінні з різним типом даних в аудиторії чат-ботів, щоб використовувати ці дані для фільтрації підписників та надсилання персональних повідомлень
-
Як створити глобальну змінну для підписників у боті
Оновлено: 02.07.2024
У налаштуваннях чат-бота можна додати глобальні змінні. З їхньою допомогою ви зможете використовувати повідомлення із заздалегідь заданими значеннями, спільними для всіх підписників. Наприклад, назва та адреса вашої компанії, посилання на групи в соцмережах або ім’я менеджера.
-
Як перевірити статистику взаємодії користувачів із чат-ботом
Оновлено: 02.07.2024
Ви завжди можете відстежувати, скільки контактів пройшло через певні блоки та отримало певні повідомлення або скільки контактів натиснуло певні кнопки у ваших ланцюжках. Ви можете переглядати графіки та зведення даних за певні проміжки часу для аналізу інформації індивідуально для кожного сценарію в чат-ботах.
-
Як створити віджет підписки на сайті
Оновлено: 02.07.2024
За допомогою SendPulse ви можете створити та додати віджет підписки на ваш сайт. Таким чином відвідувачі сайту зможуть підписуватись на ваші чат-боти.
-
Як передавати користувацькі змінні при підписці на чат-бота
Оновлено: 29.07.2024
Інтеграція SendPulse з месенджерами дозволяє передавати власні змінні в обліковий запис SendPulse під час підписки через віджет або по переходу за посиланням. За допомогою цього функціонала ви можете передавати значення для існуючих змінних в Аудиторії чат-бота.
або