Як встановлювати теги підписникам чат-бота
Ви можете встановлювати теги до ваших підписників, коли вони натискають на потрібну кнопку або проходять певну гілку сценарію ланцюжка.
Потім ви зможете надіслати повідомлення або відфільтрувати список контактів, вибравши за тегом потрібну аудиторію. Розглянемо докладніше, як працювати із тегами.
Приклад використання тегів
Припустимо, що у вас інтернет-магазин і в ланцюжку повідомлень ви запитуєте, який товар чи послуга цікавить користувача. Варіанти відповідей виводьте на кнопках.
Інтернет-магазин делікатесів ставить питання: «Які сири вас цікавлять?». У кнопках виводяться швидкі відповіді — «Французькі сири» та «Італійські сири». Якщо користувач натисне «Французькі сири», йому можна присвоїти тег «Любитель французького сиру».
Натискаючи на одну з кнопок, користувач виявляє свій інтерес до певного виду продукції. На цьому етапі ви це фіксуєте, позначаючи спеціальним тегом, яким зможете фільтрувати одержувачів при надсиланні майбутніх розсилок.
Присвоєння тегу користувачеві
У ланцюжку
Ви можете створити тег у режимі редагування ланцюжка, щоб потім налаштувати додавання тегу кожному контакту, який пройшов через цей блок ланцюжка. Максимальна кількість тегів на контакт становить 100.
Перейдіть в режим редагування ланцюжка, перетягніть блок Дія (Action) в робочу зону та зв'яжіть з потрібною кнопкою.
Ми з'єднуємо блок дії (Action) з кнопкою «Французькі сири» (French cheese), щоб після натискання користувачеві присвоювався відповідний тег.
У правій частині відкриється панель із налаштуваннями. Виберіть опцію Додати тег (Add a tag), у полі нижче введіть назву до 32 символів та застосуйте зміни (Apply).
Далі ви можете продовжувати налаштовувати сценарій ланцюжка. Коли ланцюжок з тегами буде готовим, натисніть Зберегти (Save).
Ви також можете аналогічно додати дію Видалити тег (Delete tag), щоб у користувача видалявся тег з неактуальною інформацією.
В аудиторії
Ви можете задавати теги вручну у списку підписників. Для цього перейдіть до Аудиторії (Audience) та введіть потрібний тег навпроти імені користувача.
Можна відфільтрувати та відзначити кілька підписників та присвоїти усім теги.
У чаті
Якщо в ході особистого спілкування ви виявили певні переваги клієнта, додайте тег у розділі Чати (Conversations). Праворуч у самому низу панелі, у полі Вкажіть тег (Specify a tag), введіть значення тегу.
Управління тегами
Ви можете переглядати кількість підписників із тегом та редагувати, видаляти теги всім підписникам.
Читайте також: Як керувати тегами.
Перейдіть до Налаштування бота (Bot settings) у вкладці Теги (Tag).
Щоб відредагувати назву тегу, натисніть олівець навпроти тегу. Щоб видалити тег у всіх підписників, кому він призначений, натисніть Видалити.
Фільтр користувачів за тегом
Використовуйте фільтр, щоб переглянути користувачів, яким було присвоєно або не присвоєно певні теги при комунікації з чат-ботом.
Перейдіть у вкладку Аудиторія (Audience), встановіть умови фільтрації за тегом і натисніть Застосувати (Apply).
Система відфільтрує користувачів із потрібним тегом.
Створення розсилки з фільтрацією за тегом
Щоб надіслати розсилку користувачам із певним тегом, натисніть Нове розсилання (New campaign).
Виберіть чат-бота зі списку, якщо у вас підключено їх кілька та активуйте опцію Сегментація одержувачів (Segment recipients).
Виберіть умови фільтрації одержувачів за критерієм Теги
(tag). Ми надсилаємо повідомлення любителям французького сиру, тому виставляємо такі умови та натискаємо Застосувати (Apply):
Система відфільтрувала аудиторію з тегом Любитель французького сиру
(French cheese lover). Вводимо текст повідомлення та натискаємо кнопку Далі (Next).
Читайте докладніше: Як надіслати Facebook розсилку, Як створити розсилку в Telegram, Як відправити розсилку в канал або групу Telegram, Як створити розсилку в Instagram і Як створити розсилку в WhatsApp.
На наступному кроці можна запланувати розсилку на потрібний час або надіслати її миттєво.
Оновлено: 02.07.2024
або