Додаткові можливості

Як використовувати додаткові функції для розширення можливостей користувачів чат-бота

  • Як налаштувати додаткові опції бота

    Оновлено: 15.01.2024

    Щоб ваш бот надсилав повідомлення, відстежував переходи, показував підказки, виводив привітання та меню, ви можете використовувати додаткові опції. Наприклад, глобальні змінні та теги допоможуть персоналізувати повідомлення, а вебхуки та інтеграції дадуть вам можливість обмінюватися даними з іншими сервісами.

  • Як редагувати мінілендинг чат-ботів

    Оновлено: 06.01.2024

    У статті розглянемо, для чого потрібен мінілендинг та як його налаштувати для власних потреб.

  • Як створити ланцюжок чат-боту за шаблоном

    Оновлено: 14.11.2023

    Ланцюжки допомогають оптимізувати час й автоматизувати комунікацію та роботу з клієнтами з різних питань. В SendPulse ви можете знайти шаблони ланцюжків з різних тем: від обробки запитів клієнтів до надання послуг за допомогою штучного інтелекту, які допоможуть розв'язувати рутинні задачі.

  • Як тарифікуються підписники у чат-ботах

    Оновлено: 10.08.2023

    Розглянемо принципи тарифікації підписників чат-бота за кількістю підписників.

  • Як налаштувати запуск чат-бота

    Оновлено: 12.01.2024

    За допомогою сервісу SendPulse можна створювати автоматизовані ланцюжки повідомлень для ваших чат-ботів, які будуть запускатися за встановленими тригерами, та спілкуватися з підписниками за підготованим сценарієм.

  • Як генерувати ланцюжки за допомогою штучного інтелекту від OpenAI

    Оновлено: 21.07.2023

    За допомогою штучного інтелекту від OpenAI в комбінації з сервісом SendPulse ви можете прискорити процес створення контенту, зменшивши час, необхідний для написання або генерації тексту. Ви також можете автоматизувати повторювані завдання зі створення шаблонних повідомлень.

  • Як працювати з ботом SendPulse Notifications

    Оновлено: 14.02.2024

    За допомогою бота SendPulse Notifications ви можете налаштувати сповіщення для адміністратора чат-бота про проходження ланцюжка та отримувати повідомлення від підписників і відповідати на них. Це дозволить не пропускати запити від клієнтів та швидко давати зворотній зв'язок.

  • Як перенести ланцюжок чат-бота з одного месенджера в інший

    Оновлено: 20.10.2023

    Чат-боти дозволяють відповідати на поширені запитання ваших користувачів, спрямовувати їх дії, приймати запити та передавати дані у внутрішню систему для подальшої обробки. Послідовність виведення повідомлень та кнопок дій користувача визначається сценарієм ланцюжка повідомлень.

  • Як використовувати модифікатори змінних у чат-ботах

    Оновлено: 22.04.2024

    У чат-ботах SendPulse можна використовувати модифікатори для змінних, які перетворюють їх значення за заданими вами правилами. Наприклад, форматувати текст, дати, номери телефонів та URL-адреси.

  • Як використовувати регулярні вирази в чат-ботах

    Оновлено: 09.08.2023

    Регулярні вирази — це шаблони, які використовуються, коли недостатньо встановлених способів валідації для порівняння отриманого значення підписника з шаблонним значенням.

Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно