Додаткові можливості

Як використовувати додаткові функції для розширення можливостей користувачів чат-бота

  • Як зробити перегляд структури ланцюжка публічним

    Оновлено: 24.05.2024

    Для будь-якого ланцюжка у чат-ботах передбачений публічний перегляд вмісту, як він виглядає в конструкторі, без можливості редагування. Це допоможе ділитися інформацією в компанії про побудову воронок продажів у різних месенджерах або слугуватиме прикладом для навчання.

  • Як автоматично зберігати дані підписників в адресну книгу та налаштувати автоматизацію

    Оновлено: 05.06.2024

    Під час додавання до підписника чат-боту email або телефону цей контакт автоматично зберігається в адресній книзі Email сервісу. Так, ви можете сформувати вашу аудиторію, а потім продовжувати комунікацію іншими інструментами. Наприклад, ви можете створити ланцюжок у сервісі Аutomation та автоматично відправляти листи, SMS тощо.

  • Як редагувати мінілендинг чат-ботів

    Оновлено: 27.12.2024

    У статті розглянемо, для чого потрібен мінілендинг та як його налаштувати для власних потреб.

  • Як перенести ланцюжок чат-бота з одного месенджера в інший

    Оновлено: 27.12.2024

    Чат-боти дозволяють відповідати на поширені запитання ваших користувачів, спрямовувати їх дії, приймати запити та передавати дані у внутрішню систему для подальшої обробки. Послідовність виведення повідомлень та кнопок дій користувача визначається сценарієм ланцюжка повідомлень.

  • Як працювати з ботом SendPulse Notifications

    Оновлено: 03.07.2024

    За допомогою бота SendPulse Notifications ви можете налаштувати сповіщення для адміністратора чат-бота про проходження ланцюжка та отримувати повідомлення від підписників і відповідати на них. Це дозволить не пропускати запити від клієнтів та швидко давати зворотній зв'язок.

  • Як використовувати модифікатори змінних у чат-ботах

    Оновлено: 27.12.2024

    У чат-ботах SendPulse можна використовувати модифікатори для змінних, які перетворюють їх значення за заданими вами правилами. Наприклад, форматувати текст, дати, номери телефонів та URL-адреси.

  • Як використовувати регулярні вирази в чат-ботах

    Оновлено: 27.12.2024

    Регулярні вирази — це шаблони, які використовуються, коли недостатньо встановлених способів валідації для порівняння отриманого значення підписника з шаблонним значенням.

  • Як додати посилання на подію в календарі до чат-бота

    Оновлено: 27.12.2024

    Ви можете додавати до чат-ботів SendPulse посилання на захід з Google та інших календарів, щоб користувачі додавали події до свого календаря. Наприклад, під час бронювання столика в ресторані або анонсах різних заходів — вебінарів, майстер-класів або початку акції в магазині.

  • Як надсилати картки повідомлень у чат-ботах

    Оновлено: 27.12.2024

    Ви можете використовувати отриманий масив даних у блоці «Запит API» для створення карток повідомлення. Наприклад, ви можете представити галерею популярних товарів або послуг вашого магазину, список доступних категорій або останніх записів в блозі.

  • Сегментація розсилки для чат-ботів

    Оновлено: 27.12.2024

    На основі даних про підписників можна надсилати розсилку на окремі категорії аудиторії. Така розсилка буде більш релевантною обраному сегменту одержувачів і принесе більший відгук завдяки своїй персоналізованості.

Створіть власного чат-бота