Додаткові можливості

Як використовувати додаткові функції для розширення можливостей користувачів чат-бота

  • Як зробити перегляд структури ланцюжка публічним

    Оновлено: 24.05.2024

    Для будь-якого ланцюжка у чат-ботах передбачений публічний перегляд вмісту, як він виглядає в конструкторі, без можливості редагування. Це допоможе ділитися інформацією в компанії про побудову воронок продажів у різних месенджерах або слугуватиме прикладом для навчання.

  • Як налаштувати додаткові опції бота

    Оновлено: 24.05.2024

    Щоб ваш бот надсилав повідомлення, відстежував переходи, показував підказки, виводив привітання та меню, ви можете використовувати додаткові опції. Наприклад, глобальні змінні та теги допоможуть персоналізувати повідомлення, а вебхуки та інтеграції дадуть вам можливість обмінюватися даними з іншими сервісами.

  • Як редагувати мінілендинг чат-ботів

    Оновлено: 27.12.2024

    У статті розглянемо, для чого потрібен мінілендинг та як його налаштувати для власних потреб.

  • Як створити ланцюжок чат-боту за шаблоном

    Оновлено: 27.12.2024

    Ланцюжки допомогають оптимізувати час й автоматизувати комунікацію та роботу з клієнтами з різних питань. В SendPulse ви можете знайти шаблони ланцюжків з різних тем: від обробки запитів клієнтів до надання послуг за допомогою штучного інтелекту, які допоможуть розв'язувати рутинні задачі.

  • Як тарифікуються підписники у чат-ботах

    Оновлено: 27.12.2024

    Розглянемо принципи тарифікації підписників чат-бота за кількістю підписників.

  • Як перенести ланцюжок чат-бота з одного месенджера в інший

    Оновлено: 27.12.2024

    Чат-боти дозволяють відповідати на поширені запитання ваших користувачів, спрямовувати їх дії, приймати запити та передавати дані у внутрішню систему для подальшої обробки. Послідовність виведення повідомлень та кнопок дій користувача визначається сценарієм ланцюжка повідомлень.

  • Як налаштувати запуск чат-бота

    Оновлено: 03.07.2024

    За допомогою сервісу SendPulse можна створювати автоматизовані ланцюжки повідомлень для ваших чат-ботів, які будуть запускатися за встановленими тригерами, та спілкуватися з підписниками за підготованим сценарієм.

  • Як генерувати ланцюжки за допомогою штучного інтелекту від OpenAI

    Оновлено: 27.12.2024

    За допомогою штучного інтелекту від OpenAI в комбінації з сервісом SendPulse ви можете прискорити процес створення контенту, зменшивши час, необхідний для написання або генерації тексту. Ви також можете автоматизувати повторювані завдання зі створення шаблонних повідомлень.

  • Як працювати з ботом SendPulse Notifications

    Оновлено: 03.07.2024

    За допомогою бота SendPulse Notifications ви можете налаштувати сповіщення для адміністратора чат-бота про проходження ланцюжка та отримувати повідомлення від підписників і відповідати на них. Це дозволить не пропускати запити від клієнтів та швидко давати зворотній зв'язок.

  • Як використовувати модифікатори змінних у чат-ботах

    Оновлено: 27.12.2024

    У чат-ботах SendPulse можна використовувати модифікатори для змінних, які перетворюють їх значення за заданими вами правилами. Наприклад, форматувати текст, дати, номери телефонів та URL-адреси.

  • Як використовувати регулярні вирази в чат-ботах

    Оновлено: 27.12.2024

    Регулярні вирази — це шаблони, які використовуються, коли недостатньо встановлених способів валідації для порівняння отриманого значення підписника з шаблонним значенням.

  • Як додати посилання на подію в календарі до чат-бота

    Оновлено: 27.12.2024

    Ви можете додавати до чат-ботів SendPulse посилання на захід з Google та інших календарів, щоб користувачі додавали події до свого календаря. Наприклад, під час бронювання столика в ресторані або анонсах різних заходів — вебінарів, майстер-класів або початку акції в магазині.

  • Як копіювати сценарій ланцюжка

    Оновлено: 03.07.2024

    Ви можете скопіювати ланцюжок до іншого месенджера, всередині одного месенджера або всередині одного бота.

  • Як надсилати картки повідомлень у чат-ботах

    Оновлено: 27.12.2024

    Ви можете використовувати отриманий масив даних у блоці «Запит API» для створення карток повідомлення. Наприклад, ви можете представити галерею популярних товарів або послуг вашого магазину, список доступних категорій або останніх записів в блозі.

  • Як запустити бота за подією А360

    Оновлено: 04.01.2025

    Ви можете надіслати користувачу повідомлення у месенджер з підтвердженням броні або з інформацією про його замовлення: номер замовлення, кількість товару, назва кожного продукту тощо.

  • Запуск бота за посиланням або QR-кодом

    Оновлено: 24.09.2024

    У сервісі можна створити посилання, при переході через яке відкриється чат спілкування зі сторінкою месенджера і запуститься тригерний ланцюжок.

  • Як керувати чат-ботами

    Оновлено: 27.12.2024

    У цьому розділі ви можете керувати чат-ботами: відв'язувати сторінки, обліковий запис каналу, оновлювати права доступу. А також додавати нові сторінки до підключеного облікового запису або новий обліковий запис замість відв'язаного.

  • Сегментація розсилки для чат-ботів

    Оновлено: 27.12.2024

    На основі даних про підписників можна надсилати розсилку на окремі категорії аудиторії. Така розсилка буде більш релевантною обраному сегменту одержувачів і принесе більший відгук завдяки своїй персоналізованості.

  • Як передати дані підписників чат-ботів до CRM

    Оновлено: 27.12.2024

    Ви можете налаштувати автоматичне передавання даних нових підписників, а також наявної аудиторії вашого чат-бота до списку контактів, щоб надалі використовувати їх в системі CRM.

Створіть власного чат-бота