Додаткові можливості
Як використовувати додаткові функції для розширення можливостей користувачів чат-бота
-
Як зробити перегляд структури ланцюжка публічним
Оновлено: 24.05.2024
Для будь-якого ланцюжка у чат-ботах передбачений публічний перегляд вмісту, як він виглядає в конструкторі, без можливості редагування. Це допоможе ділитися інформацією в компанії про побудову воронок продажів у різних месенджерах або слугуватиме прикладом для навчання.
-
Як налаштувати додаткові опції бота
Оновлено: 24.05.2024
Щоб ваш бот надсилав повідомлення, відстежував переходи, показував підказки, виводив привітання та меню, ви можете використовувати додаткові опції. Наприклад, глобальні змінні та теги допоможуть персоналізувати повідомлення, а вебхуки та інтеграції дадуть вам можливість обмінюватися даними з іншими сервісами.
-
Як редагувати мінілендинг чат-ботів
Оновлено: 27.12.2024
У статті розглянемо, для чого потрібен мінілендинг та як його налаштувати для власних потреб.
-
Як створити ланцюжок чат-боту за шаблоном
Оновлено: 27.12.2024
Ланцюжки допомогають оптимізувати час й автоматизувати комунікацію та роботу з клієнтами з різних питань. В SendPulse ви можете знайти шаблони ланцюжків з різних тем: від обробки запитів клієнтів до надання послуг за допомогою штучного інтелекту, які допоможуть розв'язувати рутинні задачі.
-
Як тарифікуються підписники у чат-ботах
Оновлено: 27.12.2024
Розглянемо принципи тарифікації підписників чат-бота за кількістю підписників.
-
Як перенести ланцюжок чат-бота з одного месенджера в інший
Оновлено: 27.12.2024
Чат-боти дозволяють відповідати на поширені запитання ваших користувачів, спрямовувати їх дії, приймати запити та передавати дані у внутрішню систему для подальшої обробки. Послідовність виведення повідомлень та кнопок дій користувача визначається сценарієм ланцюжка повідомлень.
-
Як налаштувати запуск чат-бота
Оновлено: 03.07.2024
За допомогою сервісу SendPulse можна створювати автоматизовані ланцюжки повідомлень для ваших чат-ботів, які будуть запускатися за встановленими тригерами, та спілкуватися з підписниками за підготованим сценарієм.
-
Як генерувати ланцюжки за допомогою штучного інтелекту від OpenAI
Оновлено: 27.12.2024
За допомогою штучного інтелекту від OpenAI в комбінації з сервісом SendPulse ви можете прискорити процес створення контенту, зменшивши час, необхідний для написання або генерації тексту. Ви також можете автоматизувати повторювані завдання зі створення шаблонних повідомлень.
-
Як працювати з ботом SendPulse Notifications
Оновлено: 03.07.2024
За допомогою бота SendPulse Notifications ви можете налаштувати сповіщення для адміністратора чат-бота про проходження ланцюжка та отримувати повідомлення від підписників і відповідати на них. Це дозволить не пропускати запити від клієнтів та швидко давати зворотній зв'язок.
-
Як використовувати модифікатори змінних у чат-ботах
Оновлено: 27.12.2024
У чат-ботах SendPulse можна використовувати модифікатори для змінних, які перетворюють їх значення за заданими вами правилами. Наприклад, форматувати текст, дати, номери телефонів та URL-адреси.
-
Як використовувати регулярні вирази в чат-ботах
Оновлено: 27.12.2024
Регулярні вирази — це шаблони, які використовуються, коли недостатньо встановлених способів валідації для порівняння отриманого значення підписника з шаблонним значенням.
-
Як додати посилання на подію в календарі до чат-бота
Оновлено: 27.12.2024
Ви можете додавати до чат-ботів SendPulse посилання на захід з Google та інших календарів, щоб користувачі додавали події до свого календаря. Наприклад, під час бронювання столика в ресторані або анонсах різних заходів — вебінарів, майстер-класів або початку акції в магазині.
-
Як копіювати сценарій ланцюжка
Оновлено: 03.07.2024
Ви можете скопіювати ланцюжок до іншого месенджера, всередині одного месенджера або всередині одного бота.
-
Як надсилати картки повідомлень у чат-ботах
Оновлено: 27.12.2024
Ви можете використовувати отриманий масив даних у блоці «Запит API» для створення карток повідомлення. Наприклад, ви можете представити галерею популярних товарів або послуг вашого магазину, список доступних категорій або останніх записів в блозі.
-
Як запустити бота за подією А360
Оновлено: 04.01.2025
Ви можете надіслати користувачу повідомлення у месенджер з підтвердженням броні або з інформацією про його замовлення: номер замовлення, кількість товару, назва кожного продукту тощо.
-
Запуск бота за посиланням або QR-кодом
Оновлено: 24.09.2024
У сервісі можна створити посилання, при переході через яке відкриється чат спілкування зі сторінкою месенджера і запуститься тригерний ланцюжок.
-
Як керувати чат-ботами
Оновлено: 27.12.2024
У цьому розділі ви можете керувати чат-ботами: відв'язувати сторінки, обліковий запис каналу, оновлювати права доступу. А також додавати нові сторінки до підключеного облікового запису або новий обліковий запис замість відв'язаного.
-
Сегментація розсилки для чат-ботів
Оновлено: 27.12.2024
На основі даних про підписників можна надсилати розсилку на окремі категорії аудиторії. Така розсилка буде більш релевантною обраному сегменту одержувачів і принесе більший відгук завдяки своїй персоналізованості.
-
Як передати дані підписників чат-ботів до CRM
Оновлено: 27.12.2024
Ви можете налаштувати автоматичне передавання даних нових підписників, а також наявної аудиторії вашого чат-бота до списку контактів, щоб надалі використовувати їх в системі CRM.
або