Відправка розсилок
Рекомендації щодо планування, надсилання листів та проведення А/В тестів, опис статусів розсилки
-
Як надіслати email розсилку
Оновлено: 10.10.2024
У статті розглянемо, як створити та відправити персоналізовану розсилку на ваш список розсилки у сервісі створення розсилок.
-
Як створити розсилку підписникам із певним тегом
Оновлено: 22.03.2024
Ви можете надіслати розсилку лише тим контактам, які мають або не мають певний тег або набір тегів. Таким чином ви зможете враховувати зацікавленість та уподобання ваших одержувачів для персоналізованої роботи з кожною групою.
-
Як створити та надіслати A/B тест
Оновлено: 22.03.2024
A/B тестування допомагає визначити найефективніший варіант розсилки шляхом порівняння декількох варіантів одного листа. Ви можете зіставляти відправників та теми листа, щоб дізнатися, який лист отримає більше відкриттів. Або порівняти різні шаблони повідомлення, щоб виявити, як впливає дизайн і який з шаблонів набере більше переходів за посиланнями.
-
Як надсилати AMP листи
Оновлено: 22.03.2024
AMP for Email — використання технології AMP для створення інтерактивних листів із можливістю зміни контенту в реальному часі прямо у листі без переходу на сайт.
-
Заплануйте дату та час розсилки
Оновлено: 22.03.2024
Сервіс дає можливість запланувати розсилку на потрібну дату та час за певною часовою зоною. На останньому кроці створення розсилки користувач встановлює необхідні терміни надсилання email повідомлень, і сервіс надсилає розсилку у встановлений час автоматично.
-
Робота антиспам системи під час створення розсилки
Оновлено: 22.03.2024
У сервіс SendPulse впроваджена антиспам система, яка аналізує лист під час створення розсилки та визначає ймовірність потрапляння листів у спам. Якщо система виявляє причини для потрапляння листів у спам, то на етапі Перегляд та відправка з'явиться повідомлення з пропозицією отримати рекомендації щодо покращення доставки розсилки.
-
Як повторно відправити лист клієнтам, які не відкрили попередній
Оновлено: 22.03.2024
Після надсилання розсилки та перегляду статистики можна помітити, що є частина листів, які були доставлені одержувачам, але не прочитані.
-
Як використовувати категорії для розсилки
Оновлено: 22.03.2024
Категорії розсилок дозволяють одержувачам відписуватися від певних тем, а не відмовлятися від підписки повністю. У статті ми розглянемо, як створювати категорії для email розсилок та використовувати їх у листах.
-
Як замінити посилання у створеній розсилці
Оновлено: 22.03.2024
Якщо після завершення роботи над запланованою розсилкою або через деякий час після відправки, ви виявили, що частина посилань створена неправильно і їх слід замінити, ви можете їх відредагувати.
або