Налаштування курсу

Як налаштувати параметри навчання і сайт реєстрації на курс

  • Як налаштувати параметри навчання

    Оновлено: 16.05.2024

    Щоб налаштувати параметри навчання, перейдіть до потрібного курсу та натисніть Налаштування (Settings).

  • Як працювати з промокодами

    Оновлено: 22.02.2024

    У статті розглянемо, як додавати промокоди для курсів та переглядати статистику.

  • Як налаштувати вигляд кабінету студента для кожного домену

    Оновлено: 22.02.2024

    Ви можете керувати зовнішнім виглядом особистого кабінету студентів на кожному домені окремо, наприклад, створювати унікальний дизайн курсів або школи відповідно до теми чи аудиторії курсу.

  • Як керувати курсами

    Оновлено: 23.02.2024

    Під час запуску та проведення курсів ви можете переглядати актуальну інформацію, редагувати її, видаляти чи дублювати курси. Це пришвидшить роботу зі створення навчальних матеріалів.

  • Як налаштувати оплату на сайті курсу

    Оновлено: 19.04.2024

    Для платних курсів ви можете використовувати декілька варіантів зарахування платежів: через кабінет студента, проставляти статус оплати вручну або додати віджет оплати на сайті.

  • Як створити сертифікат

    Оновлено: 23.02.2024

    Ви можете створити сертифікат, який студенти отримають у разі успішного проходження курсу. У сертифікаті буде зазначено, кому він виданий, назва курсу, а також викладачі та дата видачі. Ви зможете налаштувати стиль та додати зображення під тематику курсу.

  • Як завантажити кастомний сертифікат

    Оновлено: 23.02.2024

    У SendPulse ви можете створити єдиний для всього курсу сертифікат і видавати його всім студентам, щоб відзначити їхнє успішне завершення вашого курсу. Але якщо шаблон стандартного сертифіката вам не підходить, ви також можете створити та завантажити персональний сертифікат для кожного студента.

  • Як додати викладача

    Оновлено: 22.04.2024

    Ви можете додати користувачів, які будуть займатися проходження курсів студентами: стежити за прогресом студентів, налаштовувати уроки, створювати тести, створювати сертифікати та відповідати на запитання. Також викладачі відображаються на сторінці курсу та в сертифікаті.

  • Як працювати з історією курсу та коментарями

    Оновлено: 23.02.2024

    Під час навчання на курсі необхідно стежити за прогресом зміни програми та взаємодіяти з іншими викладачами. Для ефективного управління процесом навчання можна використовувати функцію перегляду історії курсу, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення.

  • Як працювати з менеджером файлів

    Оновлено: 23.02.2024

    Менеджер файлів — сховище для зображень, документів, аудіо та відео, які ви завантажуєте у сервіс для відправки користувачам через SendPulse. Для кожного сервісу — Email, Сайти та Курси є своя папка у відповідному розділі.

  • Як налаштувати сайт запису на курс

    Оновлено: 22.03.2024

    Для кожного курсу ви можете створити сайт із індивідуальним дизайном, який підходить під ваш корпоративний стиль та відповідає специфіці вашого бізнесу.

  • Як додати адресу відправника

    Оновлено: 23.02.2024

    Комунікація зі студентами налагоджена через email канал — студентам на вказану адресу надсилається лист-запрошення на реєстрацію, дані для входу в особистий кабінет, нагадування про початок курсу та оплату за курс, оновлення уроку, видачу сертифіката та інші повідомлення.

  • Як підключити свій домен на курс

    Оновлено: 19.03.2024

    Ви можете змінити адресу, за якою ваші користувачі знаходять ваш сайт для реєстрації на курс і за якою знаходиться кабінет студента. Для цього оберіть або редагуйте субдомени від SendPulse або додайте свій домен, зареєстрований на сторонніх сервісах. Підключення свого домену на ім'я компанії персоналізує вашу сторінку та допомагає користувачам її швидше знайти.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні