Робота зі студентами
Як записати студентів на курс та переглядати прогрес їхнього проходження
Реєстрація студентів
-
Як записати студентів на курс через попап
Оновлено: 19.09.2024
За допомогою сервісу Попапи ви можете залучати студентів на курс через ваш сайт. Відвідувач зможе швидко зареєструватись або оплатити курс через форму попапу.
-
Як записати студентів на курс
Оновлено: 29.08.2024
Щоб отримати доступ до навчальних матеріалів, студенти мають бути зареєстровані на курс. Ви можете додати їх вручну через особистий кабінет чи студенти можуть записатися на курс самостійно через сайт курсу.
-
Як налаштувати автоматичну реєстрацію на курс після оплати в чат-боті
Оновлено: 20.11.2024
За допомогою сервісів SendPulse ви можете налаштувати автоматичний запис студентів на платні курси за допомогою чат-бота. Це зробить процес реєстрації простішим для студентів та власників курсу.
Взаємодія зі студентами
-
Як керувати системними листами
Оновлено: 19.04.2024
Під час навчання на курсах студент отримує системні листи про події: відкриття уроку, старт курсу, відповідь викладача тощо. Ви можете скасувати відправку або налаштувати контент цих листів.
-
Як надсилати push-повідомлення студентам
Оновлено: 29.08.2024
У статті ми розглянемо, як створити та надіслати push-повідомлення списку ваших студентів у кабінеті викладача.
-
Як переглянути запитання студентів
Оновлено: 27.05.2024
Під час проходження уроків у студентів можуть виникати запитання щодо пройденого матеріалу. Всередині кожного уроку у кабінеті студента є можливість поставити запитання. На кожен урок створюється чат між викладачем та студентом. Також студенти можуть ставити запитання щодо курсу на сайті реєстрації на курс.
-
Як працювати з домашніми завданнями студентів
Оновлено: 07.06.2024
Ви можете переглядати відповіді на домашні завдання, щоб оцінити, наскільки студенти розібралися в темі та дати їм зворотний зв'язок у розділі Відповіді до завдань.
-
Як отримувати зворотний зв'язок про курс від студентів
Оновлено: 14.03.2024
У сервісі Курси є модуль отримання зворотного зв'язку від студентів. Усі, хто проходить курс, можуть поставити оцінку кожному уроку та тесту, а по завершенню залишити відгук та загальний бал для курсу. Це допоможе викладачеві чи школі покращувати свою програму.
-
Які листи надсилаються студентам
Оновлено: 08.11.2024
Від моменту запису на курс і до закінчення навчання або закриття курсу студенту надсилаються системні листи. Такі повідомлення допомагають студентам бути в курсі подій та змін, відповідей викладача, додаванні уроків та іншого.
Управління даними студента
-
Як закріпити викладача за студентом
Оновлено: 13.09.2024
В статті розглянемо, як призначити відповідального викладача.
-
Як працювати з групами студентів
Оновлено: 17.04.2024
У межах одного курсу ви можете створити групу студентів та призначити для них викладача. Це допоможе сегментувати студентів за їхніми вподобаннями, рівнем підготовки або відповідно до тарифного плану, якщо він передбачений на курсі.
-
Як переглядати студентів у розділі CRM
Оновлено: 06.03.2024
Доступ до CRM доступний лише користувачам, у яких він був активований через налаштування у головного власника акаунту.
-
Як переглядати інформацію про студентів
Оновлено: 29.08.2024
Після запису на курс дані студентів зберігаються у розділі Курси у вибраному курсі у вкладці Журнал студентів (Students). Паралельно створюються контакти в розділі CRM, щоб ви могли працювати зі студентами через воронку та спілкуватися через різні канали зв'язку.
-
Як рахується кількість студентів
Оновлено: 14.03.2024
За допомогою платформи Курси можна створювати курси та запрошувати на них студентів. Залежно від тарифу, ви можете додати від 200 до 100000 студентів.
-
Як редагувати дані студента
Оновлено: 13.09.2024
Після запису на курс дані студентів зберігаються у розділі Курси у вибраному курсі у вкладці Журнал студентів (Students). Ви можете редагувати дані або застосовувати дії до одного або декілька студентів одразу.
Статистика та аналітика
-
Як переглядати інформацію про платежі
Оновлено: 28.02.2024
Аналіз статистики платежів допомагає визначити тенденції серед курсів, ідентифікувати найбільш популярні теми серед платних курсів, які цікавлять ваших клієнтів. Це допомагає оптимізувати бізнес-процеси та збільшувати прибуток компанії.
-
Як переглядати аналітику курсу
Оновлено: 29.04.2024
У розділі Курси ви можете переглядати статистику щодо успішності студентів за всіма курсами. Це допоможе вам зрозуміти, наскільки складним чи легким виявився матеріал, і відстежувати, який прогрес є зараз. Також доступна статистика щодо залучення студентів, оплат, питань, тестів та отриманих сертифікатів.
-
Як переглянути статистику з курсів
Оновлено: 27.05.2024
За допомогою дашборду Курсів ви можете отримати інформацію про всі курси: кількість студентів та їхній прогрес у навчанні, питання, інформація про оплати. Це допоможе контролювати роботу учнів та аналізувати, наскільки вони залучені до процесу навчання.
Кабінет студента
-
Як працювати в кабінеті студента
Оновлено: 30.08.2024
Після реєстрації на курс студенту відкривається доступ до особистого кабінету. Там він може редагувати свій профіль, проходити курси, ставити запитання викладачам.
-
Як видалити акаунт студента
Оновлено: 19.02.2024
З метою дотримання законів про конфіденційність даних власник профілю (студент) може видалити інформацію про себе і сам акаунт.
-
Як працювати у мобільному додатку Education by SendPulse
Оновлено: 30.05.2024
Студенти можуть проходити курси в мобільному додатку Education by SendPulse: виконувати та надсилати домашні завдання, завантажувати матеріали, ставити запитання та редагувати свій профіль. Рішення дозволяє навчатися з комфортом, навіть якщо немає доступу до комп'ютера.
або