Як управляти студентами

Щоб відтворити відео, прийміть маркетингові файли cookie або перейдіть на YouTube.

Після запису на курс дані студентів зберігаються у розділі Курси у вибраному курсі у вкладці Журнал студентів (Students). Ви можете редагувати дані або застосовувати дії до одного або декілька студентів одразу.

Деякі дії, такі як Призначити тег, Видалити та Заблокувати ви можете виконати у вкладці Аудиторія, адже вони виконуються для всіх курсів у вашому акаунті.

Управляти даними одного студента

Щоб застосувати дію до окремого студента, навпроти його імені натисніть на три крапки та виберіть дію у випадному списку. Ви можете обрати такі дії:

Призначити тег (Assign tag) Призначає тег для сегментації учнів. Ви можете призначити тільки наявні теги в CRM.
Перемістити в групу (Move to group) Додає студента до групи на курсі з відповідальним викладачем.
Призначити відповідального (Assign team member) Призначає викладача за певними студентами без створення групи.
Змінити обмеження* (Change time limits)

Обмежує доступ до курсу. Ви можете вибрати:

Не обмежувати: слухач може проходити курс будь-який час.

Обмежити до дати: встановлює ліміт на проходження навчальної програми до вибраної дати.

Закрити доступ: закриває студенту доступ до курсу.

Обмеження діє тільки на поточний курс. Студенти можуть навчатися на інших курсах, для яких не обмежили доступ.

Змінити логін і пароль (Change login and password) Змінює логін та пароль студента та надсилає лист з новими даними для входу.
Змінити статус (Update status)

Переводить студента на інший статус в межах курсу.

У модальному вікні виберіть новий статус — попередній чи подальший.

Якщо студент пройшов курс, а ви змінили статус на попередній, наприклад, Навчання розпочато — фінальний сертифікат буде видалено з кабінету, а прогрес студента залишиться без змін.

Щоб змінити прогрес, перейдіть в картку студента та відредагуйте його вручну.

Якщо студент ще не пройшов всі уроки, а ви змінили статус на Завершив — у кабінеті курс буде відмічений як завершений, але з поточним прогресом.

Підтвердити оплату (Confirm payment) Змінює статус оплати на Оплачено та надає студенту доступ до курсу.

Змінити тариф (Change pricing plan)

Змінює поточний тарифний план. Для платних курсів ви можете підтвердити оплату або ж студент має оплати новий тариф.

Також ви можете застосувати всі налаштування нового тарифу для студента, наприклад, тег, група тощо.

Надіслати лист швидкого входу (Send fast login email)

Надсилає студенту email зі згенерованим посиланням для входу в кабінет.

Увійти в кабінет студента (Log in to student account)

Генерує посилання для доступу в кабінет студента.

Після входу інструктора студент буде автоматично розлогінений.

Заблокувати* (Block)

Блокує доступ слухача до всього кабінету студента та видаляє прогрес на всіх курсах.

Заблоковані учні не враховуватимуться у тарифному плані, не можуть проходити наявні та реєструватися на нові курси.

Розблокувати її можна у розділі CRM.

Видалити* (Delete) Видаляє студента та весь його прогрес.

*Після розблокування студента потрібно буде заново додати на курс або курси через вкладку Студенти, і йому знову доведеться проходити уроки та завдання.

*Після видалення студента учень сам може зареєструватися на курс через сайт реєстрації повторно та почати з першого уроку.

*Після зняття обмеження студент може продовжувати навчання з моменту, де закінчив.

Ви також можете переглянути дані студента та відредагувати їх у картці студента: імʼя, контакти, теги тощо.

Управляти даними декількох студентів

Щоб застосувати дію до декількох учнів, відмітьте у чекбоксі потрібних студентів, а потім виберіть дію на панелі.

Ви можете застосувати критерії фільтру, щоб відібрати сегмент студентів.

Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як управляти студентами"

Оцінка: 5 / 5 (4)

Назад

Як рахується кількість студентів

Популярне в нашому блозі

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні