Контакти

  • Як створити контакт

    Оновлено: 07.03.2025

    Щоб мати можливість зберігати та управляти інформацією про клієнтів, потрібно створити контакт у CRM. Це допоможе забезпечити ефективну комунікацію, відстежувати історію взаємодій, персоналізувати маркетингову стратегію, а також покращити обслуговування клієнтів.

  • Як переглядати контакти

    Оновлено: 09.10.2024

    Ви можете переглядати інформацію про всі ваші контакти списком, окремо та у вкладці Компанії. Аналіз даних клієнтів дає змогу отримати повну картину взаємодій з клієнтами, розуміти їхні потреби та історію звернень.

  • Як редагувати контакти

    Оновлено: 07.03.2025

    Можливість редагувати контакти в CRM дає змогу враховувати зміни в даних, наприклад, новий номер телефону, зміна компанії тощо. Актуальні дані забезпечують ефективну комунікацію, підвищують якість обслуговування клієнтів та сприяють прийняттю більш ефективних управлінських рішень.

  • Як зв’язатися з контактом

    Оновлено: 07.03.2025

    Для підтримання позитивних відносин з клієнтами, своєчасного розв'язання їхніх потреб ви можете зв'язатися з контактом у CRM. Зробити це можна безпосередньо з контактної картки через чат-бот або відправити листа.

  • Як шукати контакти за фільтром

    Оновлено: 09.10.2024

    Фільтр для контактів допомагає швидко знаходити потрібні дані клієнтів та організувати велику кількість контактів у системі CRM. Він дає змогу швидко знаходити та групувати контакти за різними критеріями, що підвищує ефективність роботи з клієнтами.

  • Як керувати контактами

    Оновлено: 09.10.2024

    Статус контакту, його дані та відповідальний менеджер можуть змінюватись. Щоб підтримувати актуальність клієнтської бази, ви можете змінювати ім’я контакту, відповідального, редагувати дані або видаляти контакти.

  • Як працювати з історією контакту та коментарями

    Оновлено: 21.02.2025

    При роботі з клієнтами необхідно стежити за безліччю контактів та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії зміни даних контакту, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.

  • Як керувати атрибутами контактів

    Оновлено: 07.03.2025

    Ви можете додавати поля та теги до контактів, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати розташування вашого контакту, його переваги, вказати статус клієнта і так далі, а також використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.

  • Як керувати вкладками в картці контакту

    Оновлено: 07.03.2025

    Вкладки допомагають розділити інформацію на логічні блоки у картках контактів, щоб швидко знаходити потрібну інформацію під час роботи. Ви можете налаштувати показ вкладок та додавати нові, розподіляючи дані з загальної вкладки у більш тематичні.

  • Як видалити дублікати контактів

    Оновлено: 09.10.2024

    Ви можете видалити дублікати, щоб зберігати актуальну інформацію про клієнтів, не надсилати маркетингові листи одним і тим же користувачам і зробити навігацію в контактах легшою для менеджерів. Це відбувається шляхом об’єднання даних різних контактів за наступними параметрами: іменем та прізвищем, поштою та телефоном.

  • Як імпортувати контакти в CRM

    Оновлено: 09.10.2024

    Ви можете імпортувати контакти з полями в CRM, щоб додати нові контакти або змінити інформацію в існуючих контактах.

  • Як заблокувати та розблокувати контакт з Курсів

    Оновлено: 09.10.2024

    Контакти студентів з розділу Курси можна заблокувати — тоді вони не зможуть знову реєструватися та проходити ваші курси. Також заблоковані студенти не враховуються у тарифному плані.

  • Як експортувати контакти

    Оновлено: 21.10.2024

    Ви можете експортувати контакти з CRM у файл, щоб зберегти дані, а потім, при необхідності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати до інших сервісів зберігання контактів. Ви також можете перенести контакти у сервіс розсилок та продовжити комунікацію з клієнтами.

TRY_CRM_CTA