Як працювати з історією контакту та коментарями

Доступно на тарифі Lite і вище, а також на час безплатного семиденного пробного періоду

При роботі з клієнтами необхідно стежити за безліччю контактів та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії зміни даних контакту, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.

Розглянемо, як надсилати та переглядати коментарі та історію роботи з контактом.

Як працювати з коментарями

Коментарі — це інструмент для роботи з командою. Вони дозволяють спілкуватися, обмінюватися інформацією, зберігати дані, ділитися зауваженнями та розв'язувати питання.

Залишіть коментар

Щоб залишити коментар, перейдіть до контактної картки та введіть повідомлення в поле Коментар (Notes). Ви можете ввести до 5 тисяч знаків, а також тегнути менеджера та прикріпити файли.

За допомогою кнопки Enter ви можете переносити текст на інший рядок або створювати абзац. Після введення коментаря натисніть кнопку Надіслати (Send).

Наприклад, після спілкування з клієнтом ви можете залишити додаткові дані щодо побажань клієнта стосовно замовлення.

Щоб повідомити іншого члена команди про коментарі, введіть символ @ та виберіть відповідального.

Вибраний менеджер отримає повідомлення і натиснувши на нього зможе перейти відразу в контакти, щоб відповісти на коментар.

Щоб прикріпити файли до коментаря, натисніть іконку з текою для завантаження файлів. Виберіть файл зі сховища в обліковому записі або завантажте новий файл із пристрою.

Файлове сховище спільне для всього сервісу. Ви можете додати файл будь-якого розширення крім виконуваних.

Розмір файлу в безплатному тарифі — до 200 Мб. Обсяг сховища файлів не підсумовується по сервісах, а встановлюється за розміром максимального тарифу в сервісі. Щоб його збільшити, підключіть інший тариф. Читайте докладніше: Як працювати з менеджером файлів.

Після завантаження файл буде доступний для всіх членів команди, які мають доступ до контакту та файлового менеджера.

Переглядайте коментарі

Також ви можете переглядати всю історію спілкування колег та швидко знаходити прикріплені документи з інформацією щодо контакту для ефективної роботи з ним.

Під полем Коментарі (Notes) ви знайдете історію контакту (History). Щоб переглянути лише коментарі, натисніть Тільки коментарі (Comments only).

Якщо коментар завеликий, ви можете натиснути Показати більше (Show more) та прочитати коментар повністю.

З історії ви не можете видаляти події, але ви можете видаляти неактуальні коментарі, щоб зосередитися на найважливішій інформації. Для цього натисніть три точки біля потрібного коментаря і виберіть Видалити (Delete).

Як працювати з історією контактів

Історія контактів дозволяє переглядати всі події, що відбуваються, щоб легко відстежувати всі зміни та кроки в її виконанні. У історії відображається дата події, відповідальний член команди, назва події з даними CRM, з якими сталася подія.

Щоб переглянути історію контактів, відкрийте контактну картку та натисніть Показати історію (All history), якщо її приховували.

Розглянемо список подій, які можуть відображатися в історії:

Створення контакту Показує факт створення контакту.
Додавання, зміна або видалення відповідального Показує доданий або видалений зв'язок із відповідальним.
Додавання та видалення зв'язку з угодами та завданнями Показує, до якої угоди прикріпили контакт або до якого завдання додали контакт.
Вхідні, вихідні та пропущені дзвінки Показує статус дзвінка через телефонію.
Відправка розсилки Показує відправлення розсилки контакту. Ви можете натиснути на розсилку і переглянути статистику.
    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як працювати з історією контакту та коментарями"

    Оцінка: 5 / 5 (9)

    Назад

    Як керувати контактами

    Далі

    Як керувати атрибутами контактів

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні