Отримувачі розсилки
Як створити адресну книгу, сегментувати та персоналізувати розсилку
-
Як створити адресну книгу
Оновлено: 10.01.2024
Адресні книги допоможуть вам створювати, підтримувати та розвивати клієнтську базу. В адресній книзі можна додати телефон підписника та іншу інформацію, таку як місто або номер замовлення, для сегментації та персоналізації SMS розсилок.
-
Як сегментувати за телефоном в адресних книгах
Оновлено: 10.01.2024
Сегментуйте списки одержувачів, щоб персоналізувати спілкування з клієнтами під їх переваги. Відправлення на окремі категорії аудиторії буде більш релевантним одержувачам і підвищить залученість. У статті розповімо, як налаштувати сегментацію за номером телефону.
-
Як персоналізувати SMS розсилку
Оновлено: 10.01.2024
Ви можете персоналізувати SMS повідомлення, щоб надсилати кожному користувачеві релевантну інформацію та підвищувати ефективність розсилок. Наприклад, почати повідомлення зі звернення на ім'я або додати до нього дані про реєстрацію або замовлення.
або