Отримувачі розсилки
Як створити адресну книгу, сегментувати та персоналізувати розсилку
-
Як створити адресну книгу
Оновлено: 14.07.2023
Адресні книги допоможуть вам створювати, підтримувати та розвивати клієнтську базу. В адресній книзі можна додати телефон підписника та іншу інформацію, таку як місто або номер замовлення, для сегментації та персоналізації SMS розсилок.
-
Як сегментувати за телефоном в адресних книгах
Оновлено: 01.08.2023
Сегментуйте списки одержувачів, щоб персоналізувати спілкування з клієнтами під їх переваги. Відправлення на окремі категорії аудиторії буде більш релевантним одержувачам і підвищить залученість. У статті розповімо, як налаштувати сегментацію за номером телефону.
-
Як персоналізувати SMS розсилку
Оновлено: 13.09.2022
Ви можете персоналізувати SMS повідомлення, щоб надсилати кожному користувачеві релевантну інформацію та підвищувати ефективність розсилок. Наприклад, почати повідомлення зі звернення на ім'я або додати до нього дані про реєстрацію або замовлення.
Зареєструватися через соцмережі
Увійти з Facebook Увійти з Google