Чат-боти

Чат-бот Facebook

  • Як створити чат-бота та підключити його до Сторінки Facebook

    Оновлено: 16.02.2024

    За допомогою чат-ботів ви можете налаштувати зв'язок з клієнтами, залучити нових покупців та збільшити продажі вашого бізнесу. Створіть чат-бот для вашої Сторінки у Facebook та автоматизуйте спілкування з підписниками через Facebook Messenger.

  • Як створити автоматизований ланцюжок для Facebook чат-бота

    Оновлено: 03.07.2024

    Конструктор ланцюжків — головний інструмент налаштування бота, який може вітати нових підписників, консультувати, продавати товари та повідомляти менеджера про питання підписника в чат-боті. А також збирати дані та відправляти їх у систему для подальшої обробки.

  • Як створити меню чату

    Оновлено: 28.03.2024

    Меню чату — це статичне меню, яке відображається в полі введення повідомлення у веб-версії або під полем введення повідомлення в мобільній версії чату. Залежно від налаштувань, натисніть на елемент меню, відкривається сайт або запускається ланцюжок повідомлень.

  • Як налаштувати привітання чат-бота Facebook

    Оновлено: 28.03.2024

    У SendPulse ви можете додати привітання до свого чат-бота — повідомлення, за допомогою якого можна розповісти про користь вашого бота, описати його функції та зацікавити потенційного підписника.

  • Як створити рекламу в Facebook з переходом у Messenger і запуском чат-боту

    Оновлено: 09.10.2024

    Ви можете створити таргетовану рекламу у Facebook для просування своїх товарів і послуг та запускати чат-бот Facebook для користувачів, які натиснули на рекламу. За допомогою реклами ви зможете зміцнити імідж, залучити нову аудиторію і підтримати спілкування з клієнтами.

  • Як додати ланцюжок до рекламного кабінету Meta

    Оновлено: 30.05.2024

    У SendPulse ви можете додати ланцюжок Instagram або Facebook до рекламного кабінету Meta, щоб створювати кампанії та надсилати повідомлення за заздалегідь підготованим сценарієм. Коли користувач натисне на рекламу, запуститься відповідний ланцюжок, що спрощує і пришвидшує налаштування кампанії.

  • Основні причини блокування надсилання повідомлень від Facebook сторінки

    Оновлено: 16.02.2024

    При порушенні правил політики та умов використання Facebook може заблокувати надсилання повідомлень від імені вашої Facebook сторінки та ви не зможете надсилати повідомлення користувачам.

  • Як перенести підписників чат-бота Facebook з інших сервісів у SendPulse

    Оновлено: 16.02.2024

    У статті розглянемо, як легко змінити сервіс створення ботів для надсилання автовідповідей, збору інформації про користувача та інших корисних функцій для Facebook Messenger.

  • Як додати RSS-стрічку для Автопостингу

    Оновлено: 16.02.2024

    Чат-бот може надсилати підписникам авторозсилки з RSS-каналів.

  • Як створити Сторінку у Facebook

    Оновлено: 16.02.2024

    Щоб розвивати вашу компанію в мережі та залучати нових клієнтів, створіть Сторінку у Facebook. Для цього введіть назву, виберіть категорію, вкажіть налаштування Сторінки, а потім додайте всю необхідну інформацію про компанію та її продукти. У статті детально розберемо кожен із цих кроків.

  • Типи розсилок чат-ботів у Facebook

    Оновлено: 16.02.2024

    Під час підготовки розсилки Facebook Messenger важливо вибрати правильний тип розсилки.

  • Як надіслати розсилку Facebook

    Оновлено: 16.02.2024

    Розсилки у Facebook використовуються компаніями для реклами товарів чи послуг, для інформування людей про будь-яку подію, запрошення чи привітання. У SendPulse можна створювати та надсилати розсилки підписникам бота або окремій аудиторії.

Чат-бот Telegram

  • Як створити чат-бот у Telegram

    Оновлено: 09.10.2024

    Чат-бот — це автоматизований багатофункціональний помічник, який може збирати та показувати інформацію підписникам за їхнім запитом згідно зі заздалегідь підготовленим сценарієм.

  • Як налаштувати тригери запуску Telegram чат-бота

    Оновлено: 13.09.2024

    У SendPulse ви можете запускати заздалегідь налаштовані сценарії повідомлень за тригерами — певними діями користувачів у Telegram, наприклад, повідомлення в особисті, якщо у вас підключений Telegram Business або додавання підписника в групу.

  • Як створити автоматизований ланцюжок для Telegram чат-бота

    Оновлено: 03.09.2024

    Конструктор ланцюжків — головний інструмент налаштування вашого бота, який може вітати нових підписників, консультувати, продавати товари та повідомляти менеджера про питання підписника в чат-боті. А також збирати дані та відправляти їх до вас у систему для подальшої обробки.

  • Як використовувати Telegram Business в чат-ботах

    Оновлено: 03.09.2024

    Чат-боти діють окремо від особистих акаунтів в Telegram. Однак за допомогою SendPulse користувачі Telegram Premium можуть налаштувати переадресацію повідомлень з особистого бізнес-профілю до SendPulse та автоматизувати відповіді на них.

  • Як налаштувати вбудований пошук

    Оновлено: 03.09.2024

    Вбудований пошук — це спосіб швидко отримати інформацію з чат-бота. Ви можете створити меню з товарами чи послугами, яке буде показуватися за командою у пошуку. Також ви можете додати таке меню в сценарій вашого ланцюжка.

  • Як налаштувати привітання чат-бота Telegram

    Оновлено: 03.09.2024

    Ви можете додати привітання до свого чат-бота — повідомлення, за допомогою якого можна розповісти, чим чат-бот корисний, описати його функції та зацікавити потенційного підписника.

  • Як створити постійне меню для Telegram чат-бота

    Оновлено: 03.09.2024

    Використовуйте меню бота, щоб допомогти користувачам знайти потрібну інформацію у вашому боті. Створюйте команди, які запускають певні ланцюжки. Відкрити меню можна натиснувшина іконку зі знаком «/» у полі введення повідомлень.

  • Як заблокувати або розблокувати учасника групи або каналу в Telegram

    Оновлено: 03.09.2024

    За допомогою чат-ботів Telegram можна заблокувати або розблокувати учасника групи або каналу. Наприклад, ви можете заблокувати учасників групи, від яких не надійшла плата за замовлений товар чи послугу.

  • Як відформатувати текст у Telegram

    Оновлено: 03.09.2024

    Telegram дозволяє надсилати користувачам відформатований текст у повідомленні. Ви можете виділяти текст жирним шрифтом або курсивом, додавати стиль коду або гіперпосилання для кращого візуалізації важливої інформації.

  • Як перенести підписників бота Telegram з інших сервісів у SendPulse

    Оновлено: 03.09.2024

    У статті розглянемо, як легко змінити сервіс зі створення автовідповідей, збору інформації про користувача та використання інших корисних функцій для робота Telegram.

  • Як створювати пости в Telegram каналі та групі за допомогою чат-бота SendPulse

    Оновлено: 03.09.2024

    Конструктор чат-ботів від SendPulse дозволяє не тільки створювати чат-боти з автовідповідями для Telegram, але й створювати корисні пости та відправляти в канал та групу від бота. Ви зможете створювати заплановані дописи або відправляти їх одразу, робити гарне візуальне оформлення, додаючи кнопки з посиланнями, картинки та файли.

  • Як створити розсилку в Telegram

    Оновлено: 03.09.2024

    Розсилки в Telegram використовується бізнесом для реклами товарів або послуг, інформування людей про будь-яку подію, запрошення, або привітання. В SendPulse ви можете відправляти розсилки в Telegram з текстом, зображенням, файлом та кнопкою переходу на свій ресурс або запуску ланцюжка для масового оповіщення по всій базі або сегментованій групі підписників.

  • Як прикріпити відео з Telegram розміром до 2 ГБ до чат-боту

    Оновлено: 06.09.2024

    Щоб розширити можливості для прямих посилань у вашому Telegram чат-боті на відео до 20 МБ, використовуйте посилання на відео розміром до 2 ГБ з публічного каналу у Telegram.

  • Як налаштувати захист повідомлень та відправку з ефектами

    Оновлено: 01.10.2024

    За допомогою додаткових налаштувань повідомлень для чат-ботів у Telegram, ви можете додати ефект появи повідомлення, щоб зробити контент більш інтерактивним підвищити залученість користувачів. Також ви можете захистити ваш контент від копіювання та зберігання.

Чат-бот WhatsApp

  • Як створити WhatsApp чат-бота

    Оновлено: 11.07.2024

    Щоб автоматизувати процес комунікації з користувачами в WhatsApp, вам потрібно створити бізнес облікові записи в Facebook і WhatsApp і підключити ваш номер до WhatsApp Business API. За допомогою простого майстра підключення WhatsApp чат-бота ви зможете зробити це за чотири кроки.

  • Причини, з яких не надходить код реєстрації

    Оновлено: 11.07.2024

    Причин, з яких ви могли не отримати код для завершення реєстрації в WhatsApp Business, зазвичай дві: ваш телефон прив'язаний до мобільного додатку (WhatsApp або WhatsApp for Business) або ви вже підключали цей номер до WhatsApp Business API через іншого провайдера.

  • Як працює чат-бот WhatsApp без верифікації бізнесу Facebook

    Оновлено: 11.07.2024

    Відразу після реєстрації вашого облікового запису ви зможете: Актуальні ліміти за кількістю сесій на день можна переглянути на сторінці WhatsApp Manager.

  • Як підтвердити компанію у Facebook Business Manager

    Оновлено: 09.10.2024

    Ви можете підтвердити свою компанію у Facebook Business Manager, щоб отримати доступ до певних продуктів та інструментів для вашого бізнесу та повноцінно використовувати канал WhatsApp Business API для створення чат-ботів. Також підтверджена компанія викликає більшу довіру у користувачів.

  • Як додати шаблон для розсилок WhatsApp

    Оновлено: 09.09.2024

    Користувачі, які підключили свій номер до WhatsApp Business API, можуть надсилати розсилки аудиторії. Розсилка всім підписникам можлива лише за схваленим шаблоном.

  • Як використовувати кнопки форми (WhatsApp Flows)

    Оновлено: 11.07.2024

    WhatsApp Flows — це структуровані повідомлення для збору даних підписників. Ви можете додати шаблон з кнопками, які розгортають форми прямо у додатку WhatsApp. Підписник зможе заповнити та відправити форму, а ви — використовувати ці дані в наступних повідомленнях.

  • Як створити розсилку WhatsApp

    Оновлено: 11.07.2024

    Розсилки в месенджерах — це надійний спосіб залучати нових клієнтів та втримувати увагу лояльних покупців. Підтримуйте контакт з клієнтом, повідомляйте йому про важливі події та зміни щодо статусу замовлення та призначених заходів, на які він підписувався.

  • Як налаштувати тригери запуску ланцюжка для WhatsApp чат-бота

    Оновлено: 11.07.2024

    В SendPulse ви можете запускати заздалегідь налаштовані сценарії повідомлень за тригерами — певними діями користувачів, наприклад, замовлення з каталогу чи звернення в чаті.

  • Як створити автоматизований ланцюжок для WhatsApp чат-бота

    Оновлено: 11.07.2024

    Конструктор ланцюжків — головний інструмент налаштування вашого бота, який вітатиме нових підписників, консультуватиме їх, продаватиме товари та повідомлятиме менеджера про питання підписників в чат-боті. А також збирає та фільтрує дані та відправляє їх до вашої системи для подальшої обробки.

  • Як створити рекламу в WhatsApp для запуску чат-бота

    Оновлено: 11.07.2024

    Ви можете налаштувати таргетовану рекламу у Facebook для просування своїх товарів та послуг через WhatsApp та запустити ланцюжки чат-бота користувачам, які відгукнулися на рекламу. За допомогою реклами ви зможете зміцнити імідж компанії, залучити нову аудиторію та підтримати комунікацію з клієнтами.

  • Як додати картку товару у чат-боті WhatsApp

    Оновлено: 11.07.2024

    Якщо у Facebook Commerce Manager у вас налаштований каталог з товарами, то в чат-ботах WhatsApp ви можете додати картку або список товарів, щоб привернути увагу користувача та переконати його купити товар. Картки товару можна використовувати, наприклад, для реклами готелю, авіарейсів, туристичних напрямів та транспортних засобів.

  • Як перейти до SendPulse з інших провайдерів WhatsApp

    Оновлено: 11.07.2024

    Ви можете перенести номер WhatsApp Business API та змінити постачальника (BSP) для створення чат-ботів у конструкторі. У статті розповімо, як перенести номер у SendPulse — офіційний провайдер WhatsApp Business API — та створити оточення для чат-бота на цьому номері.

  • Статуси WhatsApp Business облікового запису та ліміти на відправку повідомлень

    Оновлено: 11.07.2024

    У статті розглянемо, які бувають у WhatsApp ліміти на відправку повідомлень, де подивитися свій поточний ліміт та рейтинг, а також як підвищити рівень.

  • Як працює ліміт на частоту повідомлень (Frequency Capping)

    Оновлено: 11.07.2024

    Обмеження частоти (Frequency Capping) — це функція, яка обмежує кількість маркетингових повідомлень у WhatsApp, які користувач отримує протягом певного періоду. У такий спосіб, Meta заохочує бізнеси переглядати свою політику розсилок та робити її більш релевантною для користувачів.

  • Ціни та правила тарифікації повідомлень WhatsApp

    Оновлено: 02.07.2024

    WhatsApp встановлює ціни та правила тарифікації повідомлень, що відправляються через WhatsApp Business Platform та WhatsApp Business API, залежно від ініціатора діалогу та теми листування.

  • Як імпортувати підписників WhatsApp

    Оновлено: 09.05.2024

    Ви можете завантажити свою базу підписників, які давали попередню згоду на надсилання їм повідомлень згідно з політикою WhatsApp, і робити їм розсилки за схваленим шаблоном або працювати з контактом за сценарієм чат-бота.

Чат-бот Instagram

Чат-бот Viber

  • Як створити Viber чат-бота

    Оновлено: 02.07.2024

    Чат-бот Viber — це простий у використанні маркетинговий інструмент, який може показувати інформацію підписникам, збирати дані за запитом, оформляти замовлення відповідно до заздалегідь підготовлених сценаріїв.

  • Як створити сценарій ланцюжка для Viber чат-бота

    Оновлено: 26.04.2024

    Конструктор ланцюжків — головний інструмент налаштування бота, який може вітати нових підписників, консультувати, продавати товари та повідомляти менеджера про питання підписника в чат-боті. А також збирати дані та відправляти їх у систему для подальшої обробки.

  • Як зібрати аудиторію для Viber чат-бота

    Оновлено: 29.03.2024

    Ви можете сформувати аудиторію Viber бота за допомогою самостійних підписок або через імпорт файлу з даними користувачів.

  • Як створити розсилку у Viber

    Оновлено: 02.07.2024

    Ви можете надсилати розсилки до Viber з текстом, картинкою, файлом, а також кнопкою переходу, запуску ланцюжка для оповіщення по всій базі або сегментованій групі підписників.

Чат для сайту

  • Як спілкуватись із відвідувачами сайту в онлайн-чатах

    Оновлено: 02.07.2024

    Використання онлайн-чатів на сайтах є інструментом для покращення комунікації з відвідувачами. Це не тільки полегшує процес взаємодії, але й допомагає покращити задоволеність клієнтів та збільшити їхню лояльність.

  • Як підключити онлайн-чат

    Оновлено: 02.07.2024

    За допомогою онлайн-чатів ви можете налаштувати зв'язок із відвідувачами сайту, залучити нових покупців та, відповідно, збільшити продаж вашого бізнесу. Підключіть чат до вашого сайту, запросіть операторів та автоматизуйте спілкування, використовуючи автовідповіді бота.

  • Як створити автоматизований ланцюжок для онлайн-чату на сайті

    Оновлено: 19.08.2024

    Автоматичний ланцюжок онлайн-чату дозволяє допомогти клієнтам у виборі програми або товару на вашому сайті, а також відповісти на поширені запитання. Відвідувачам сайта не треба шукати інформацію самостійно, вони можуть одразу написати в чат.

  • Як додати код чату на сайт за допомогою Google Tag Manager

    Оновлено: 02.07.2024

    Якщо у вас немає доступу до початкового коду сайту або ви хочете відокремити скрипти, пов'язані з трекінгом та маркетингом, ви можете додати код онлайн-чата за допомогою Google Tag Manager.

  • Як налаштувати привітання бота для чату на сайті

    Оновлено: 13.09.2024

    Привітання бота — це меню, яке показується, коли користувач вперше відвідує чат на сайті. Вітальне меню може запускати ланцюжок чи відкривати посилання. Ця функція корисна для вказання типових питань, на які є відповіді або для направлення аудиторії до конкретних посилань чи тем.

Інтеграції

  • Як налаштувати інтеграцію Google Sheets з ботами

    Оновлено: 29.03.2024

    За допомогою інтеграції з Google Sheets ви можете передавати дані з чат-боту в Google Sheets та навпаки, коли користувачі взаємодіють із вашим чат-ботом. Наприклад, щоб відстежувати та організувати запити клієнтів у таблиці, оновлювати дані щодо користувачів та отримувати актуальну інформацію з ваших документів.

  • Як налаштувати голосове розпізнавання повідомлень в чат-ботах

    Оновлено: 26.06.2024

    У SendPulse ви можете підключити до чат-ботів систему автоматичного розпізнавання мови Whisper від OpenAI. Інтеграція дозволяє розпізнавати та транскрибувати голосові повідомлення підписників, що допомагає зручно взаємодіяти з ботом за допомогою голосу.

  • Як додати генерацію зображень у чат-боті за допомогою інструментів OpenAI

    Оновлено: 26.06.2024

    Генерація зображень – один з ефективних інструментів для створення ескізів та персоналізації контенту. Ви можете долучити AI-генератор зображень у месенджер і допомогти клієнтам візуалізувати свій запит.

  • Як підключити ChatGPT від OpenAI до чат-бота

    Оновлено: 27.06.2024

    У SendPulse ви можете підключити модель GPT від OpenAI до чат-бота, щоб надавати користувачам ще більш просунуті, автоматизовані відповіді та допомагати їм вирішувати різні додаткові завдання.

  • Як отримати дані з таблиці Google у чат-ботах

    Оновлено: 27.06.2024

    Якщо ви використовуєте Google таблиці як сховище даних про контакти, замовлення або складські відомості про товари, вам може знадобитися передача інформації з них у чат-боти, щоб користувачі отримували актуальні повідомлення.

  • Як надсилати API запити через Make та інтегрувати SendPulse з вашою системою

    Оновлено: 27.06.2024

    Сервіс змінив адресу сайту, дизайн і назву на Make. Можливості інтеграцій залишилися такими ж, але дизайн може відрізнятися від скриншотів, наведених у статті.

  • Як надіслати повідомлення до WhatsApp чат-боту за подією через Make

    Оновлено: 09.10.2024

    Сервіс змінив адресу сайту, дизайн і назву на Make. Можливості інтеграцій залишилися такими ж, але дизайн може відрізнятися від скриншотів, наведених у статті.

  • Як передавати дані з бота до Google сервісів

    Оновлено: 05.07.2024

    Передавайте дані, зібрані в ланцюжках чат-бота Telegram, Facebook Messenger за допомогою вебхука, в інші програми, щоб ними керувати. Розглянемо, як фільтрувати отримані дані клієнта залежно від змінних. Ви дізнаєтеся, як зберігати дані в Google таблиці, створювати подію в Google календарі, створювати CSV файл і зберігати його на Google диск і як відправляти собі email повідомлення після будь-якого виконаного блоку.

  • Як запросити вільні клітинки в Google Sheets через Make

    Оновлено: 27.06.2024

    Ви можете інтегрувати SendPulse чат-боти з іншими сервісами для запиту інформації через Make. У цій статті ми розберемося, як подивитися клітинки в Google Sheets. Це дозволить вам налаштувати сценарій, в якому ви зможете надсилати користувачеві інформацію про те, які час та день вільні для запису.

  • Як надіслати контакти з Google Sheets в адресну книгу SendPulse та надіслати повідомлення через бота

    Оновлено: 27.06.2024

    Сервіс Integromat змінив адресу сайту, дизайн і назву на Make. Можливості інтеграцій залишилися такими ж, але дизайн може відрізнятися від скриншотів, наведених у статті.

  • Як створити чат-бота із системою бронювання у Google Sheets

    Оновлено: 27.06.2024

    Ви можете інтегрувати чат-боти SendPulse з іншими сервісами для запиту та запису інформації через Make. У цій статті ми розглянемо як створити систему бронювання на прикладі чат-бота для СТО. Так ви зможете записати користувача на обслуговування машини на певний час, якщо потрібна клітинка таблиці порожня, або запропонувати інший час та день, якщо вона зайнята.

  • Як передати персональну інформацію з рядка Google Sheets до чат-боту

    Оновлено: 27.06.2024

    Ви можете інтегрувати чат-боти SendPulse з іншими сервісами для запиту інформації через Make. У цій статті ми розберемося, як переглянути інформацію (числову або текстову) з певного рядка в Google Sheets.

  • Як передати інформацію з певної клітинки Google Sheets до чат-боту

    Оновлено: 05.07.2024

    Ви можете інтегрувати чат-боти SendPulse з іншими сервісами для запиту інформації через Make. У цій статті ми розглянемо, як переглянути інформацію (числову або текстову) з певної клітинки в Google Sheets

Загальне

Елементи ланцюжка

  • Як керувати тригерами ланцюжків чат-бота

    Оновлено: 09.10.2024

    Сервіс SendPulse надає змогу створювати автоматизовані ланцюжки повідомлень для чат-ботів, коли бот надає інформацію підписнику за заздалегідь заданим сценарієм і запускати за встановленими тригерами.

  • Як працювати з конструктором ланцюжків чат-бота

    Оновлено: 01.07.2024

    За допомогою сервісу SendPulse можна створювати автоматизовані ланцюжки повідомлень для ваших чат-ботів, які будуть запускатися за встановленими тригерами, та відповідати на запитання або збирати інформацію користувачів за заздалегідь заданим сценарієм.

  • Як використовувати елементи конструктора ланцюжків чат-бота

    Оновлено: 26.07.2024

    У SendPulse ви можете створити чат-бота, який буде вітати нових підписників, консультувати, продавати ваші товари, а також збирати та фільтрувати дані та відправляти їх до вас у систему для подальшої обробки. Усі елементи ланцюжка можна перетягувати в робоче поле, натискаючи на них лівою кнопкою миші.

  • Елемент Повідомлення в чат-ботах

    Оновлено: 27.03.2024

    За допомогою елементу Повідомлення ви можете створити повідомлення будь-якого типу для передання інформації користувачам та для збору інформації від користувачів.

  • Елемент Текст в чат-ботах

    Оновлено: 26.03.2024

    Використовується, щоб бот міг комунікувати з користувачами: надавати інформацію та скеровувати їх до наступних кроків.

  • Елемент Швидкі відповіді в чат-ботах

    Оновлено: 29.03.2024

    Швидкі відповіді — це підказки користувачу, які зникають після натискання. Також можуть використовуватись, щоб розширити допустиму кількість кнопок і прив'язати кожну з кнопок до наступного елементу та розділити гілки сценарію.

  • Елемент Карусель в чат-ботах

    Оновлено: 27.03.2024

    Використовується для демонстрації інформації у каруселі до 10 карток. Наприклад, може використовуватися для показу різних товарів. На кожну картку можна додати зображення, заголовок і кнопку.

  • Елемент Кнопка в чат-ботах

    Оновлено: 21.06.2024

    Використовується як один з головних елементів комунікації користувача з ботом. За допомогою кнопки ви можете залучити підписників та задати напрям подальшому сценарію бота.

  • Елемент Чекати відповідь підписника в чат-ботах

    Оновлено: 01.07.2024

    У конструкторі автоматизованих ланцюжків можна додавати можливість вільного введення даних та зберігати відповіді підписників у змінні для подальшого застосування.

  • Медійні елементи в чат-ботах

    Оновлено: 18.09.2024

    Ви можете додавати різні медійні елементи, щоб зробити взаємодію з ботом привабливішою та цікавішою для користувача та урізноманітнити передачу інформації через додаткові звукові та візуальні елементи.

  • Елемент Пауза в чат-ботах

    Оновлено: 30.08.2024

    Використовується, щоб задати час та умову надсилання наступного повідомлення. Паузу можна встановити у хвилинах, годинах або днях.

  • Елемент Дія в чат-ботах

    Оновлено: 24.09.2024

    За допомогою елемента Дія ви можете виконувати різні дії з даними підписника, який проходить ланцюжок за сценарієм.

  • Елемент Фільтр в чат-ботах

    Оновлено: 22.08.2024

    Використовуйте фільтр та сегментуйте свою аудиторію за інтересами, статусом клієнта та іншими персональними даними. Це дасть змогу вам взаємодіяти з контактом залежно від даних: відправляти більш таргетовані повідомлення, відправляти вебхуки у свою систему, відкривати чат із менеджером, надавати або оновлювати змінні та теги, починати інші ланцюжки.

  • Як приймати платежі в чат-ботах

    Оновлено: 13.05.2024

    Реалізуйте оплату за товар в одне натискання — додайте кнопку оплати в повідомлення за сценарієм чат-бота та автоматизуйте процес покупки.

  • Елемент Випадковий вибір в чат-ботах

    Оновлено: 01.07.2024

    Ви можете налаштувати рандомну відправку елементів чат-бота, розгалужуючи сценарій за допомогою елемента Випадковий вибір (Randomize). Налаштуйте величину групи одержувачів кожного варіанта та надсилайте випадкову інформацію або тестуйте різні сценарії чат-бота.

  • Елемент Вебхук в чат-ботах

    Оновлено: 01.07.2024

    Ви можете налаштувати відправку вебхука за сценарієм ланцюжка вашого чат-бота або активувати глобальні вебхуки за різними подіями вашого чат-бота та отримувати інформацію у своїй системі.

  • Елемент API запит в чат-ботах

    Оновлено: 01.07.2024

    Автоматизувати процес стало ще простіше з API запитами. За допомогою цього функціоналу ви зможете, наприклад, за назвою міста повідомляти погоду, за назвою товару здійснювати пошук та виводити результат у чат-бот, за даними підписника реєструвати його на захід або створювати замовлення.

  • Як продовжити ланцюжок чат-бота без дії користувача

    Оновлено: 17.06.2024

    Ви можете продовжити сценарій ланцюжка, не очікуючи взаємодії від користувача, і надсилати наступні повідомлення відразу чи через вибрані проміжки часу.

Статистика та аудиторія

  • Як автоматично зберігати дані підписників в адресну книгу та налаштувати автоматизацію

    Оновлено: 05.06.2024

    Під час додавання до підписника чат-боту email або телефону цей контакт автоматично зберігається в адресній книзі Email сервісу. Так, ви можете сформувати вашу аудиторію, а потім продовжувати комунікацію іншими інструментами. Наприклад, ви можете створити ланцюжок у сервісі Аutomation та автоматично відправляти листи, SMS тощо.

  • Які змінні використовуються в ботах

    Оновлено: 03.09.2024

    Використання змінних в чат-ботах допомагають зберігати важливу інформацію про користувачів, а потім використовувати її для персоналізації під час взаємодії з ними.

  • Як додати код віджета підписки за допомогою Google Tag Manager

    Оновлено: 02.07.2024

    Якщо у вас немає доступу до початкового коду сайту або ви хочете відокремити скрипти, пов'язані з трекінгом та маркетингом, ви можете додати код віджета підписки за допомогою Google Tag Manager.

  • Як працювати з підписниками бота в чатах

    Оновлено: 02.07.2024

    За допомогою Чати у вас є доступ до чатів ваших чат-ботів з усіх каналів прямо з облікового запису SendPulse — у браузерній версії або через програму на смартфон. Тут ви можете відповідати на повідомлення підписників з усіх підключених чат-ботів.

  • Як керувати підписниками та їхніми даними в аудиторії чат-бота

    Оновлено: 16.07.2024

    У статті розглянемо всі джерела, з яких користувачі можуть перейти до чат-бота та стати його підписником у Facebook, Telegram, WhatsApp, Instagram, а також усі способи додавання та редагування змінних та тегів.

  • Як встановлювати теги підписникам чат-бота

    Оновлено: 02.07.2024

    Ви можете встановлювати теги до ваших підписників, коли вони натискають на потрібну кнопку або проходять певну гілку сценарію ланцюжка.

  • Як створити змінну в аудиторії чат-бота

    Оновлено: 02.07.2024

    Ви можете додати змінні з різним типом даних в аудиторії чат-ботів, щоб використовувати ці дані для фільтрації підписників та надсилання персональних повідомлень

  • Як створити глобальну змінну для підписників у боті

    Оновлено: 02.07.2024

    У налаштуваннях чат-бота можна додати глобальні змінні. З їхньою допомогою ви зможете використовувати повідомлення із заздалегідь заданими значеннями, спільними для всіх підписників. Наприклад, назва та адреса вашої компанії, посилання на групи в соцмережах або ім’я менеджера.

  • Як перевірити статистику взаємодії користувачів із чат-ботом

    Оновлено: 02.07.2024

    Ви завжди можете відстежувати, скільки контактів пройшло через певні блоки та отримало певні повідомлення або скільки контактів натиснуло певні кнопки у ваших ланцюжках. Ви можете переглядати графіки та зведення даних за певні проміжки часу для аналізу інформації індивідуально для кожного сценарію в чат-ботах.

  • Як створити віджет підписки на сайті

    Оновлено: 02.07.2024

    За допомогою SendPulse ви можете створити та додати віджет підписки на ваш сайт. Таким чином відвідувачі сайту зможуть підписуватись на ваші чат-боти.

  • Як передавати користувацькі змінні при підписці на чат-бота

    Оновлено: 29.07.2024

    Інтеграція SendPulse з месенджерами дозволяє передавати власні змінні в обліковий запис SendPulse під час підписки через віджет або по переходу за посиланням. За допомогою цього функціонала ви можете передавати значення для існуючих змінних в Аудиторії чат-бота.

Додаткові можливості

  • Як зробити перегляд структури ланцюжка публічним

    Оновлено: 24.05.2024

    Для будь-якого ланцюжка у чат-ботах передбачений публічний перегляд вмісту, як він виглядає в конструкторі, без можливості редагування. Це допоможе ділитися інформацією в компанії про побудову воронок продажів у різних месенджерах або слугуватиме прикладом для навчання.

  • Як налаштувати додаткові опції бота

    Оновлено: 24.05.2024

    Щоб ваш бот надсилав повідомлення, відстежував переходи, показував підказки, виводив привітання та меню, ви можете використовувати додаткові опції. Наприклад, глобальні змінні та теги допоможуть персоналізувати повідомлення, а вебхуки та інтеграції дадуть вам можливість обмінюватися даними з іншими сервісами.

  • Як редагувати мінілендинг чат-ботів

    Оновлено: 02.07.2024

    У статті розглянемо, для чого потрібен мінілендинг та як його налаштувати для власних потреб.

  • Як створити ланцюжок чат-боту за шаблоном

    Оновлено: 02.07.2024

    Ланцюжки допомогають оптимізувати час й автоматизувати комунікацію та роботу з клієнтами з різних питань. В SendPulse ви можете знайти шаблони ланцюжків з різних тем: від обробки запитів клієнтів до надання послуг за допомогою штучного інтелекту, які допоможуть розв'язувати рутинні задачі.

  • Як тарифікуються підписники у чат-ботах

    Оновлено: 03.07.2024

    Розглянемо принципи тарифікації підписників чат-бота за кількістю підписників.

  • Як перенести ланцюжок чат-бота з одного месенджера в інший

    Оновлено: 27.09.2024

    Чат-боти дозволяють відповідати на поширені запитання ваших користувачів, спрямовувати їх дії, приймати запити та передавати дані у внутрішню систему для подальшої обробки. Послідовність виведення повідомлень та кнопок дій користувача визначається сценарієм ланцюжка повідомлень.

  • Як налаштувати запуск чат-бота

    Оновлено: 03.07.2024

    За допомогою сервісу SendPulse можна створювати автоматизовані ланцюжки повідомлень для ваших чат-ботів, які будуть запускатися за встановленими тригерами, та спілкуватися з підписниками за підготованим сценарієм.

  • Як генерувати ланцюжки за допомогою штучного інтелекту від OpenAI

    Оновлено: 03.07.2024

    За допомогою штучного інтелекту від OpenAI в комбінації з сервісом SendPulse ви можете прискорити процес створення контенту, зменшивши час, необхідний для написання або генерації тексту. Ви також можете автоматизувати повторювані завдання зі створення шаблонних повідомлень.

  • Як працювати з ботом SendPulse Notifications

    Оновлено: 03.07.2024

    За допомогою бота SendPulse Notifications ви можете налаштувати сповіщення для адміністратора чат-бота про проходження ланцюжка та отримувати повідомлення від підписників і відповідати на них. Це дозволить не пропускати запити від клієнтів та швидко давати зворотній зв'язок.

  • Як використовувати модифікатори змінних у чат-ботах

    Оновлено: 23.08.2024

    У чат-ботах SendPulse можна використовувати модифікатори для змінних, які перетворюють їх значення за заданими вами правилами. Наприклад, форматувати текст, дати, номери телефонів та URL-адреси.

  • Як використовувати регулярні вирази в чат-ботах

    Оновлено: 03.07.2024

    Регулярні вирази — це шаблони, які використовуються, коли недостатньо встановлених способів валідації для порівняння отриманого значення підписника з шаблонним значенням.

  • Як додати посилання на подію в календарі до чат-бота

    Оновлено: 03.07.2024

    Ви можете додавати до чат-ботів SendPulse посилання на захід з Google та інших календарів, щоб користувачі додавали події до свого календаря. Наприклад, під час бронювання столика в ресторані або анонсах різних заходів — вебінарів, майстер-класів або початку акції в магазині.

  • Як копіювати сценарій ланцюжка

    Оновлено: 03.07.2024

    Ви можете скопіювати ланцюжок до іншого месенджера, всередині одного месенджера або всередині одного бота.

  • Як надсилати картки повідомлень у чат-ботах

    Оновлено: 24.05.2024

    Ви можете використовувати отриманий масив даних у блоці «Запит API» для створення карток повідомлення. Наприклад, ви можете представити галерею популярних товарів або послуг вашого магазину, список доступних категорій або останніх записів в блозі.

  • Як запустити бота за подією А360

    Оновлено: 12.07.2024

    Ви можете надіслати користувачу повідомлення у месенджер з підтвердженням броні або з інформацією про його замовлення: номер замовлення, кількість товару, назва кожного продукту тощо.

  • Запуск бота за посиланням або QR-кодом

    Оновлено: 24.09.2024

    У сервісі можна створити посилання, при переході через яке відкриється чат спілкування зі сторінкою месенджера і запуститься тригерний ланцюжок.

  • Як керувати чат-ботами

    Оновлено: 03.07.2024

    У цьому розділі ви можете керувати чат-ботами: відв'язувати сторінки, обліковий запис каналу, оновлювати права доступу. А також додавати нові сторінки до підключеного облікового запису або новий обліковий запис замість відв'язаного.

  • Сегментація розсилки для чат-ботів

    Оновлено: 03.07.2024

    На основі даних про підписників можна надсилати розсилку на окремі категорії аудиторії. Така розсилка буде більш релевантною обраному сегменту одержувачів і принесе більший відгук завдяки своїй персоналізованості.

Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно