Як налаштувати запуск чат-бота

За допомогою сервісу SendPulse можна створювати автоматизовані ланцюжки повідомлень для ваших чат-ботів, які будуть запускатися за встановленими тригерами, та спілкуватися з підписниками за підготованим сценарієм.

У статті розглянемо, які є способи запуску чат-бота.

Читайте також: «Хто є підписником чат-бота».

Як налаштувати автоматичний запуск

Автоматичний запуск відбувається за тригером або через віджети підписки в рамках інших сервісів.

Через тригер

Автоматичний запуск чат-бота може відбуватися за певним тригером, вибраним в налаштуваннях. Ви можете вибрати зі списку стандартних для всіх чат-ботів або створити свій кастомний тригер, який запустить ланцюжок після отримання ключового слова від підписника, події A360 або дій в Instagram.

Тригерна дія

Тригер — це певні дії підписників, після яких відбувається запуск ланцюжка чат-бота. Ви можете створювати кастомні тригери або додавати свої.

Для кожного чат-боту передбачені три стандартні тригери, для яких ви можете створити окремі ланцюжки: вітальна серія, стандартна відповідь та відписка від бота.

Читайте більше: «Типи тригерів».

Для Instagram чат-бота передбачені додаткові тригери, які запускають певні ланцюжки відповідно до дій підписників: згадування в історії, коментар до публікації та коментар до прямого ефіру.

Щоб налаштувати власний тригер, натисніть «Створити тригер» (Create a new trigger) та оберіть подію або ключове слово, які запустять чат-бот.

Читайте більше: «Як створити новий тригер».

Після створення тригеру, необхідно підключити його до ланцюжка. Для цього натисніть «Прив’язати існуючий» (Bind existing) і виберіть зі списку ланцюжок, який буде запускати тригер. Також ви можете створити сценарій з нуля. Для цього натисніть «Створити ланцюжок» (Create flow) і створіть новий ланцюжок у конструкторі.

Ключове слово

Ви можете налаштувати запуск ланцюжка чат-боту за певним словом чи словосполученням. Для цього вам необхідно створити тригер, який запускає ланцюжок з ключовим словом, яке надішле підписник.

Натисніть «Створити тригер» (Create a new trigger) та оберіть тип «Ключові слова» (Keyword). Вкажіть ключові слова та опцію розпізнавання тригера: «Збігається з» (Matches with) або «Містить» (Contain).

Сервіс розпізнає окремі слова та словосполучення як команди, наприклад: ціна, яка ціна, скільки коштує. Максимальний розмір ключового слова — 32 символи.

Читайте детальніше: «Виберіть тип тригера».

Через мінілендинг

Для всіх чат-ботів автоматично генерується мінілендинг з назвою чат-бота, аватаркою та кнопкою для підписки. Користувач з лендингу потрапляє у чат-бот в додатку на мобільному або веб-версію месенджера. Ви можете налаштувати лендинг під свої вимоги та додати інші елементи.

Читайте докладніше: «Як редагувати мінілендинг чат-бота».

Через віджет підписки

Ви можете додати відповідний віджет на ваш сайт, додати чат-бот в конструкторі сайтів SendPulse або кнопку на мінілендингу.

У сервісі чат-ботів

Запуск чат-бота може відбуватися через ваш сайт. Для цього ви можете створити віджет з вашим чат-ботом та додати його до сторінки вашого сайту.

Перейдіть у вкладку «Віджети підписки» та натисніть «Додати віджет» (Add widget). Далі налаштуйте дизайн, додайте посилання на чат-боти та скопіюйте код віджету, який треба додати на сайт.

Читайте більше: «Як створити віджет підписки на чат-бота».

У сервісі сайтів

Також ви можете додати чат-бот на сайт SendPulse прямо у конструкторі. Для цього перейдіть в розділ «Сайти» та почніть редагувати або створіть сайт. Додайте віджет «Чат-боти» (Chatbots), а в налаштуваннях оберіть месенджер, додайте потрібний чат-бот та ланцюжок.

Читайте більше: «Як додати підписку на чат-боти до сайту».

Якщо ви створюєте мінілендинг у SendPulse, ви можете прикріпити до нього чат-бот. Для цього почніть редагування чи створіть мінілендинг та додайте кнопку в конструкторі. У налаштуваннях вкажіть месенджер, додайте чат-бот та виберіть потрібний ланцюжок.

Читайте більше: «Як додати підписку на чат-боти в мінілендинг».

В email сервісі

Ви можете додати чат-бот до мультиканальної форми підписки, щоб розмістити її на сторінці вашого сайту або блогу. Перейдіть до розділу «Розсилки» у вкладку «Форми підписки» та натисніть «Створити нову форму» (Create subscription form). У конструкторі форми додайте елемент Messanger та оберіть месенджер та чат-бот.

Читайте більше: «Messenger».

У сервісі попапів

Ви можете додати попап на ваш сайт з кнопками месенджерів, щоб користувач міг запустити чат-бот. Для цього перейдіть в розділ «Попапи» та створіть попап типу «Підписка на месенджер» (Social media subscription). У налаштуваннях оберіть месенджер, чат-бот та ланцюжок.

Читайте більше: «Як налаштувати віджет месенджерів».

Через автоматизацію в сервісі А360

Налаштуйте запуск чат-бота після певної події або через ланцюжок А360.

Подія

Подія — це отримана інформація про дію користувача на вашому ресурсі, яка може стати стартом ланцюжка. Наприклад, відвідувач сайту залишив свої дані, оформивши підписку. Отримання цих даних і стане подією, яка запустить певний ланцюжок.

Відкрийте потрібний чат-бот. Натисніть «Створити тригер», оберіть тип «Подія А360» (A360 Event) та вкажіть подію, яку треба відстежувати для запуску.

Створити подію ви можете в менеджері подій сервісу А360. Для цього вам необхідно ідентифікувати підписників за email або phone і bot_id.

Читайте детальніше: «Як створити подію» та «Як запустити бота за подією А360».

Ланцюжок

Ви можете додати запуск чат-бота безпосередньо в сценарії ланцюжка А360. Наприклад, по певній гілці сценарію після отримання оплати за курс та блока «Фільтр». Для цього перейдіть в розділ Automation360, відкрийте або створіть ланцюжок та додайте елемент «Messanger» у конструкторі.

Якщо ви хочете запустити чат-бот через ланцюжок А360, отримувач повинен бути підписаним ваш чат-бот, а також мати номер телефону або email в аудиторії.

Ви можете згенерувати посилання на чат-бот або QR-код, за яким користувач може підписатися на чат-бот. Ви зможете додати його у свої рекламні матеріали, до контенту на сайті або в документацію.

Щоб згенерувати посилання, натисніть три крапки та оберіть «Посилання на запуск ланцюжка» (Link to launch a flow). Далі оберіть що саме ви хочете: посилання, посилання з параметрами, які будуть передаватися до аудиторії чат-бота, чи QR-код.

Коли користувач натисне на посилання, він буде переадресований у відповідний месенджер, де йому запропонують підписатися. Залежно від месенджера це може бути кнопка START, сторінка вашого акаунта, пропозиція ввести певну команду.

Читайте більше: «Запуск бота за посиланням або QR-кодом».

Як запустити чат-бот в ручному режимі

Якщо користувач сам підписується на бот способами, зазначеними вище, — чат-бот запускається автоматично. Ви також можете запустити певний ланцюжок чат-боту вручну: через аудиторію чат-бота або кожному підписнику індивідуально через чат.

Для месенджерів Facebook, Instagram та WhatsApp ручна розсилка спрацює тільки якщо відкрите 24-годинне вікно підтримки (це змінний 24-годинний період часу, який оновлюється при отриманні повідомлення від клієнта).

Через вкладку «Аудиторія»

Перейдіть у вкладку «Аудиторія» (Audience) та оберіть підписників, для яких ви хочете запустити бот. Натисніть «Запустити ланцюжок» (Start flow) та оберіть ланцюжок з випадного списку.

Через чат

Перейдіть у вкладку «Діалоги» (Conversations), відкрийте чат та виберіть ланцюжок, який хочете запустити.

Через список одержувачів елемента

Перейдіть до розділу Структура бота і в області перегляду ланцюжка натисніть на цифру під елементом. Натисніть три точки та виберіть дію Запустити ланцюжок (Start Flow). Виберіть, який ланцюжок запустити. Ви можете обрати поточний або інший ланцюжок.

Якщо у блоці є кнопки, ви можете натиснути на цифру в кнопці, щоб перезапустити ланцюжок з огляду на вибір користувача.

Запустити ланцюжок можна тільки тим контактам, які вже проходили ланцюжок через цей елемент.

Наприклад, якщо ви вказали неправильний спосіб оплати, після виправлення можете повторно відправити та перезапустити ланцюжок. Користувач отримає оновлений ланцюжок, починаючи зі стартового елемента.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як налаштувати запуск чат-бота"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Як тарифікуються підписники у чат-ботах

    Далі

    Як генерувати ланцюжки за допомогою штучного інтелекту від OpenAI

    Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно