Як керувати тригерами ланцюжків чат-бота

Сервіс SendPulse надає змогу створювати автоматизовані ланцюжки повідомлень для чат-ботів, коли бот надає інформацію підписнику за заздалегідь заданим сценарієм і запускати за встановленими тригерами.

Типи тригерів

Тригер — це дії підписників або команди, які вони надсилають у повідомленнях у чаті. 

У сервісі SendPulse є три тригери за замовчуванням:

Вітальна серія (Welcome message) Повідомлення відразу після підписки на чат-бота.
Стандартна відповідь (Standard reply) Відповідь на повідомлення підписника, у якому немає ключових слів.
Відписка від бота (Unsubscription from the bot) Повідомлення підписникам, якщо вони надсилають команду /unsubscribe або /stop.

Ви також можете створити свій кастомний тригер, який запустить ланцюжок з отримання ключового слова, події A360 або дій в Instagram. Читайте докладніше у секції «Виберіть тип тригера».

Як створити новий тригер

Натисніть кнопку «Створити новий тригер» (Create a new trigger).

Виберіть тип тригера

Виберіть подію та введіть ключове слово, яке запустить ланцюжок.

Ви можете створити тригер з наступними подіями:

Подія А360 (А360 Event) Запускає ланцюжок після отримання події для зазначеного контакту. Вкажіть подію, яку слід відстежувати.

Читайте детальніше «Як запустити бота за подією А360»

Ключові слова Запускає ланцюжок після отримання повідомлення з ключовим словом від передплатника Вкажіть ключові слова* та опцію розпізнавання тригера («Збігається з» або «Містить»)
Коментар до публікації (Comment on your post) Запускає ланцюжок після коментаря до будь-якої чи обраної публікації облікового запису Instagram. Виберіть для яких публікацій запускати тригер — для всіх чи певної.

Також ви можете поставити ключове слово*, після якого запуститься ланцюжок. Для цього увімкніть "Вказаний текст коментаря" (Specific comment text) та введіть ключове слово. Якщо потрібно запускати ланцюжок за будь-яким коментарем до публікації, активуйте опцію «Будь-який текст» (Any text).

Коментар у прямому ефірі (Comment on your live video) Запускає ланцюжок після коментаря глядача під час прямого ефіру на Instagram. Введіть ключове слово*.

*Сервіс розпізнає окремі слова та словосполучення як команди, наприклад: Добрий день, ціна, яка ціна, скільки коштує. Максимальний розмір ключового слова — 32 символи.

Розпізнавання ключових слів не залежить від регістру, тобто сервіс однаково визначає вартість, Вартість та ВАРТІСТЬ.

Якщо ви активуєте опцію «Збігається з» (Matches with) і підписник відправить ключове слово в реченні або повідомлення міститиме кілька ключових слів, чат-бот відповість автоматичним уточненням.

Наприклад, у вас тригер із ключовим словом вартість. Підписник надсилає повідомлення Доброго дня, яка вартість? у чат-бот. Чат-бот відповідає запитом на уточнення, якщо ви активували опцію «Збігається з» (Matches with), де слово вартість представлене у формі швидкої відповіді. Підписник вибирає команду, яка йому цікава, і запускає відповідний ланцюжок повідомлень.

Якщо ви активуєте опцію «Містить» (Contains), одразу спрацює ланцюжок, пов’язаний із першим вказаним ключовим словом. Також доступна опція відключення відправки уточнення в налаштуваннях боту.

Виставте повторний виклик

Повторний виклик визначає, як часто викликається ланцюжок повідомлень, пов’язаний із тригером. Можна вказати повторний виклик у хвилинах, годинах або днях.

Наприклад, ви створюєте тригер із ключовим словом ціна та повторним викликом «5 хвилин». Якщо підписник надсилає повідомлення з командою «ціна» в чат-бот, а через дві хвилини відправляє ще одне повідомлення з тією ж командою, ланцюжок, пов’язаний із цим тригером, запуститься один раз.

Натисніть «Додати» (Add), щоб зберегти тригер.

Сервіс не надає можливості створювати декілька тригерів з однаковими ключовими словами.

Коли новий тригер додано, можна вибрати ланцюжок повідомлень, який він запускатиме.

Як редагувати наявний тригер

Виберіть потрібний тригер на панелі та натисніть «Редагувати тригер» (Edit the trigger).

Editing a trigger

Зробіть необхідні зміни та натисніть «Зберегти» (Save).

Saving changes in a trigger

Як видалити тригер

Виберіть тригер на панелі, натисніть «Редагувати тригер» > «Видалити тригер» (Delete the trigger).

Deleting a trigger

Після видалення тригера, ланцюжок, який був прив’язаний до нього, можна знайти в збережених ланцюжках (Saved flows).

Як налаштувати підказки від бота

Якщо користувач введе частину вашої команди, бот запропонує йому відповідь у вигляді кнопки з назвою вашого тригера після натискання на неї запуститься ланцюжок.

Під кнопками швидкої відповіді відправиться ще повідомлення з індикатором введення у вигляді емодзі робота — очікування повідомлення від користувача. Щоб змінити цей індикатор, перейдіть до налаштувань чат-бота у вкладку «Загальні» і в полі «Індикатор підказок бота» виберіть емодзі або додайте текст.

Щоб вимкнути підказки, зніміть галочку з опції «Показати підказки від бота при неточній відповідності до повідомлення».

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як керувати тригерами ланцюжків чат-бота"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Як працювати з конструктором ланцюжків чат-бота

    Далі

    Як використовувати елементи конструктора ланцюжків чат-бота

    Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно