Як переглядати статуси оплати
Всі оплати, які ви приймали за допомогою сервісів SendPulse, зберігаються у вашому акаунті. Це допомагає відстежувати статуси оплати, переглядати список клієнтів, які купили ваш товар, а також вести бухгалтерію.
У статті розглянемо, які сервіси дають змогу приймати платежі від клієнтів та як переглядати актуальну інформацію про оплати.
Сервіси, з яких надходять платежі
У SendPulse ви можете застосовувати різні варіанти оплати ваших товарів і послуг, використовуючи різні сервіси.
Розсилки |
Ви можете додавати кнопку оплати до шаблонів листів та приймати оплати від клієнтів з розсилок. Читайте детальніше: Як додати кнопку оплати до листа. |
Чат-боти |
Ви можете додати кнопку оплати в повідомлення ланцюжка вашого чат-бота та приймати оплати через месенджер. Читайте детальніше: Як приймати платежі в чат-ботах. |
CRM |
Ви можете створювати посилання для оплати ваших товарів в угодах та картках контактів та приймати через них оплату. Читайте детальніше: Як генерувати посилання для оплати в CRM. |
Сайти |
Ви можете додати віджет оплати на вашу сторінку та приймати платежі через сайт чи мінілендинг. Читайте детальніше: Як приймати платежі у мінілендингах та Як приймати платежі на сайті. |
EDU |
Ви можете створити курс з сайтом для реєстрації, де студент зможе оплатити навчання. Читайте детальніше: Як налаштувати оплату на сайті курсу. |
Де переглядати інформацію про платежі
Щоб переглянути список та інформацію про платежі, перейдіть в Налаштування акаунта > Прийом оплат. Прокрутіть сторінку вниз, щоб переглянути список.
У колонці Контакти ви можете переглянути дані про клієнта. Натисніть на стрілочку, щоб подивитись всі деталі, які вводив користувач під час оплати: пошта, номер телефону та ім’я. Окрім цього, залежно від сервісу, передаються такі дані про контакт:
Розсилки | Поштова адреса отримувача. |
Чат-боти | Ім’я та значення змінних контакту з аудиторії боту на момент платежу. |
CRM | Ім’я та значення змінних з картки контакту. |
Сайти | Поштова адреса, назва сайту та посилання на нього. |
EDU | Ім’я та значення змінних з картки контакту. |
Також ви можете натиснути на ім’я та перейти за посиланням, щоб розгорнути діалог з контактом у чаті та зв’язатися з клієнтом.
У колонці Сума вказано логотип платіжної системи, суму, яку оплатив клієнт, та валюту. Щоб подивитись назву мерчанта, наведіть курсор на логотип платіжної системи.
У колонці Опис вказано назву продукту, за який була здійснена оплата.
У колонці Статус показується поточний статус платежу.
У колонці Дата записана дата та час здійснення платежу.
Як фільтрувати та завантажувати дані
Ви можете переглядати оплати за певний період. Для цього виберіть числа в календарі та натисніть Застосувати (Apply). Після цього нижче з’явиться статистика з кількістю прийнятих оплат за вказаний період та скільки з них були успішні.
Щоб завантажити файл з інформацією про оплати, натисніть CSV. У файлі буде міститись така інформація: назва і тип методу оплати, послуга, ім’я клієнта, опис, валюта, сума та мінімальна сума, можливість редагувати суму, статус, змінні, дата створення та дата оновлення оплати.
Статуси оплати
Перед визначенням можливих статусів платежів слід розглянути учасників:
- продавець — той, хто продає товари клієнтам та використовує для цього сервіс SendPulse;
- клієнт — той, хто користується продуктами, створеними продавцем;
- платіжна система — система для виконання фінансових операцій між продавцем та клієнтом за допомогою безготівкових грошей.
Очікується оплата (Pending payment) | Процес очікування платежу, коли клієнт ще не вніс оплату, але вже перейшов за посиланням, почав вносити дані тощо. |
В очікуванні (Pending) | Процес обробки платежу, коли клієнт вже здійснив оплату, але банк чи платіжна система ще не перерахували кошти в SendPulse. |
Виконано (Complete) | Платіж успішно здійснений у повному обсязі. |
Скасовано (Canceled) | Клієнт скасував платіж. Деколи статус з’являється, коли клієнт перейшов на сторінку оплати, але не заплатив. |
Повернено (Refunded) | Продавець повністю повернув платіж покупцю. |
Частково повернено (Refunded partial) | Продавець повернув не всю суму, сплачену за товар, а частину. |
Зворотний платіж (Reversed) | Платіжна система повернула платіж клієнту в повному обсязі.
Продавець в поверненні не брав участь. |
Відмовлено (Denied) | Платіжна система скасувала платіж.
Клієнту потрібно перевірити, які помилки були під час транзакції, й за потреби звернутись до свого банку. |
Незавершено (Incomplete) | Статус актуальний для мерчантів PayPal, Fondy та Cryptomus. Платіж успішний, але сума менше, ніж ви зазначили в сервісі SendPulse.
Повідомте клієнта про те, що треба внести повну суму. |
Помилка платежу (Error) | Виникла помилка платежу.
Клієнт має повторити спробу через деякий час або зв’язатися з банком. |
Оновлено: 03.10.2024
або