Як підключити платіжну систему Stripe
Ви можете додавати кнопку оплати в чат-боти та на лендінги, щоб приймати онлайн-платежі користувачів на ваш обліковий запис у Stripe. Щоб інтегрувати Stripe з SendPulse, вам потрібно створити та активувати обліковий запис у Stripe, скопіювати секретний ключ і вставити його для авторизації в SendPulse.
Створіть обліковий запис у Stripe
Увійдіть у свій особистий кабінет або зареєструйте новий обліковий запис на сайті Stripe.
Після створення облікового запису ви отримаєте підтвердження реєстрації на пошту. Перейдіть до облікового запису, натисніть «Activate your account» і введіть дані про ваш зареєстрований бізнес.
Зауважте, що Stripe доступний не для всіх країн. Важливо, в якій країні ваш бізнес зареєстрований. Перевірте список країн, для яких доступне підключення платіжної системи.
Детальніше з інформацією про реєстрацію в Stripe, створення магазину та надання всіх необхідних документів ви можете ознайомитись у документації Stripe «Learn how to activate your Stripe account and keep it safe» та «Stripe Services Agreement» для обраної країни.
Скопіюйте секретний ключ у Stripe
Після створення магазину перейдіть до розділу «Developers» у вкладку «API keys».
Навпроти поля «Secret key» натисніть «Reveal live key».
Натисніть на отримане значення, щоб скопіювати його.
Підключіть Stripe до SendPulse
Увійдіть до вашого облікового запису в SendPulse та перейдіть до «Налаштування облікового запису» у вкладку «Прийом оплат».
Напроти Stripe натисніть «Підключити».
Введіть значення секретного ключа у відповідне поле.
Виберіть валюту.
Натисніть «Зберегти».
Щоб підключити додатковий мерчант для цієї платіжної системи та вести рахунки кілька магазинів, натисніть три точки навпроти платіжної системи та виберіть «Додати додатковий метод» (Add one more merchant). Далі налаштуйте все за аналогією з додаванням мерчанта.
Введіть назву для додаткового мерчанта, щоб ви могли розрізняти їх. Ця назва буде доступна лише у вашому обліковому записі, клієнти її не побачать.
У разі правильних значень ви отримаєте повідомлення і статус підключення зміниться на «Підключено».
Тепер ви можете вибирати цю платіжну систему для кнопок оплати у конструкторах чат-ботів та сайтів.
Історію платежів можна переглядати на цій же вкладці. Позначте перелік успішно проведених операцій або помилки оплати, щоб оперативно реагувати на них.
Оновлено: 27.07.2023
Зареєструватися через соцмережі
Увійти з Facebook Увійти з Google