Елементи ланцюжка
Як працювати з елементами ланцюжка
-
Тригери запуску автоворонки
Оновлено: 14.10.2024
У SendPulse ви можете налаштувати запуск ланцюжка автоворонки по тригерах у сервісах Email, CRM, Курсах та відправлення кастомної події.
-
Елементи Automation 360
Оновлено: 09.09.2024
За допомогою авторозсилок SendPulse ви можете продумати сценарії роботи з клієнтами та відправляти серію листів для кожної можливої події та розгалуження залежно від даних клієнтів. Всі елементи ланцюжків можна перетягувати у робоче поле, натискаючи на них лівою кнопкою миші.
-
Час виконання елемента
Оновлено: 09.09.2024
Ви можете вибрати, коли саме має спрацювати елемент в ланцюжку, наприклад, відправити лист і повідомлення або фільтрувати дані контакту, незалежно від того, коли контакт дійшов до цього елемента.
-
Блок Email в Automation 360
Оновлено: 10.10.2024
У ланцюжках авторозсилок SendPulse ви можете додати блок Email, щоб відправити листові підписнику. Наприклад, про купівлю товару чи зміну статусу замовлення, розповісти про новинки на сайті або запросити на вебінар.
-
Блок SMS в Automation 360
Оновлено: 09.09.2024
За допомогою блоку SMS ви можете включити відправку SMS повідомлень у ланцюжок автоворонки.
-
Блок Messenger в Automation 360
Оновлено: 09.10.2024
Ви можете реалізувати мультиканальність в авторозсилках і додавати в сценарій ланцюжків відправлення повідомлень чат-бот в Instagram, WhatsApp, Facebook Messenger, або Telegram.
-
Як працювати з конструктором ланцюжків A360
Оновлено: 09.09.2024
За допомогою Automation 360 ви можете об'єднати CRM, Курси, web push, чат-ботів та email розсилки й налаштувати сценарій для виконання автоматичних дій з контактом та відправкою повідомлень.
-
Блок Viber в Automation 360
Оновлено: 09.09.2024
У ланцюжках авторозсилок SendPulse ви можете додати блок Viber для відправки системних повідомлень, наприклад, про підтвердження та стан замовлення, доставку товару, або списання або зарахування бонусів.
-
Як використовувати шаблони WhatsApp в елементі Messenger
Оновлено: 13.08.2024
Шаблони у WhatsApp спрощують спілкування з клієнтами через заздалегідь підготовлені повідомлення, такі як підтвердження замовлення, нагадування про події або відповіді на часті запитання. Такі шаблони ви можете додавати у свої автоворонки.
-
Блок Умова в Automation360
Оновлено: 13.08.2024
За допомогою блоку Умова можна побудувати ланцюжок авторозсилки, спираючись на те, які дії здійснює підписник.
-
Блок Фільтр в Automation360
Оновлено: 08.08.2024
Використовуйте фільтр та розділяйте свою аудиторію за інтересами, статусом клієнта та іншими персональними даними. Це дозволить вам взаємодіяти з контактом залежно від даних: відправляти більш таргетовані повідомлення, відправляти вебхуки у свою систему, присвоювати або оновлювати змінні та теги, створювати угоди й так далі.
-
Блок Дія в Automation 360
Оновлено: 15.11.2024
За допомогою блоку Дія ви можете виконувати різні процеси з контактом, який його проходить.
-
Блок Пауза в Automation360
Оновлено: 09.01.2024
Блок Пауза — це елемент, який допомагає налаштувати рух контактів в ланцюжку та задати час і умову, коли спрацює наступний елемент. Наприклад, ви можете вибрати період, коли контакт не буде отримувати повідомлення. Можна налаштувати конкретний час, день тижня, дату чи часовий інтервал.
-
Як налаштувати відправку вебхуків до себе в систему
Оновлено: 02.04.2024
Вебхук — механізм оповіщення системи про події. Вебхук в Automation 360 — спосіб сповіщення вашої системи про події, що відбуваються з повідомленнями авторозсилки.
-
Як налаштувати облік конверсій
Оновлено: 02.01.2024
Конверсія — це виконання користувачем цільової дії. Для авторозсилок це може бути відкриття листа, перехід за посиланням, запуск робота, отримання кастомної події, наприклад, Купівля (Purchase) або Реєстрація (Register), і так далі.
або