Як використовувати шаблони WhatsApp в елементі Messenger

Шаблони у WhatsApp спрощують спілкування з клієнтами через заздалегідь підготовлені повідомлення, такі як підтвердження замовлення, нагадування про події або відповіді на часті запитання. Такі шаблони ви можете додавати у свої автоворонки.

У статті розглянемо особливості роботи з шаблонами WhatsApp в Automation.

Налатуйте шаблони чат-бота

Перейдіть до розділу Чат-боти (Chatbots) й виберіть ваш WhatsApp чат-бот. Перейдіть у вкладку Шаблони (Templates) й натисніть Додати шаблон (Add Template), щоб створити новий шаблон.

Додайте назву та вміст шаблону, кнопку, виберіть мову та категорію. Надішліть шаблон на модерацію та дочекайтесь затвердження.

Читайте докладніше: Як додати шаблон для розсилок WhatsApp.

Налаштуйте відправку шаблонів в Automation

Перейдіть в розділ Automation, натисніть Створити автоворонку. У конструкторі виберіть тригер запуску та почніть додавати потрібні елементи у ланцюжок.

Додайте елемент Messenger

Перетягніть елемент Messenger в ланцюжок, виберіть WhatsApp чат-бот та активуйте опцію Шаблон (Template). У секції Шаблон повідомлення (Message template) виберіть потрібний шаблон, створений у вашому боті.

Якщо шаблон видалено в розділі Чат-боти, надсилання за ним однаково відбуватиметься, оскільки у WhatsApp шаблон не видалений.

Додайте файли

Ви можете додати зображення до 5 МВ, файл до 20 МВ чи відео до 16 МВ. Натисніть Вибрати файл та завантажте його зі свого пристрою.

Чат-бот приймає такі формати картинок: JPG, JPEG, PNG, GIF, BMP, SVG, WEBP. Файли можна додати в таких форматах: ZIP, DAT, PDF, GIF, DOC, VND.OPENXMLFORMATS-OFFICEDOCUMENT. Відео – MP3.

Наявність секції для файлу повинна бути передбачена в шаблоні на етапі його створення.

Додайте змінні у шаблон

У тексті шаблону замініть цифри на змінну, яка додається з контактом у стартовому елементі. У такий спосіб кожен контакт отримає персоналізоване повідомлення.

Залежно від обраного блоку Старт ланцюжка, ви можете вказати змінні з потрібної адресної книги, полів у вибраній воронці CRM або з тіла події.

Якщо в шаблоні не вказати змінну або вказати змінну, яку не передали чи видалили, то на місці змінної в отриманому повідомленні додасться пробіл.

Налаштуйте кнопки

Також на етапі створення шаблону ви можете додати кнопки таких типів:

Посилання

Кнопка розгортає вебсторінку.

Змінні в посиланні не застосовуються.

Телефон

Кнопка ініціює виклик на вказаний у шаблоні номер.

Ланцюжок

Кнопка запускає ланцюжок заданого чат-бота.

Ви можете вибрати потрібний ланцюжок зі списку в конструкторі Automation.

Запустіть ланцюжок

Після того, як ви закінчили налаштовувати ланцюжок, натисніть Зберегти та запустити у правому верхньому куті конструктора.

Як тільки умова старту елемента буде виконана, користувач отримає повідомлення.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як використовувати шаблони WhatsApp в елементі Messenger"

    Оцінка: 5 / 5 (9)

    Назад

    Блок Viber в Automation 360

    Далі

    Блок Умова в Automation360

    Популярне в нашому блозі

    Спробуйте сервіс email розсилок SendPulse безкоштовно