Блок Viber в Automation 360

Доступно на платному тарифі, а також на час безплатного семиденного пробного періоду

У ланцюжках авторозсилок SendPulse ви можете додати блок Viber для відправки системних повідомлень, наприклад, про підтвердження та стан замовлення, доставку товару, або списання або зарахування бонусів.

Додайте елемент

Перетягніть елемент Viber у ланцюжок. З’єднайте його з елементом, після якого потрібно надіслати повідомлення.

Ви також можете змінити назву елемента, щоб розрізняти блоки. Натисніть опцію Назва елемента та введіть нову назву в полі.

Вкажіть час відправки

Виберіть час, коли потрібно надіслати повідомлення. Ви можете вибрати Одразу (Right away) — щоб надіслати повідомлення негайно, Через (After) — щоб відтермінувати час відправлення, або У точний час (Exact time) — щоб встановити час самостійно.

Читайте докладніше про умови виконання блоку в статті Час виконання елемента (блоку).

Виберіть відправника

Виберіть відправника, від якого користувачі отримають повідомлення.

Читайте також: Як додати нове ім’я відправника у Viber.

Додайте шаблон повідомлення

Виберіть шаблон повідомлення. Вибраний шаблон повинен мати статус Активний (Active).

Ви можете вибрати шаблон для надсилання лише системних повідомлень. Шаблон із повідомленням буде надіслано у вихідному вигляді з підставлянням змінних.

Виберіть змінні зі списку.

Якщо у блоці Старт ланцюжка (Flow start) ви вибрали Додавання підписника (Add subscriber), Особлива дата (Special date), Вебхук контакту (Contact webhook) або Зміна змінної (Change variable), то змінні підставляться із зазначеної адресної книги.

Якщо в блоці Старт ланцюжка (Flow start) ви вибрали Створення угоди (Create a deal) або Зміна статусу угоди (Change deal stage), то змінні підставляться з полів у вибраній воронці CRM.

Якщо ви обрали старт ланцюжка за подією, то змінні підставляться з тіла події, яке надсилає контакт, або з тіла події та адресної книги, якщо спочатку обрано адресну книгу (за наявності контакту, який надіслав подію).

Виберіть час життя повідомлення

Встановіть час життя повідомлення (Message lifetime) — період, протягом якого сервіс намагатиметься доставити повідомлення підписникам, які були недоступні на момент відправки. Мінімальне значення становить одну хвилину, а максимальне — 24 години.

Ви також можете додати блок Умова (Condition) з відстеженням події Доставлено (Delivered), щоб залежно від статусу доставки розгалужувати сценарій ланцюжка. Наприклад, якщо повідомлення не було доставлене користувачеві через Viber, ви можете надіслати звичайне повідомлення. Для цього у гілці Ні додайте блок SMS.

Перегляд статистики

Щоб переглянути інформацію про блок, вийдіть із редактора та на вкладці Ланцюжок наведіть на потрібний блок. 

Статуси можуть бути наступними:

Чекає (Expects) Контакти очікують настання часу виконання елемента, виставленого в налаштуваннях Виконати дію, або контакти очікують у черзі на обробку
Усе (Всі) Сума всіх контактів, що пройшли через елемент
Виконано (Done) Повідомлення надіслано одержувачу до Viber
Доставлено (Delivery) Повідомлення доставлено одержувачу у Viber

Для отримання статусу Доставлено в одержувача має бути встановлена ​​програма з обліковим записом на цьому номері, а також вона має бути в мережі.

Зверніть увагу: якщо контакт проходить ланцюжок із блоком Viber і його електронна адреса не пов’язана з номером телефону, то блок Viber не виконається й рух за ланцюжком продовжиться. У статистиці стартів таке проходження блоку не фіксується.

Щоб переглянути детальну статистику, натисніть на блок. Праворуч відкриється бічна панель. Внизу ви можете переглянути список контактів, вартість повідомлення, статус доставки та дату зміни статусу.

Надсилання блоку одержувачу може набувати таких статусів:

Очікування звітів про доставку (Waiting for delivery reports) Повідомлення надіслано користувачеві
Доставлено (Delivered)

Повідомлення доставлене користувачеві.

Відкрито (Opened) Користувач відкрив повідомлення в месенджері.
Перехід за посиланням (Redirected) Користувач перейшов за посиланням, що вказане в повідомленні.
Не доставлено (Not delivered)

Повідомлення не доставлене користувачеві.

Можливі причини недоставки: перевищено ліміт за кількістю повідомлень, помилка в шаблоні повідомлення.

Недостатньо коштів (Insufficient balance)  Недостатньо коштів для надсилання повідомлення або баланс Viber заблокований.
Неправильне ім’я відправника (Invalid sender name)  Ім’я відправника неактивне або неправильне.
Неправильний номер телефону (Invalid phone number)  Номер телефону неправильний.
У списку відсутні телефони для цієї країни (There are no phone numbers for this country in your list) У списку контактів немає номерів телефонів для цієї країни.
Телефон занесено до чорного списку (The phone is blacklisted, The balance is temporarily locked) Номер телефону користувача занесено до чорного списку.

 

Ви також можете натиснути на ID блоку та перейти до редагування елемента.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Блок Viber в Automation 360"

    Оцінка: 5 / 5 (6)

    Назад

    Як працювати з конструктором ланцюжків A360

    Далі

    Як використовувати шаблони WhatsApp в елементі Messenger

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні