Як створити автороворонку, яка запускається після зміни значення змінної
Умовою старту автоворонки можна призначити зміну значення будь-якої змінної в адресній книзі. Наприклад, ви можете запускати автоворонку, якщо користувач змінив місто, деталі замовлення, дату зустрічі або інші дані.
У статті розглянемо, як працює тригер, як його налаштувати, створити сценарій ланцюжка та запустити його.
Як працює запуск автоворонки
Щоб запустити ланцюжок зміни змінної, ви можете змінити змінну таким способом:
- записати нове значення вручну у потрібній адресній книзі;
- оновити значення через методи API (та інтеграції, які підтримують ці методи): Змінити значення змінної для існуючого контакту, Змінити значення змінної для контактів і Оновити список змінних за кількома контактами;
- в CRM, змінивши чи додавши змінну в картці контакту;
- в CRM, під час імпорту контактів зі змінними;
- за допомогою елементу Дія в А360, коли ініціюється створення угоди зі змінними;
- якщо додати до наявного значення змінної пробіл у картці контакту CRM і зберегти зміни;
- під час оновлення значень змінних через методи API CRM, якщо для контакту передається таке саме значення, яке вже призначене для нього;
- якщо для числової змінної додається символ чи таке ж число, наприклад, встановлено відстеження значення
101
, а задається101.
або101.0.
або значення було0
, а задають –00
; - під час зміни часу в даті, навіть якщо дата не змінювалася.
Зверніть увагу: запуск ланцюжка не працює в таких випадках:
- якщо оновлювати змінні за допомогою завантаження контактів через файл в адресну книгу;
- під час створення змінної за допомогою таких API методів: Додати email адреси до книги, Додати телефони до адресної книги без змінних і Додати телефони до адресної книги зі змінними;
- під час створення контакту вручну та додавання до нього змінної;
- якщо було передано те саме значення з А360, яке вже задано для контакту;
- коли у вас вказаний список у вигляді масиву
"Multiple_List": "[\"option 1\",\"option 2\",\"option 3\",\"option4\"]"
, тоді окремі змінні не будуть передаватися.
Як створити автоворонку
Перейдіть до розділу Automation360 та натисніть Створити автоворонку (Create automation).
Вкажіть налаштування воронки
Додайте назву, адресу та ім'я відправника, сторінку відписки та мову форми відписки.
У розділі Додаткові опції (Advanced options) можна вказати дні відправлення та час. Сервіс буде чекати на вказаний час, а потім відправить лист найближчого дня, який відповідає умовам, встановленим в опціях розсилки та для кожного блоку окремо.
Налаштуйте тригер запуску
Вкажіть відстежувану подію
Виберіть умову для старту серії Зміна змінної (Change variable).
Вкажіть адресну книгу
Виберіть або створіть адресну книгу (Mailing list), в якій слід відстежувати зміну значення змінної.
Додати змінну
Виберіть змінну, зміна якої потрібно відстежувати. Це може бути:
Для змінних типу Рядок
— зміна текстового значення змінної. Наприклад, можете відстежувати, якщо змінилося місто доставлення чи інші персональні дані клієнта та характеристики замовлення.
Для змінних типу Число
— зміна числового значення змінної. Наприклад, можете моніторити зміни в кількості продуктів у замовленні або сумі замовлення.
Для змінних типу Дата
— зміна дати змінної у форматі ММ/ДД/РРРР
. Наприклад, можете відстежувати, якщо змінилася дата заходу чи дата доставлення.
Додайте умову
Виберіть умову відстеження змінних.
Будь-яке значення
Відстежує зміну змінної на будь-яке значення (Based on any value).
Конкретне значення
Відстежує зміну змінної на конкретне значення. Якщо ви вибрали Конкретне значення (Based on a specific value), додайте це значення.
Змінні чутливі до регістру. Вставляйте значення саме в тому вигляді, за якого потрібно запустити ланцюжок.
Для змінної типу Дата
можна також задавати динамічну дату. Натисніть {}, виберіть змінну та вставте значення днями. Ви можете додати +
, щоб додавати значення та -
, щоб забрати значення. Сервіс перевірятиме зміну значення змінної, що відстежується, з урахуванням зазначеного значення.
Зауважте, чи потрібно зупинити серію за подією, та виберіть подію.
Як тільки сервіс отримує подію з email адресою передплатника на вказане посилання, автоворонка для контакту зупиняється.
Ви також можете зарахувати зупинку серії як конверсію.
Додайте блоки ланцюжка
Продовжуйте налаштовувати сценарій ланцюжка. У Automation 360 ви можете надіслати повідомлення користувачу через електронну пошту, SMS, Viber, push та чат-бот. Перетягніть елементи на робочу область та з'єднайте у потрібний вам сценарій.
Додатково ви можете додати інші елементи та урізноманітнити функціонал ланцюжка. Наприклад, ви можете додати елемент Умова, щоб відстежувати відкриття та доставлення листа; або елемент Фільтр, щоб розгалужувати ланцюжок на гілки сценарію залежно від значення змінних; а також Дія, щоб створити нову угоду в CRM, перемістити передплатника до іншої адресної книги або отримати повідомлення до своєї системи.
Читайте докладніше: Елементи (блоки) Automation 360.
Запустіть ланцюжок
Після того як ви налаштуєте ланцюжок, збережіть і запустіть його (Save and launch).
Оновлено: 13.08.2024
або