Час виконання елемента (блоку)
Ви можете вибрати, коли саме має спрацювати елемент в ланцюжку, наприклад, відправити лист і повідомлення або фільтрувати дані контакту, незалежно від того, коли контакт дійшов до цього елемента.
Зверніть увагу, що для всіх параметрів часу виконання блоку за замовчуванням використовується часовий пояс із налаштувань вашого облікового запису. Якщо в налаштуваннях облікового запису не встановлено часовий пояс, час задаватиметься за UTC+0:00.
Якщо ви зміните часовий пояс після того, як контакт стане в чергу на виконання блоку, то відправка для цього контакту відбудеться за часовим поясом, який був встановлений на момент встановлення контакту в чергу.
Ви можете виставляти налаштування часу виконання елемента для наступних елементів: «Email», «Push», «SMS», «Messenger», «Viber» та «Фільтр». Для елемента «Умова» можна виставити час очікування умови. Елементи «Дія» та «Мета» виконуватимуться без відстрочення дії.
Щоб виставити умову відправки, перетягніть елемент у робочу область та натисніть на нього. Праворуч відкриється панель налаштування елемента. Виберіть, коли виконувати елемент.
Одразу
Элемент виконається для контакту відразу, як контакт пройде ланцюжком до елемента.
Через (After)
Елемент виконається для контакту через вказані хвилини, години або дні.
Для умови «Через X днів» ви можете додатково вказати точний час виконання.
Зверніть увагу: «Через 1 день у HH:MM» означає перехід після 23:59:59 до нової доби. Наприклад, якщо підписник потрапляє до елементу сьогодні, то елемент виконається завтра, тобто наступного дня.
Також враховуються пріоритетні дні відправки, встановлені в опціях авторозсилки.
В точний час
Элемент виконається у вказаний час.
Якщо під час того, як контакт потрапить до елемента, вказаний час уже минув, елемент виконається наступного дня у зазначений час.
Наприклад, якщо підписник потрапляє до елементу сьогодні о 16:00, а у вас виставлено в налаштуваннях 15:00, то елемент виконається завтра, тобто наступного дня о 15:00. (Exact time)
В точний час та дату
Элемент виконається у вказаний час та дату.
Налаштування працює лише з блоком «Email».
Коли встановлюєте час спрацювання блоку, враховуйте, що не можна встановити час раніше, ніж за годину від поточного моменту.
Якщо час та/або дата не актуальні, коли контакт доходить до email блоку, то контакт не отримає email та продовжить рух ланцюжком. (Exact time and date)
Також для елемента «Умова» ви можете виставити час очікування отримання події або перевірки на виконання зазначеної умови: «Доставлено», «Відкриття», «Перехід».
Зверніть увагу, що відлік часу відбувається з моменту, коли контакт надійшов у відстежуючий блок умови. Тобто умова перевірятиметься рівно через 1 хвилину, 1 годину або 24 години (1 день) тощо.
Читайте докладніше: «Блок «Умова» в Automation 360».
Оновлено: 27.06.2023
або