Блок Дія в Automation 360
За допомогою блоку Дія ви можете виконувати різні процеси з контактом, який його проходить.
Для ідентифікації контакту в сервісі потрібна хоча б одна зі змінних email
або phone
.
Додайте елемент
Перетягніть блок Дія відразу після потрібного блоку та виберіть одну з наведених нижче дій.
Ви також можете змінити назву елемента, щоб розрізняти блоки. Натисніть опцію Назва елемента та введіть нову назву в полі.
Виберіть дію
Виберіть, яку дію зробити з даними підписника.
Дії в Email сервісі
Перемістити підписника
Переміщує підписника з однієї адресної книги до іншої. При цьому підписник буде видалений з першої книги. У списку, що випадає, ви можете вибрати будь-яку з існуючих адресних книг, в яку хочете перемістити контакт.
Копіювати підписника
Додає контакт до вибраної адресної книги. При цьому підписник не буде видалений з першої книги. Тут ви можете вибрати будь-яку адресну книгу.
Видалити підписника
Видаляє підписника з адресної книги.
Відключити контакт
Відключає контакт в Email сервісі. Виберіть адресну книгу із розкривного меню або створіть нову.
Відключити можна контакт тільки у статусі Активний
.
Статус вашого контакта буде змінено на Відключений
. Статус контакта зміниться тільки в тій адресній книзі, в якій ви його відключили. Якщо контакт є в інших книгах, в них статус не зміниться. Також статус застосовується лише до email контакту та не поширюється на номер телефону.
Контакти зі статусом Відключений
не можуть бути використані як старт для опції Повторний запуск по книзі. Читайте більше: Як керувати неактивними контактами.
Інші дії
Замінити змінну для контакта
Записує у вибрану змінну нове значення. Щоб зробити це, виберіть змінну та введіть нове значення для неї.
Відправити лист на свій email
Надсилає листа на адресу відправника, додану в налаштуваннях сервісу. Потрібно буде вибрати адресу одержувача та ввести тему повідомлення та текст листа.
Також у лист можна додати замовлені користувачем товари. Якщо стартова подія ланцюжка відбувається за кастомним тригером і передбачено передачу масиву даних, ви можете використовувати цей масив у тексті листа.
Читайте також: Як реалізувати передачу масиву даних.
Натисніть на значок змінних та виберіть масив за назвою зі списку, що випадає. Структура масиву з відповідними змінними буде додана в лист. Ви можете залишити її у тому ж вигляді або додати свої елементи верстки.
Приклад структури, де products
— назва масиву:
|[ for item in products ]|
{{img_url}}
{{link}}
{{name}}
{{old_price}}
{{price}}
{{amount}}
{{color}}
{{size}}
{{code}}
|[ endfor ]|
Можна додавати кілька масивів у листі, а також використовувати змінні поза масивом.
Розділити контакти у випадковому порядку
Розділяє контакти на кілька гілок та відправляє їм різні листи залежно від того, куди їх визначить система. За допомогою цієї дії ви можете реалізувати A/B-тестування в Automation 360. Тут потрібно встановити відсоткове співвідношення, за яким поділяються контакти.
Відправити вебхук
Надсилає вебхук про події у вашій системі. У вебхуку передається ID ланцюжка, назва та дата спрацьовування вебхука, email адреса, номер телефону та дані змінних підписника, для якого спрацювала відправка вебхука. Введіть назву та введіть або виберіть зі списку створених посилань, на яке буде відправлено вебхук.
Дії у CRM
Створити угоду
Створює нову угоду у CRM. Виберіть воронку, до якої додасться угода, та статус угоди.
Ви також можете вказати назву угоди вручну. Натисніть Додаткові опції (Advanced options) та виберіть Додати назву угоди (Add deal name). Введіть назву угоди: тут можна використовувати змінні контакти, одержані на старті блоку.
Під час створення угоди також передаються значення змінних. Щоб вибрати, які поля угоди в CRM передавати змінні з автоматизації, натисніть Налаштувати відповідність полів (Поля карти). Далі налаштуйте колонки.
У колонці Назва змінної в Automation (Automation variable name) виберіть змінну, яка додалася з контактом в елементі Старт елементу (Flow start). У колонці Назва поля у CRM (назва поля CRM) введіть назву поля в угоді.
Щоб передати значення змінної в існуюче поле угоди у CRM, вказуйте точну назву поля з урахуванням регістру літер. Якщо ви вкажете іншу назву поля або в поля буде інший тип даних, то значення змінної не передадуться у це поле, а створиться нове.
Створити контакт
Створює новий контакт у CRM.
Дії Перемістити підписника та Видалити підписника недоступні для стартів ланцюжка Створення угоди, Зміна статусу угоди та за подією.
Під час створення контакту також передаються значення змінних. Щоб вибрати, які поля контакту в CRM передавати змінні з автоматизації, натисніть Додаткові опції (Advanced options) та виберіть Налаштувати відповідність полів (Map fields). Далі налаштовуємо колонки.
У колонці Назва змінної в Automation (Automation variable name) виберіть змінну, яка додалася з контактом в елементі Старт елементу (Flow start). У колонці Назва поля у CRM (назва поля CRM) введіть назву поля контакту.
Щоб передати значення змінної в існуюче поле контакту в CRM, вказуйте точну назву поля з урахуванням регістру літер. Якщо ви вкажете іншу назву поля або в поля буде інший тип даних, то значення змінної не передадуться у це поле, а створиться нове.
Змінити статус угоди
Змінює статус угоди у вашій CRM. Виберіть воронку, в якій знаходяться угоди, і статуси угод, з яких змінювати статус угоди.
Наприклад, ви зробили ланцюжок зі стартом по кинутому кошику. Якщо після нагадування клієнт здійснить покупку, ви можете змінити статус угоди на наступний етап роботи.
Створити завдання
Створює нове завдання у вашій CRM. Наприклад, якщо ви уклали угоду з клієнтом, створіть завдання для члена команди створити шаблон листа з подякою клієнту
Виберіть дошку для завдань та визначте статус, в якому має бути створене завдання. Доступні статуси: Всі
(All), Нові
(New), В роботі
(In Progress) або Виконано
(Done). Додайте назву до завдання та визначте відповідального члена команди. В назву ви також можете додавати змінні із ланцюжка.
Ви також можете встановити термін виконання завдання. Активуйте Термін виконання (Due date), введіть час, встановлений для виконання завдання, та налаштуйте нагадування
Видалити завдання
Видаляє завдання у вашій CRM. Наприклад, ви можете автоматично видаляти завдання, коли його статус змінюється з В роботі
на Виконано
.
Цю дію можна використовувати лише з тригером Змінити статус угоди. Читайте детальніше: Як працювати з угодами.
Дії в Курсах
У Дії ви можете вибрати тільки активний курс.
Зареєструвати на інший курс
Реєструє студента на вибраний курс. Якщо студент вже є на інших курсах — він автоматично запишеться на цей курс, також курс висвітиться в загальному списку курсів кабінету студента.
Запросити на інший курс
Надсилає студенту запрошення на обраний курс. Після підтвердження запрошення студент зможе зареєструватися на курс і почати навчання.
Призначити тег
Додає тег контакту в CRM і студенту в Курсах. Наприклад, після проходження контакту за певною гілкою сценарію, додавайте тег, щоб потім сегментувати аудиторію для персоналізації спілкування.
Якщо ви плануєте призначити тег студенту, то стартовим елементом ланцюжка має бути тригер в Курсах.
Ви можете вибрати тег з уже створених у CRM та Курсах.
Видалити з курсу
Видаляє студента із вибраного курсу. Весь процес проходження курсу разом із даними студента буде видалено разом зі студентом.
Заблокувати на курсі
Блокує студента на вибраному курсі. Студент не зможе заново зареєструватися на курс з тієї ж електронної адреси.
Позначити як оплачений
Змінює статус оплати курсу на Оплачено
(Paid) в розділі Студенти (Students). Наприклад, якщо оплату було отримано не через обрану систему оплати або студенту надано можливість безоплатного проходження, ви можете відмітити його як такого, що оплатив курс, що дасть змогу студенту розпочати навчання.
Ви можете вибрати тільки платний курс. Зміна статусу оплати вручну не запускає ланцюжок зі стартом Отримання оплати від студента (Receive students’ payment).
Змінити обмеження доступу
Змінює обмеження доступу студентів до курсу. Ви можете вибрати із опцій Немає обмежень (No time limits) або До дати (Until date). Якщо ви обираєте другу опцію, для студента буде закрито доступ до курсу, коли настане вибрана дата.
Максимально ви можете обмежити доступ студента до курсу на 60 днів.
Перегляд статистики
Щоб переглянути інформацію щодо блоку, вийдіть із редактора та у вкладці Ланцюжок наведіть на потрібний блок.
Статуси можуть бути наступними:
Чекає (Expects) | Контакти очікують у черзі на обробку. |
Виконано (Done) | Контакти, для яких виконано дію. |
Щоб переглянути детальну статистику, натисніть на блок. Праворуч відкриється бічна панель. Зверху відображається загальна кількість виконаних блоків, а внизу список, для яких контактів виконався блок та дата.
Ви також можете натиснути на ID блоку та перейти до редагування елемента.
Оновлено: 12.03.2024
або