Блок «Дія» в Automation 360
За допомогою блоку «Дії» ви можете виконувати різні процеси з контактом, який його проходить.
Для ідентифікації контакту в сервісі потрібна хоча б одна зі змінних email
або phone
.
Додайте елемент
Перетягніть блок «Дія» відразу після потрібного блоку та виберіть одну з наведених нижче дій.
Ви також можете змінити назву елемента, щоб розрізняти блоки. Натисніть опцію «Назва елемента» та введіть нову назву в полі.
Виберіть дію
Виберіть, яку дію зробити з даними підписника.
Дії в Email сервісі
Перемістити підписника (Move subscriber)
Переміщує підписника з однієї адресної книги до іншої. При цьому підписник буде видалений з першої книги. У списку, що випадає, ви можете вибрати будь-яку з існуючих адресних книг, в яку хочете перемістити контакт.
Копіювати підписника (Copy subscriber)
додає контакт до вибраної адресної книги. При цьому підписник не буде видалений з першої книги. Тут ви можете вибрати будь-яку адресну книгу.
Видалити підписника (Delete subscriber)
Видаляє підписника з адресної книги.
Інші дії
Замінити змінну для контакта (Change variable for contact)
Записує у вибрану змінну нове значення. Щоб зробити це, виберіть змінну та введіть нове значення для неї.
Відправити лист на свій email (Send email to my address)
Надсилає листа на адресу відправника, додану в налаштуваннях сервісу. Потрібно буде вибрати адресу одержувача та ввести тему повідомлення та текст листа.
Розділити контакти у випадковому порядку (Split your contacts randomly)
Розділяє контакти на кілька гілок та відправляє їм різні листи залежно від того, куди їх визначить система. За допомогою цієї дії ви можете реалізувати A/B-тестування в Automation 360. Тут потрібно встановити відсоткове співвідношення, за яким поділяються контакти.
Відправити вебхук (Send webhook)
Надсилає вебхук про події у вашій системі. У вебхуку передається ID ланцюжка, назва та дата спрацьовування вебхука, email адреса, номер телефону та дані змінних підписника, для якого спрацювала відправка вебхука. Введіть назву та введіть або виберіть зі списку створених посилань, на яке буде відправлено вебхук.
Дії у CRM
Створити угоду (Create deal)
Створює нову угоду у вашій CRM. Виберіть воронку, в яку буде додана угода, статус угоди та змінна з адресної книги, з якою ви хочете зв'язати поле «Ім'я».
Створити контакт (Create contact)
Створює новий контакт у CRM. Виберіть змінну з адресної книги, з якою хочете зв'язати поле «Ім'я».
Дії «Перемістити підписника» та «Видалити підписника» недоступні для стартів ланцюжка «Створення угоди», «Зміна статусу угоди» та за подією.
Дії в EDU
У дії ви можете вибрати тільки активний курс.
Зареєструвати на інший курс
Реєструє студента на вибраний курс. Якщо студент вже є на інших курсах — він автоматично запишеться на цей курс, також курс висвітиться в загальному списку курсів кабінету студента.
Запросити на інший курс
Надсилає студенту запрошення на обраний курс. Після підтвердження запрошення студент зможе зареєструватися на курс і почати навчання.
Призначити тег
Додає тег контакту в CRM і студенту в EDU. Наприклад, після проходження контакту за певною гілкою сценарію, додавайте тег, щоб потім сегментувати аудиторію для персоналізації спілкування.
Вы можете вибрати тег з уже створених у CRM та EDU.
Видалити з курсу
Видаляє студента із вибраного курсу. Весь процес проходження курсу разом із даними студента буде видалено разом зі студентом.
Заблокувати на курсі
Блокує студента на вибраному курсі. Студент не зможе заново зареєструватися на курс з тієї ж електронної адреси.
Позначити як оплачений
Змінює статус оплати курсу на «Оплачено» (Paid) в розділі «Студенти» (Students). Наприклад, якщо оплату було отримано не через обрану систему оплати або студенту надано можливість безоплатного проходження, ви можете відмітити його як такого, що оплатив курс, що дасть змогу студенту розпочати навчання.
Ви можете вибрати тільки платний курс. Зміна статусу оплати вручну не запускає ланцюжок зі стартом «Отримання оплати від студента» (Receive students’ payment).
Перегляд статистики
Щоб переглянути інформацію щодо блоку, вийдіть із редактора та у вкладці «Ланцюжок» наведіть на потрібний блок.
Статуси можуть бути наступними:
Чекає (Expects) | Контакти очікують у черзі на обробку |
Виконано (Done) | Контакти, для яких виконано дію |
Щоб переглянути детальну статистику, натисніть на блок. Праворуч відкриється бічна панель. Зверху відображається загальна кількість виконаних блоків, а внизу список, для яких контактів виконався блок та дата.
Ви також можете натиснути на ID блоку та перейти до редагування елемента.
Оновлено: 29.06.2023
або