Елементи Automation 360

За допомогою авторозсилок SendPulse ви можете продумати сценарії роботи з клієнтами та відправляти серію листів для кожної можливої події та розгалуження залежно від даних клієнтів. Всі елементи ланцюжків можна перетягувати у робоче поле, натискаючи на них лівою кнопкою миші.

У статті розглянемо, які елементи можна додати до ланцюжка авторозсилки.

Старт

Першим елементом ланцюжка має бути Старт, який запускає ланцюжок. Ви можете вибрати такі події для відстеження:

Позначте, чи потрібно зупинити серію за подією, а потім виберіть подію. Ви також можете зарахувати зупинку серії як конверсію.

Email

За допомогою елемента Email можна відправити листа, наприклад, про покупку товару або новинки на сайті.

Додайте елемент Email із лівого меню в робоче поле. Вкажіть параметри часу відправки, тему та прехедер листа, виберіть шаблон. Додатково ви можете прикріпити файли та відключити посилання відписки для транзакційних листів.

Читайте також: Як створити авторозсилку за подією та Як надіслати повідомлення за подією в CRM.

Ви також можете вказати різні імена та адреси відправника для кожного елементу Email у ланцюжку окремо.

Push

За допомогою елемента Push ви можете надсилати браузерні повідомлення підписникам для стимулювання продажів, повідомлення про останні новини або онлайн-заходи.

Рекомендуємо використовувати push повідомлення у випадках, коли користувач не прочитав email, щоб доставити інформацію іншим каналом.

Перетягніть елемент Push та виберіть одержувачів push повідомлення. Вкажіть час відправки стартового повідомлення. Введіть заголовок та текст повідомлення, а також посилання на повідомлення. Вкажіть термін життя push повідомлення. Додатково ви можете замінити стандартне зображення push повідомлення.

SMS

За допомогою елемента SMS можна додати відправку SMS до сценарію вашого ланцюжка. Використовуйте цей елемент для відправки інформації про доставку товару або терміни її зміни.

Перетягніть елемент SMS і в правій частині вікна, налаштуйте час відправки SMS повідомлення, вкажіть відправника та введіть текст. Додатково можна додати посилання на відписку.

Зверніть увагу, що для надсилання повідомлення контакту, який проходить ланцюжок, повинен бути вказаний номер його телефону. Контакти, у яких вказана тільки email адреса, повідомлення не отримають.

Messenger

За допомогою елементу Messenger ви можете відправляти повідомлення в обраний чат-бот підписнику або запускати для нього певний ланцюжок. Такі повідомлення можна використовувати для відправки бонусу до замовлення або вибору подарунка за особливою датою.

Отримувач повинен бути підписаний на чат-бота, з якого ви надсилатимете йому повідомлення, а також мати email адресу або номер телефону в Аудиторії вашого бота.

Перетягніть елемент Messenger, вкажіть параметри часу відправки, чат-бота та дію: відправити повідомлення або запустити ланцюжок.

Viber

За допомогою елемента Viber ви можете відправляти системні повідомлення.

Перетягніть елемент Viber, виберіть час, у який потрібно надіслати повідомлення, та відправника. Виберіть шаблон повідомлення і вставте змінні користувача зі списку. Встановіть термін життя повідомлення.

Фільтр

За допомогою елемента Фільтр можна фільтрувати контакти та створювати персоналізовані та релевантні серії листів.

Наприклад, ви можете створити серію листів виключно для чоловіків чи жінок. Вкажіть умови для відправки за місцем проживання, тоді серія листів окремо піде контактам, що проживають у місті Київ, Мілан тощо.

Перетягніть елемент Фільтр, виберіть час спрацювання, змінну та умову фільтру. Вкажіть значення змінної.

Праворуч можна створити нову змінну. Для цього натисніть Додати, введіть назву та виберіть тип змінної.

Умова

За допомогою елемента Умова можна побудувати подальший ланцюжок авторозсилки, ґрунтуючись на діях відписника: відкрив лист чи ні, натиснув на посилання у листі чи ні. Також ви можете відстежувати зміну статусу студента у сервісі Курси.

Якщо були передані події користувача — Реєстрація, Замовлення, Оплата та інші, авторозсилка буде відправлена за виставленими умовами: оформлене замовлення чи ні, пройшла оплата чи ні та так далі.

Перетягніть елемент Умова та виставте потрібний час, протягом якого система чекатиме на дії від підписника.

Дія

За допомогою елемента Дія ви можете:

  • редагувати дані контакту в email-сервісі;
  • редагувати дані угод та контактів у CRM сервісі;
  • редагувати статус студента в сервісі Курси;
  • проводити A/B тести;
  • надсилати сповіщення на електронну пошту;
  • надсилати оповіщення в систему за допомогою вебхуків.

Перетягніть елемент Дія до робочої області та виберіть дію.

Пауза

За допомогою елемента «Пауза» ви можете обмежити рух контактів у ланцюжку: вибрати конкретний час, дату чи часовий інтервал, а також встановлювати часовий проміжок, коли контактам не будуть надсилатися повідомлення.

Перетягніть елемент «Пауза» та виберіть тип: Через певний час, У точний час, У точний час та дату, У певний часовий інтервал. Далі налаштуйте час, дату або часовий інтервал.

Час роботи паузи залежить від налаштувань часового поясу у вашому акаунті.

Мета

За допомогою елемента Мета можна встановити проміжні та кінцеві цілі. Підписники, які потрапили в цей елемент, відображаються в статистиці авторозсилки та з ними можна працювати окремо.

Наприклад, вам потрібно створити серію листів, які мають на меті продати тур до Іспанії. Якщо ви отримаєте подію Купівля та контакт пройде гілкою Так в елемент Мета — ціль буде досягнута і підписнику буде надіслано лист-подяка за покупку.

Читайте докладніше: Як налаштувати облік конверсій.

Також по досягненню мети можна зупинити серію і більше не надсилати листи в цьому ланцюжку. Для цього позначте галочкою опцію Зупинити серію для підписника після спрацювання цілі.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Елементи Automation 360"

    Оцінка: 5 / 5 (11)

    Назад

    Тригери запуску автоворонки

    Далі

    Час виконання елемента

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні