Блок «Умова» в Automation360
За допомогою блоку «Умова» можна побудувати ланцюжок авторозсилки, спираючись на те, які дії здійснює підписник.
Ви можете відстежити такі події: «Доставлено», «Відкриття», «Перехід» у листі або повідомленні та отримання подій користувача.
Додайте елемент
Перетягніть блок «Умова» відразу після відстеження блоку.
Ви також можете змінити назву елемента, щоб розрізняти блоки. Натисніть опцію «Назва елемента» та введіть нову назву в полі.
Виберіть умову
Ви можете обрати наступні умови:
Доставлено | Перевіряє успішну доставку листа або повідомлення користувачеві |
Відкриття | Перевіряє відкриття листа або повідомлення користувачем |
Перехід | Перевіряє, чи були переходи по всіх або конкретних посиланнях у листі або повідомленні |
Подія | Перевіряє отримання вибраної події |
Умови «Відкриття» та «Перехід» працюють лише для блоків «Email» та «Push». Умова «Доставлено» працює для блоків «Email», «SMS», «Viber» та «Push».
Вкажіть інтервал очікування на подію
Виберіть інтервал очікування події — період часу, протягом якого система очікуватиме виконання умови.
Відлік часу відбувається з моменту, коли контакт дійшов до блоку «Умова». Тобто умова перевірятиметься рівно через 1 хвилину, 1 годину або 24 години (1 день) тощо.
Розгалужте ланцюжок
Після блоку «Умова» ви можете розгалужувати ланцюжок та додавати блоки по гілках, залежно від виконання умови:
По гілці «Так» | Умова виконалася протягом виставленого інтервалу очікування події |
По гілці «Ні» | Умова не виконалася протягом виставленого інтервалу очікування події |
Приклади
Наприклад, ви бажаєте відстежити доставку листа користувачеві протягом 24 годин і надіслати йому наступний лист або отримати повідомлення про недоставку.
Після блоку «Email» для умови «Доставлено» вкажіть очікування в один день. До варіанта «Так» прив'яжіть відправку наступного листа з ланцюжка, а до варіанта «Ні» — дія «Відправити лист на свій email».
Якщо протягом одного дня перший лист не буде доставлений на електронну адресу одержувача, то ви отримаєте лист про це.
Якщо лист доставлено на email адресу одержувача протягом одного дня, то наступний лист із ланцюжка відправиться користувачеві відразу після доставки першого або через проміжок часу, вказаний у блоці «Email».
З умовою «Перехід» можна задати URL-адресу сторінки, перехід за якою буде вважатися виконанням умови.
Наступний приклад: вам потрібно відстежити, чи купив користувач товар після відправки листа про покинутий кошик. Створіть ланцюжок за подією «Покинутий кошик», додайте блок «Email», щоб мотивувати його завершити покупку, а потім додайте блок «Умова» з подією «Купівля».
Ви можете додати по гілці «Так» наступний блок «Email», щоб віддячити своєму клієнту в листі або попросити залишити відгук, коли відбудеться подія «Купівля».
Якщо подія не відбулася, можна надіслати ще один лист з іншим контекстом.
Перегляньте статистику блоку
Щоб переглянути інформацію щодо блоку, вийдіть із редактора та у вкладці «Ланцюжок» наведіть на потрібний блок.
Статуси можуть бути наступними:
Чекає (Expects) | Контакти очікують настання часу виконання елемента, виставленого в налаштуваннях «Виконати дію», або контакти очікують у черзі на обробку |
Виконано (Done) | Контакти, для яких система перевірила відповідність умов по подіях |
Так (Yes) | Контакти, для яких умова виконалася протягом виставленого інтервалу очікування події, та контакти пройшли гілкою «Так» |
Ні (No) | Контакти, для яких умова не виконалася протягом виставленого інтервалу очікування події, та контакти пройшли гілкою «Ні» |
Щоб переглянути детальну статистику, натисніть на блок. Праворуч відкриється бічна панель. Зверху відображається загальна кількість виконаних блоків, а внизу список, для яких контактів виконався і якою гілкою пішли: «Так» — контакт виконав задану умову або «Ні» — контакт не виконав умову і час очікування закінчився.
Ви також можете натиснути на ID блоку та перейти до редагування елемента.
Оновлено: 29.06.2023
або