Блок Умова в Automation360

За допомогою блоку Умова можна побудувати ланцюжок авторозсилки, спираючись на те, які дії здійснює підписник.

Ви можете відстежити такі події: Доставлено, Відкриття, Перехід у листі або повідомленні та отримання подій користувача.

Для ідентифікації контакту в сервісі потрібна хоча б одна зі змінних email або phone.

Відписані від розсилок контакти проходять всі блоки ланцюжка, крім Email блоку. Під час перевірки емейл адреси перевіряються такі види відписок: Відписка від усього сервісу, Відписка від категорії, Відписка від конкретного ланцюжка.

У разі використання опції Запуску по книзі відписані від усіх розсилок контакти не потрапляють на старт; відписані від категорії або від даного ланцюжка пройдуть далі за ланцюжком, пропускаючи Email блоки.

Додайте елемент

Перетягніть блок Умова відразу після відстеження блоку.

Ви також можете змінити назву елемента, щоб розрізняти блоки. Натисніть опцію «Назва елемента» та введіть нову назву в полі.

Виберіть умову

Email

Відслідковує події зміни статусу повідомлень в Email, SMS, Viber та Push сервісах. Наприклад, якщо у вас ланцюжок по кинутому кошику, ви можете перевіряти відкриття листа та розгалужувати сценарій щодо подальшого повідомлення клієнта.

Ви можете вибрати такі події:

Доставлено (Delivery) Перевіряє успішну доставку листа, повідомлення або повідомлення користувача.
Відкриття (Opens) Перевірка відкриття листа або повідомлення користувачем.
Перехід (Clicks) Перевіряє, чи були переходи по всьому або конкретному посиланню в листі або повідомленні.

Умови Відкриття та Перехід працюють лише для блоків Email і Push. Умова Доставлено працює для блоків Email, SMS, Viber і Push.

Курси

Відстежує події зміни статусу студента у сервісі для створення курсів. Наприклад, якщо у вас ланцюжок з додавання студента на курс, ви можете нагадувати йому про оплату, а потім після отримання оплати запустити ланцюжок бота і відкрити доступ до додаткових чатів.

Ви можете вибрати такі події*:

Додавання студента (Add student) Перевіряє, чи додано студента на обраний курс.
Отримання оплати від студента (Receive student's payment) Перевіряє статус оплати за курс.
Видача сертифіката студентом (Grand course certificate) Перевіряє, чи отримав студент сертифікат після успішного курсу.
Закінчення курсу студентом (Complete course) Перевіряє, чи студент закінчив обраний курс.

*Елемент перевіряє виконання тригерної події з моменту влучення контакту в елемент та протягом вибраного терміну очікування. Ви можете додатково перевіряти прогрес студента у розділі Журнал.

Якщо у вас старт ланцюжка був за тригерною подією в Курсах, то курс вибирається на старті ланцюжка.

Подія

Відстежує отримання події із вашої системи. Наприклад, якщо у вас був старт ланцюжка по покинутому кошику, ви можете відстежувати, чи здійснив покупку користувач і залежно від цього розвиватиме далі сценарій.

CRM: Зміна статусу угоди

Відстежує зміни статусу угоди. Наприклад, якщо угода перемістилась у статус Виконано, ви можете відправити ланцюжок чат-бота з метою оцінки сервісу.

Залежно від налаштувань блоку система буде очікувати подію зміни статусу угоди в CRM.

Якщо в одному ланцюжку вибраний старт за тригером Зміна статусу угоди, а відразу після нього елемент Умова: Зміна статусу угоди — обидва блоки спрацюють за тією ж самою зміною статусу угоди в CRM.

Якщо ж виставити для одного тригеру Зміна статусу угоди й додати Умова: Зміна статусу угоди не відразу, а після інших елементів — контакти перейдуть в елемент Умова й будуть очікувати повторної зміни статусу.

Вкажіть інтервал очікування на подію

Виберіть інтервал очікування події — період часу, протягом якого система очікуватиме виконання умови.

Відлік часу відбувається з моменту, коли контакт дійшов до блоку «Умова». Тобто умова перевірятиметься рівно через 1 хвилину, 1 годину або 24 години (1 день) тощо.

Розгалужте ланцюжок

Після блоку Умова ви можете розгалужувати ланцюжок та додавати блоки по гілках, залежно від виконання умови:

По гілці Так Умова виконалася протягом виставленого інтервалу очікування події
По гілці Ні Умова не виконалася протягом виставленого інтервалу очікування події

Приклади

Наприклад, ви бажаєте відстежити доставку листа користувачеві протягом 24 годин і надіслати йому наступний лист або отримати повідомлення про недоставку.

Після блоку Email для умови Доставлено вкажіть очікування в один день. До варіанта Так прив'яжіть відправку наступного листа з ланцюжка, а до варіанта Ні — дія Відправити лист на свій email.

Якщо протягом одного дня перший лист не буде доставлений на електронну адресу одержувача, то ви отримаєте лист про це.

Якщо лист доставлено на email адресу одержувача протягом одного дня, то наступний лист із ланцюжка відправиться користувачеві відразу після доставки першого або через проміжок часу, вказаний у блоці Email.

З умовою Перехід можна задати URL-адресу сторінки, перехід за якою буде вважатися виконанням умови.

Наступний приклад: вам потрібно відстежити, чи купив користувач товар після відправки листа про покинутий кошик. Створіть ланцюжок за подією Покинутий кошик, додайте блок Email, щоб мотивувати його завершити покупку, а потім додайте блок Умова з подією Купівля.

Ви можете додати по гілці Так наступний блок Email, щоб віддячити своєму клієнту в листі або попросити залишити відгук, коли відбудеться подія Купівля.

Якщо подія не відбулася, можна надіслати ще один лист з іншим контекстом.

Перегляньте статистику блоку

Щоб переглянути інформацію щодо блоку, вийдіть із редактора та у вкладці Ланцюжок наведіть на потрібний блок. 

Статуси можуть бути наступними:

Чекає (Expects) Контакти очікують настання часу виконання елемента, виставленого в налаштуваннях Виконати дію, або контакти очікують у черзі на обробку
Виконано (Done) Контакти, для яких система перевірила відповідність умов по подіях
Так (Yes) Контакти, для яких умова виконалася протягом виставленого інтервалу очікування події, та контакти пройшли гілкою Так
Ні (No) Контакти, для яких умова не виконалася протягом виставленого інтервалу очікування події, та контакти пройшли гілкою Ні

Щоб переглянути детальну статистику, натисніть на блок. Праворуч відкриється бічна панель. Зверху відображається загальна кількість виконаних блоків, а внизу список, для яких контактів виконався і якою гілкою пішли: Так — контакт виконав задану умову або Ні — контакт не виконав умову і час очікування закінчився.

Ви також можете натиснути на ID блоку та перейти до редагування елемента.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Блок Умова в Automation360"

    Оцінка: 4 / 5 (6)

    Назад

    Як використовувати шаблони WhatsApp в елементі Messenger

    Далі

    Блок Фільтр в Automation360

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні