Як переглядати інформацію про студентів
Після запису на курс дані студентів зберігаються у розділі Курси у вибраному курсі у вкладці Журнал студентів (Students). Паралельно створюються контакти в розділі CRM, щоб ви могли працювати зі студентами через воронку та спілкуватися через різні канали зв'язку.
У статті розглянемо, як переглядати інформацію про студентів у цих двох розділах.
Читайте також: Як подивитися питання студентів, Як відстежувати успішність студентів та Як редагувати дані студента.
Перегляд списку студентів
Перейдіть до розділу Курси (Courses). Виберіть потрібний курс та перейдіть у вкладку Журнал студентів (Students).
У цій вкладці зберігається список записаних студентів на курс із їхніми даними: ім'я, прогрес, надані теги, обмеження та дата реєстрації.
Фільтр студентів
Праворуч ви можете натиснути на Фільтр та відсортувати список студентів за такими критеріями:
Дата реєстрації (Registration date) | Виберіть дату або одну з запропонованих опцій: останні 90 днів, останні 30 днів, останні 7 днів. |
Дата останнього входу (Last sign-in date) | Виберіть дату або одну з запропонованих опцій: останні 90 днів, останні 30 днів, останні 7 днів. |
Прогрес (Progress) | Виберіть одну з опцій: зареєстрований на курс, почав навчання, закінчив навчання, запрошений. |
Ім'я (First name) | Введіть ім’я. |
Прізвище (Last name) | Вкажіть прізвище. |
Введіть email. | |
Теги (Tags) | Виберіть один або декілька з випадного списку. |
Оплата (Payment) | Виберіть одну з опцій: оплачено, оплачено з промокодом, оплачено без промокоду, не оплачено. |
Промокоди (Promo codes) | Виберіть один або декілька з випадного списку. |
Статус оплати
У колонці Ім'я студента (Student name) біля імені студента наведіть курсор на іконку оплати, аби переглянути статус оплати курсу:
Оплачено (Paid) | Курс успішно оплачено через вибрану платіжну систему. |
Неоплачений (Unpaid) | Курс не був оплачений студентом. |
Дані про оплату також містяться у картці студента у CRM. Розгорніть необхідну картку зі списку та перейдіть у вкладку Платежі (Payments).
Якщо оплата надійшла через альтернативну систему оплати та вам потрібно надати доступ студенту, ви можете змінити статус оплати вручну. Для цього виберіть студента та виберіть дію Підтвердити оплату (Confirm payment).
Прогрес
У колонці Прогрес (Progress) показуються такі статуси проходження курсу:
Не приступив (Not started) | Студент зареєструвався на курс, але не розгортав уроки. |
Приступив (Started) | Студент відкрив перший урок |
Навчається (In progress) | Студент у процесі проходження курсу. |
Завершив (Completed) | Студент успішно виконав завдання для завершення курсу (проглянув уроки або склав тест). |
Отримав сертифікат (Received a certificate) | Студент успішно виконав умови для завершення курсу та отримав сертифікат. |
Також ви можете переглянути інформацію про кількість учнів, які завершили урок. Для цього перейдіть у вкладку Уроки (Lessons) і навпроти кожного уроку перегляньте кількість.
Теги
У колонці Теги ви можете переглядати призначені студентам теги.
За допомогою тегів надалі можна фільтрувати контакти за певною ознакою для більш швидкого пошуку потрібних контактів та індивідуальної роботи з кожною групою.
Щоб призначити студенту тег, виберіть студента та виберіть дію Призначити тег. Виберіть тег, яки раніше створювали у розділі CRM.
База тегів для CRM та курсів єдина, за тегом ви зможете знайти студентів у вкладці Контакти (Contacts) — у розділі CRM та у вкладці Журнал студентів (Students) — у розділі Курси.
Обмеження
У колонці Обмеження (Time limits) ви можете переглядати обмеження студента у часі проходження курсу. Є три види:
Немає обмежень (No time limits) | Студент може проходити курс будь-який час. |
До [Дата] (Up to [Date]) | Студент має закінчити навчання до вибраної дати. |
Доступ закритий (Not available) | Студенту закрито доступ до курсу. |
Щоб обмежити доступ, виберіть студента, виберіть дію Обмежити доступ та виберіть обмеження.
Успішність студентів
У колонці Бали (Test score) ви можете переглянути успішність студентів та набрані ними бали за тести за весь курс навчання.
Дата реєстрації
У колонці Дата реєстрації (Registration date) ви можете переглядати дату реєстрації та останнього входу.
Картка студента
Ви можете переглянути інформацію про кожного студента окремо. Для цього натисніть на ім’я в журналі.
Дані студента
Ліворуч знаходяться загальні та контактні дані студента: ім’я, дата та час запису на курс, джерело звідки прийшов студент, email адреса(и), номер(и) телефону та теги.
Також є такі можливості:
Відправити push-повідомлення | Відправляє push-повідомлення студенту. Виберіть курс, введіть назву та текст повідомлення. |
Відправити email | Відправляє email студенту. Після натискання запускається поштова програма на вашому пристрої. |
Перейти до картки контакта CRM | Розгорає контакт студента у CRM у новій вкладці. |
Заблокувати | Блокує доступ студента до кабінета. |
Видалити | Видаляє студента з курсу. Весь прогрес у навчанні також буде втрачено. |
Щоб змінити чи додати інформацію, натисніть Редагувати (Edit).
Прогрес
Праворуч знаходиться інформація з кожного курсу: назва, посилання на сайт, оцінка курсу студентом та загальна кількість пройдених уроків. Натисніть на стрілочку, щоб побачити докладну інформацію.
Нижче можна побачити список уроків, статус та дату їх проходження, оцінка студента (у разі наявності) та результати тестів.
Відгуки
Ви можете переглянути оцінку курсу та відгуки, залишені студентом. Натисніть на поле Оцінка та відгук (Rating and review), аби розгорнути відгук студента.
Оновлено: 11.03.2024
або