Як переглядати інформацію про студентів

Після запису на курс студенти зберігаються у розділі «EDU» у вибраному курсі у вкладці «Журнал». Паралельно створюються контакти в розділі CRM, щоб ви могли працювати зі студентами через воронку та спілкуватися через різні канали зв'язку.

У статті розглянемо, як переглядати інформацію про студентів у цих двох розділах.

Читайте також: «Як подивитися питання студентів», «Як відстежувати успішність студентів».

Перегляд студентів у розділі курсу

Перейдіть до розділу «EDU» у вкладку «Курси» (Courses). Виберіть потрібний курс та перейдіть у вкладку «Журнал» (Overview).

У розділі «Студенти» (Students) знаходиться список записаних студентів на курс із їхніми даними: ім'я, статус, надані теги та набрані бали за курс.

Фільтр студентів

Ви можете відсортувати список студентів за наступними критеріями фільтра: статус, ім'я, емейл, теги та набраний бал.

Статус проходження курсу

У колонці «Прогрес» (Progress) відображаються такі статуси проходження курсу:

Не приступив (Not started) Cтудент зареєструвався на курс, але не відкривав уроки.
Приступив (Started)  Cтудент відкрив перший урок
Навчається (In progress) Cтудент у процесі проходження курсу.
Завершив (Completed)  Cтудент успішно виконав критерії для завершення курсу (пройшов уроки або склав тест).
Отримав сертифікат (Received a certificate) Cтудент успішно виконав умови для завершення курсу та отримав сертифікат.

Також ви можете переглянути інформацію про кількість учнів, які завершили курс. Для цього перейдіть у вкладі "Уроки" і навпроти кожного уроку перегляньте кількість.

Обмеження часу на проходження курсу

Ви також можете обмежити час на проходження курсу персонально для одного студента або декількох.

Щоб обмежити час для одного студента, натисніть на три крапки напроти потрібного студента і виберіть «Обмежити час» (Change time limits).

Налаштуйте обмеження.

Не обмежено (No limits)

Студент може проходити курс упродовж проміжку часу установленого в налаштуваннях курсу.

Якщо в налаштуваннях курсу вибрано «Не обмежувати», студент може завершити курс незалежно від дат або обмеження за кількістю днів.

Якщо в налаштуваннях курсу вибрано «Обмежити до дати» або «Обмежити в днях», студент може завершити курс до вибраного періоду.

До дати (Limit until date)

Студент може пройти курс до вибраної дати. Під час вибору цієї опції, виберіть дату, до якої студент має завершити курс.

Якщо в налаштуваннях курсу «Обмежити до дати» або «Обмежити у днях» вибраний період раніше, ніж ви виберете окремо для студента, — курс для нього завершиться за обмеженням із налаштування курсу.

Щоб обмежити для декількох студентів, виберіть потрібних і в панелі натисніть «Змінити обмеження» (Change time limits).

У колонці «Обмеження» ви можете переглядати кінцеву дату та кількість днів, що залишилась у студента на завершення курсу.

Статус оплати

Перегляд статусу оплати

У колонці «Ім'я студента» (Student name) під іменем студента ви можете переглянути статус оплати курсу студентом:

Оплачено (Paid) Курс успішно оплачено через обрану платіжну систему
Неоплачений (Unpaid) Курс не був оплачений студентом

Дані про оплату також містяться у картці студента у CRM. Відкрийте необхідну картку зі списку та перейдіть у вкладку «Оплата».

Зміна статусу оплати

Ви можете вручну змінити статус оплати, якщо оплата надійшла не через систему оплати, яка підключена до курсу. Для цього позначте чекбокс навпроти контакту та на панелі інструментів виберіть «Оплачено».

Підтвердьте переведення студента у статус «Оплачено» (Confirm payment).

Успішність студентів

У колонці «Бали» ви можете переглянути успішність студентів та набрані ними бали за весь курс навчання.

Призначення тега

За допомогою тегів надалі можна фільтрувати контакти за певною ознакою для більш швидкого пошуку потрібних контактів та індивідуальної роботи з кожною групою.

Щоб присвоїти студенту тег, позначте чекбокс галочкою праворуч від студента і виберіть дію на панелі інструментів «Призначити тег».

Виберіть тег, який раніше створювали у розділі CRM.

База тегів для CRM та EDU сервісів єдина, за тегом ви зможете знайти студентів у вкладці «Контакти» у розділі CRM та у вкладці «Журнал» (Overwiev) у розділі «EDU».

Щоб призначити тег до списку студентів, відображених на сторінці, позначте чекбокс для всіх сторінок. Наприклад, ви бажаєте виділити успішних студентів, які завершили навчання. Введіть у фільтрі значення критеріїв «Бал» та «Статус». Потім відзначте всіх та додайте тег.

Картка студента

Ви можете переглянути інформацію про кожного студента окремо. Для цього натисніть на ім’я в журналі. В лівій частині знаходяться контактні дані: ім’я, дата та час запису на курс, джерело звідки прийшов студент та контактні дані. Також є можливість видалити студента і заблокувати та перейти в картку контакта CRM.

Щоб змінити чи додати інформацію, натисніть «Редагувати» (Edit).

Справа знаходиться інформація по кожному курсу: назва, посилання на сайт, оцінка курсу студентом та загальна кількість пройдених уроків. Натисніть на стрілочку, щоб побачити розгорнуту інформацію по курсу.

Ви можете переглянути дату й час реєстрації на навчання та останнього візиту на курс через кабінет студента. Нижче знаходиться список уроків, статус їх проходження, оцінка студента (якщо він залишав свою оцінку після проходження уроку чи тесту) та результати тестів.

Щоб переглянути відгук студента про курс, наведіть на «Оцінка та відгук» (Rating and review).

Перегляд студентів у розділі CRM

Зверніть увагу, що доступ до CRM доступний лише користувачам, у яких він був активований через налаштування у головного власника облікового запису.

Перейдіть до розділу «CRM» у вкладці «Контакти» (Contacts). Виберіть у фільтрі відображати контакти за джерелом «Курси» (Courses).

Натисніть на контакт, щоб відкрити його картку, і перейдіть на вкладку «Навчання».

У вкладці «Навчання» (Education) відображаються всі курси, на які зареєструвався контакт, статус проходження курсу, загальний бал за курс та результати тесту з кожного розділу курсу.

Щоб переглянути список пройдених уроків та дату проходження, натисніть «Докладніше» (More details).

Щоб зв'язатися з контактом через CRM, натисніть на піктограму «Надіслати емейл».

Якщо ви створите угоду з контактом, можна налаштувати автоматичне надсилання листа по тригеру «Зміна статусу угоди». Це дозволить вам повідомити студента про початок курсу або видачу сертифіката, а також запросити його на схожі курси. У майбутньому буде заведено більше тригерів, пов'язаних із подіями у сервісі для створення курсів.

Читайте докладніше: «Як працювати з контактами в CRM».

Як заблокувати студента

Ви можете заблокувати студентів, після чого вони не враховуватимуться у тарифному плані, не зможуть проходити існуючі та реєструватися на нові курси. У заблокованих студентів також пропаде доступ до кабінету студента та видалиться прогрес на всіх його курсах.

Для цього у розділі «EDU» відкрийте курс і перейдіть у вкладку «Журнал» (Overview). Знайдіть потрібного студента, перейдіть до його картки та натисніть кнопку блокування. Потім підтвердьте дію у наступному вікні.

Блокувати та розблокувати студентів ви можете у розділі «CRM». Докладніше: «Як працювати з контактами».

Також ви можете заблокувати кількох студентів. Для цього позначте їх галочкою та натисніть кнопку «Заблокувати» (Block), потім підтвердіть дію.

Розблокувати студентів можна у розділі CRM. Після розблокування студента потрібно буде заново додати на курс або курси, і йому знову доведеться проходити уроки та завдання.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як переглядати інформацію про студентів"

    Оцінка: 5 / 5

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні