CRM
Як працювати з CRM SendPulse
Угоди
-
Основи роботи з воронкою
Оновлено: 13.09.2022
Воронка продажів у CRM — це зведений список всіх угод з різних етапів спілкування з клієнтом, створений задля відстеження інформації щодо просування роботи з ним.
-
Як працювати з угодами
Оновлено: 24.08.2023
Угода - це картка в CRM, яка допомагає оцінити ваші взаємодії з клієнтами на різних етапах продажу. Головне завдання CRM – фіксувати всі заявки на дошці воронки продажів.
-
Як працювати з історією угод та коментарями
Оновлено: 31.08.2023
Під час роботи у сфері продажів або управління проєктами необхідно стежити за безліччю угод та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії угод, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.
-
Джерела автоматичного додавання угод
Оновлено: 14.09.2023
Ви можете додавати угоди вручну або налаштовувати інтеграції та автоматично створювати угоди після спілкування з клієнтом в одному з каналів зв'язку. Інтегруйте CRM із чат-ботами, email сервісом, лендингами, попапами, платежами та формами підписки в SendPulse, а також з іншими сервісами.
-
Як працювати з календарем
Оновлено: 07.04.2023
За допомогою календаря в CRM ви можете візуально переглядати угоди за датами, щоб ефективно управляти ресурсами та планувати час на виконання угоди.
-
Як переглянути статистику з CRM
Оновлено: 21.09.2023
На головній сторінці CRM візуалізовано сукупну інформацію з усіх воронок, угод та відповідальних, задля контролю роботи та аналізу її ефективності.
-
Як переглянути завершені угоди
Оновлено: 07.04.2023
У SendPulse CRM ви можете переглядати та фільтрувати інформацію щодо завершених угод, а також повертати завершені угоди в роботу.
-
Як експортувати угоди
Оновлено: 07.04.2023
Ви можете експортувати дані угод із CRM у файл, щоб зберегти дані для звітності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати до інших послуг зберігання угод. Також ви можете переносити угоди в іншу воронку та в ній продовжувати роботу з ними.
Контакти
-
Як працювати з контактами
Оновлено: 14.09.2023
Ви можете відстежувати роботу з контактами, переглядати історію взаємодії та перебіг роботи в угодах. За необхідності, можете вручну додавати нові дані, залишати коментарі або зв'язуватися з контактом безпосередньо.
-
Як працювати з історією контакту та коментарями
Оновлено: 27.07.2023
При роботі з клієнтами необхідно стежити за безліччю контактів та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії зміни даних контакту, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.
-
Як видалити дублікати контактів
Оновлено: 21.09.2023
Ви можете видалити дублікати, щоб зберігати актуальну інформацію про клієнтів, не надсилати маркетингові листи одним і тим же користувачам і зробити навігацію в контактах легшою для менеджерів. Це відбувається шляхом об’єднання даних різних контактів за наступними параметрами: іменем та прізвищем, поштою та телефоном.
-
Як імпортувати контакти в CRM
Оновлено: 21.09.2023
Ви можете імпортувати контакти з полями в CRM, щоб додати нові контакти або змінити інформацію в існуючих контактах.
-
Як експортувати контакти
Оновлено: 13.03.2023
Ви можете експортувати контакти з CRM у файл, щоб зберегти дані, а потім, при необхідності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати до інших сервісів зберігання контактів. Ви також можете перенести контакти у сервіс розсилок та продовжити комунікацію з клієнтами.
Завдання
-
Основи роботи з дошкою завдань
Оновлено: 24.04.2023
За допомогою розділу «Завдання» (My tasks) ви можете планувати та регулювати роботу всередині компанії. Створюйте завдання собі та учасникам своєї команди, а також слідкуйте за їх виконанням на дошці завдань у режимі «Канбан» або на певний період у вигляді списку.
-
Як створити завдання
Оновлено: 29.07.2023
Щоб досягти запланованих цілей проекту, ви можете розбити роботу на конкретні кроки та створити завдання для кожного кроку. У картці завдання сформулюйте, яку дію потрібно виконати, який результат очікуєте, хто є відповідальним за виконання, які терміни реалізації та іншу корисну інформацію.
-
Як працювати із завданням
Оновлено: 14.09.2023
Під час виконання завдання ви можете змінювати його статус, переміщуючи картку по дошці, залишати коментарі, переглядати історію або редагувати основну інформацію у картці завдання.
-
Як працювати з історією завдань та коментарями
Оновлено: 07.04.2023
При управлінні проєктами необхідно стежити за безліччю завдань та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історію роботи над завданням, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.
-
Як працювати з календарем
Оновлено: 14.09.2022
За допомогою календаря в CRM ви можете візуально переглядати завдання за датами, щоб ефективно управляти ресурсами та планувати час на виконання завдання.
Налаштування
-
Як керувати командою
Оновлено: 14.09.2023
Ви можете запрошувати команду для спільної роботи над проєктом. Розділяйте роботу з угодами, клієнтами та завданнями між вашими співробітниками, призначаючи відповідального.
-
Як керувати атрибутами угод
Оновлено: 27.07.2023
Ви можете додавати поля до угод, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати назву товару, кращий спосіб доставки чи оплати тощо, і навіть використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.
-
Як керувати атрибутами контактів
Оновлено: 27.07.2023
Ви можете додавати поля та теги до контактів, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати розташування вашого контакту, його вподобання, вказати статус клієнта і так далі, а також використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.
-
Як керувати атрибутами завдань
Оновлено: 27.07.2023
Ви можете додавати поля та теги до завдань, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати розташування вашого контакту, його вподобання, вказати статус клієнта і так далі, а також використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.
-
Як передавати UTM-мітки з форм підписки та оплати сайтів у CRM
Оновлено: 27.07.2023
Якщо клієнт заповнив форму підписки, зробив оплату на вашому сайті чи зареєструвався на курсі SendPulse, ви можете налаштувати зберігання UTM-міток в поля контактів у CRM. Це допоможе отримувати додаткову інформацію про клієнтів та створювати окремі сегменти контактів для подальшої взаємодії з ними.
Інтеграції
-
Як інтегрувати «Google Календар» в CRM SendPulse
Оновлено: 21.09.2023
Ви можете налаштувати інтеграцію CRM та «Google Календаря». Це дозволить додавати події з вашого календаря в завдання CRM і навпаки. Так менеджери не пропустять важливі події та заходи компанії.
-
Як підключити телефонію Binotel до CRM
Оновлено: 22.09.2023
Інтеграція CRM з Binotel дозволяє приймати та здійснювати дзвінки, призначати відповідальних менеджерів, зберігати та відтворювати запис телефонних розмов. Все це допоможе покращити роботу з клієнтами та підвищити ефективність бізнесу.
або