CRM

Як працювати з CRM SendPulse

Угоди

  • Основи роботи з воронкою

    Оновлено: 23.09.2024

    Воронка продажів у CRM — це зведений список всіх угод з різних етапів спілкування з клієнтом, створений задля відстеження інформації щодо просування роботи з ним.

  • Як створити угоду

    Оновлено: 17.09.2024

    Угода — це картка в CRM, яка допомагає відстежувати вашу взаємодію з клієнтами на різних етапах роботи з ними. Головне завдання CRM – фіксувати всі заявки на дошці воронки продажів.

  • Як редагувати угоду

    Оновлено: 17.09.2024

    Щоб робота з угодами була ефективною, важливо підтримувати інформацію про них у стані. Для цього ви можете змінювати назву угоди, суму, термін виконання, поля, контактну інформацію, а також редагувати файли.

  • Як переглянути інформацію про угоду

    Оновлено: 17.09.2024

    Ви можете відстежувати інформацію про угоди на всіх етапах їхнього життєвого циклу. У цій статті розглянемо, як перейти до потрібної воронки продажу, вибрати зручний режим перегляду, а також детально ознайомитися з карткою угоди зі зв'язаними даними.

  • Як шукати угоди за фільтром

    Оновлено: 02.10.2024

    Щоб отримати шкидкий доступ до потрібних угод, ви можете скористатися пошуком угод за різними критеріями. Ви також можете зберегти фільтри, що часто використовуються, і автоматизувати процес пошуку.

  • Джерела автоматичного додавання угод та контактів

    Оновлено: 17.09.2024

    Ви можете додавати угоди вручну або налаштовувати інтеграції та автоматично створювати угоди після спілкування з клієнтом в одному з каналів зв'язку. Інтегруйте CRM із чат-ботами, email сервісом, лендингами, попапами, платежами та формами підписки в SendPulse, а також з іншими сервісами.

  • Як передавати UTM-мітки з форм підписки та оплати сайтів у CRM

    Оновлено: 17.09.2024

    Якщо клієнт заповнив форму підписки, зробив оплату на вашому сайті чи зареєструвався на курсі SendPulse, ви можете налаштувати зберігання UTM-міток в поля контактів у CRM. Це допоможе отримувати додаткову інформацію про клієнтів та створювати окремі сегменти контактів для подальшої взаємодії з ними.

  • Як додати швидку угоду

    Оновлено: 17.09.2024

    Швидку угоду можна додати безпосередньо на потрібний етап канбан дошки. Така угода має менше полів для заповнення, і використовується для швидкого додавання угоди під час спілкування з клієнтом.

  • Як керувати командою

    Оновлено: 17.09.2024

    Ви можете запрошувати команду для спільної роботи над проєктом. Розділяйте роботу з угодами, клієнтами та завданнями між вашими співробітниками, призначаючи відповідального.

  • Як налаштувати поля угоди

    Оновлено: 17.09.2024

    Ви можете додавати поля до угод, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати назву товару, кращий спосіб доставки чи оплати тощо, і навіть використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.

  • Як працювати з угодами

    Оновлено: 17.09.2024

    Щоб оптимізувати ресурси та краще стежити за перебігом робочих процесів, ви можете змінювати статус угоди, призначати відповідальних, завершувати, видаляти чи ділитися ними. 

  • Як працювати з історією угод та коментарями

    Оновлено: 17.09.2024

    Під час роботи у сфері продажів або управління проєктами необхідно стежити за безліччю угод та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії угод, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.

  • Як завершити угоду

    Оновлено: 23.09.2024

    У SendPulse CRM можна переглядати та фільтрувати інформацію про завершені угоди, а також повертати завершені угоди в роботу.

  • Як працювати з календарем

    Оновлено: 17.09.2024

    За допомогою календаря в CRM ви можете візуально переглядати угоди за датами, щоб ефективно управляти ресурсами та планувати час на виконання угоди.

  • Як експортувати угоди

    Оновлено: 17.09.2024

    Ви можете експортувати дані угод із CRM у файл, щоб зберегти дані для звітності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати до інших послуг зберігання угод. Також ви можете переносити угоди в іншу воронку та в ній продовжувати роботу з ними.

  • Як змінити статус угоди

    Оновлено: 24.09.2024

    Під час роботи над угодою можна змінювати її статус, щоб інші члени команди краще розуміли поточний етап роботи. Це дає змогу не лише підтримувати актуальність інформації, а й покращувати взаємодію між учасниками процесу.

Контакти та компанії

Контакти

  • Як заблокувати та розблокувати контакт з Курсів

    Оновлено: 29.08.2024

    Контакти студентів з розділу Курси можна заблокувати — тоді вони не зможуть знову реєструватися та проходити ваші курси. Також заблоковані студенти не враховуються у тарифному плані.

  • Як зв’язатися з контактом

    Оновлено: 13.08.2024

    Для підтримання позитивних відносин з клієнтами, своєчасного розв'язання їхніх потреб ви можете зв'язатися з контактом у CRM. Зробити це можна безпосередньо з контактної картки через чат-бот або відправити листа.

  • Як редагувати контакти

    Оновлено: 29.08.2024

    Можливість редагувати контакти в CRM дає змогу враховувати зміни в даних, наприклад, новий номер телефону, зміна компанії тощо. Актуальні дані забезпечують ефективну комунікацію, підвищують якість обслуговування клієнтів та сприяють прийняттю більш ефективних управлінських рішень.

  • Як шукати контакти за фільтром

    Оновлено: 27.08.2024

    Фільтр для контактів допомагає швидко знаходити потрібні дані клієнтів та організувати велику кількість контактів у системі CRM. Він дає змогу швидко знаходити та групувати контакти за різними критеріями, що підвищує ефективність роботи з клієнтами.

  • Як переглядати контакти

    Оновлено: 27.08.2024

    Ви можете переглядати інформацію про всі ваші контакти списком, окремо та у вкладці Компанії. Аналіз даних клієнтів дає змогу отримати повну картину взаємодій з клієнтами, розуміти їхні потреби та історію звернень.

  • Як створити контакт

    Оновлено: 16.08.2024

    Щоб мати можливість зберігати та управляти інформацією про клієнтів, потрібно створити контакт у CRM. Це допоможе забезпечити ефективну комунікацію, відстежувати історію взаємодій, персоналізувати маркетингову стратегію, а також покращити обслуговування клієнтів.

  • Як керувати контактами

    Оновлено: 13.08.2024

    Статус контакту, його дані та відповідальний менеджер можуть змінюватись. Щоб підтримувати актуальність клієнтської бази, ви можете змінювати ім’я контакту, відповідального, редагувати дані або видаляти контакти.

  • Як працювати з історією контакту та коментарями

    Оновлено: 10.07.2024

    При роботі з клієнтами необхідно стежити за безліччю контактів та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії зміни даних контакту, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.

  • Як керувати атрибутами контактів

    Оновлено: 29.07.2024

    Ви можете додавати поля та теги до контактів, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати розташування вашого контакту, його переваги, вказати статус клієнта і так далі, а також використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.

  • Як видалити дублікати контактів

    Оновлено: 10.07.2024

    Ви можете видалити дублікати, щоб зберігати актуальну інформацію про клієнтів, не надсилати маркетингові листи одним і тим же користувачам і зробити навігацію в контактах легшою для менеджерів. Це відбувається шляхом об’єднання даних різних контактів за наступними параметрами: іменем та прізвищем, поштою та телефоном.

  • Як імпортувати контакти в CRM

    Оновлено: 19.08.2024

    Ви можете імпортувати контакти з полями в CRM, щоб додати нові контакти або змінити інформацію в існуючих контактах.

  • Як експортувати контакти

    Оновлено: 20.08.2024

    Ви можете експортувати контакти з CRM у файл, щоб зберегти дані, а потім, при необхідності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати до інших сервісів зберігання контактів. Ви також можете перенести контакти у сервіс розсилок та продовжити комунікацію з клієнтами.

Компанії

  • Як створити компанію

    Оновлено: 12.07.2024

    Розділ з компаніями допомагає систематизувати та структурувати дані про клієнтів на рівні організацій, а не окремих контактів. Компанії можуть бути класифіковані за різними параметрами, такими як галузь, розмір, місцезнаходження.

  • Як переглядати компанії

    Оновлено: 12.07.2024

    У цій статті ми розглянемо, як ефективно управляти списком компаній у CRM: налаштовувати відображення полів, використовувати фільтри для пошуку та відкривати компанії у картках контактів, угод та завдань.

  • Як працювати з компанією

    Оновлено: 12.07.2024

    Щоб робота з компаніями була ефективною, важливо підтримувати інформацію про них актуальною. Для цього ви можете міняти назву компанії, поля, контактну інформацію, редагувати файли та залишати коментарі.

  • Як налаштувати поля компаній

    Оновлено: 12.07.2024

    Ви можете додавати поля до компаній, щоб зафіксувати додаткову інформацію про сферу діяльності, продукти чи послуги, розмір організації та інші дані, які допоможуть зрозуміти потреби клієнтів.

Завдання

  • Основи роботи з дошкою завдань

    Оновлено: 23.09.2024

    За допомогою розділу Завдання (My tasks) можна планувати та регулювати роботу всередині компанії. Створюйте завдання собі та учасникам своєї команди, а також слідкуйте за їх виконанням на дошці завдань у режимі Канбан або на певний період у вигляді списку.

  • Як створити завдання

    Оновлено: 23.09.2024

    Щоб досягти запланованих цілей проекту, ви можете розбити роботу на конкретні кроки та створити завдання для кожного кроку. У картці завдання сформулюйте, яку дію потрібно виконати, який результат очікуєте, хто є відповідальним за виконання, які терміни реалізації та іншу корисну інформацію.

  • Як шукати завдання за фільтром

    Оновлено: 23.09.2024

    Щоб отримати швидкий доступ до потрібних завдань, скористайтеся пошуком завдань за різними критеріями. Ви також можете зберегти фільтри, що часто використовуються, і автоматизувати процес пошуку.

  • Як оновлювати завдання

    Оновлено: 23.09.2024

    Щоб робота з завданнями була ефективною, важливо підтримувати актуальну інформацію про них. Для цього ви можете оновлювати інформацію по завданню, змінювати статус, відмічати прогрес та комунікувати з командою.

  • Як переглядати завдання

    Оновлено: 23.09.2024

    Ви можете відстежувати інформацію про завдання на всіх етапах їхнього виконання. У цій статті розглянемо, як перейти до потрібної дошки завдань, вибрати зручний режим перегляду, а також докладно ознайомитися з карткою завдання та зв'язаними з ним даними.

  • Як завершити завдання

    Оновлено: 23.09.2024

    Завершення завдання — це фінальний етап у процесі управління завданнями, коли фіксується результат виконаної роботи. Це дає можливість зберігати, організовувати та аналізувати дані про завершене завдання.

  • Як налаштувати статус завдання

    Оновлено: 23.09.2024

    Під час роботи над завданням можна змінювати її статус, щоб інші члени команди краще розуміли поточний етап роботи. Це дає змогу не лише підтримувати актуальність інформації, а й покращувати взаємодію між учасниками процесу.

  • Як керувати атрибутами завдань

    Оновлено: 23.09.2024

    Ви можете додавати поля та теги до завдань, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна тип завдання, важливість, оцінку трудовитрат, щоб використовувати ці дані для ефективного управління проектами.

  • Як працювати з історією завдань та коментарями

    Оновлено: 23.09.2024

    При управлінні проєктами необхідно стежити за безліччю завдань та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історію роботи над завданням, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.

  • Як працювати з календарем

    Оновлено: 23.09.2024

    За допомогою календаря в CRM ви можете візуально переглядати завдання за датами, щоб ефективно управляти ресурсами та планувати час на виконання завдання.

  • Як управляти шаблонами завдань

    Оновлено: 23.09.2024

    Якщо вам потрібно виконувати те саме завдання регулярно, ви можете поставити його на повтор. Такі завдання зберігаються в шаблонах завдань і під час настання дати та часу повтору на дошці з'явиться дублікат завдання.

Інтеграції

  • Як підключити поштову скриньку Gmail до CRM

    Оновлено: 24.05.2024

    Синхронізація поштової скриньки Gmail та CRM допомагає керувати email листами та автоматизувати збір та оновлення даних про взаємодію з клієнтами, обробляти клієнтські запити та розподіляти їх між співробітниками. Це полегшує аналіз та відстеження комунікацій з клієнтами та партнерами.

  • Як інтегрувати «Google Календар» в CRM SendPulse

    Оновлено: 14.06.2024

    Ви можете налаштувати інтеграцію CRM та «Google Календаря». Це дозволить додавати події з вашого календаря в завдання CRM і навпаки. Так менеджери не пропустять важливі події та заходи компанії.

  • Як підключити телефонію Binotel до CRM

    Оновлено: 08.08.2024

    Інтеграція CRM з Binotel дозволяє приймати та здійснювати дзвінки, призначати відповідальних менеджерів, зберігати та відтворювати запис телефонних розмов. Все це допоможе покращити роботу з клієнтами та підвищити ефективність бізнесу.

eCommerce

Платежі

  • Як переглядати інформацію про платежі

    Оновлено: 09.08.2024

    У CRM зберігаються всі оплати, які відбувались через інші сервіси й були записані CRM або створювались безпосередньо в сервісі. Це допомагає відстежувати здійснені клієнтами платежі, переглядати контакти й товари, а також вести бухгалтерію.

  • Як генерувати посилання для оплати в CRM

    Оновлено: 09.08.2024

    Працюючи в CRM, ви можете створювати посилання для оплати та ділитися ними з клієнтами. Це зробить процес оплати комфортнішим для ваших покупців, а у менеджерів з’явиться ще один інструмент контролю та звітності.

Товари

  • Як додати товар

    Оновлено: 30.08.2024

    Розділ із товарами дає змогу ефективно керувати асортиментом вашого інтернет-магазину та взаємодіяти з потенційними клієнтами у CRM. У секції ви можете додавати нові товари, класифікувати їх за різними параметрами та створювати категорії.

  • Як працювати з категоріями

    Оновлено: 30.08.2024

    Використання категорій у розділі Товари спрощує сортування асортименту та допомагає ефективніше керувати товарами. Категорії також допомагають структурувати велику кількість товарів, щоб було легко знайти потрібний.

  • Як переглядати товари

    Оновлено: 30.08.2024

    У розділі Товари можна шукати та переглядати потрібні товари. Розглянемо фільтри, які допоможуть швидко знайти товар, а також інформацію, яку ви можете переглянути.

  • Як керувати товарами

    Оновлено: 30.08.2024

    Для ефективного керування товарами в системі CRM ви можете редагувати їхні властивості та переміщувати між категоріями. Це дасть змогу підтримувати актуальність даних, оптимізувати організацію інформації та спростити пошук потрібних позицій.

Статистика та аналітика

  • Як переглянути статистику з CRM

    Оновлено: 14.06.2024

    На головній сторінці CRM візуалізовано сукупну інформацію з усіх воронок, угод та відповідальних, задля контролю роботи та аналізу її ефективності.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні