Які змінні використовуються в CRM

Змінні в CRM використовуються для зберігання даних контактів, угод або завдань. Також ви можете використовувати змінні в ланцюжках Automation, щоб персоналізувати повідомлення та задавати умови або параметри дій на основі актуальних значень.

У статті розглянемо різновиди змінних CRM.

Системні змінні

Системні змінні — це змінні, які за замовчуванням доступні в CRM без додаткового налаштування. Це базові поля об'єкта (наприклад, email або номер телефону).

Системні змінні контакту

Під час додавання контакту для кожного створюються змінні, які можете вказати, коли налаштовуєте інтеграцію з іншими сервісами.

Ви не можете змінити назву системних змінних, ви можете лише замінити значення.

email String

Email адреса контакту, за якою він ідентифікується в усіх сервісах SendPulse.

Якщо у картці контакту декілька емейлів, контакт ідентифікується за тим, який вказано як основний.

phone String

Телефон контакту, за яким він ідентифікується в усіх сервісах SendPulse.

Якщо у картці контакту декілька телефонів, контакт ідентифікується за тим, який вказано як основний.

firstName String Імʼя контакта.
lastName String Прізвище контакта.
contact_id Number

ID контакту.

Ви не можете змінити значення змінної.

Ви можете змінити системні дані контакту вручну в картці угоди та через автоматизацію.

Системні змінні угоди

Коли додається угода, для кожної створюються змінні, які можете вказати під час інтеграції з іншими сервісами.

Ви не можете змінити назву системних змінних, ви можете лише замінити значення.

name_deal String Назва угоди.
price_deal Number Ціна угоди.
stepName_deal String Назва статусу угоди з вашої воронки CRM.
currency_deal String Валюта угоди.
paymentLink Link

Створене посилання на оплату.

Ви можете використовувати змінну тільки якщо створити посилання.

isMain Bollean Головний email або номер телефону, якщо до контакту додано декілька.
deal_id Number

ID угоди.

Ви не можете змінити значення змінної.

created_at_deal Date and time

Дата створення угоди.

Ви не можете змінити значення змінної.

completeTill_deal Date and time Термін виконання угоди.

Ви можете змінити системні дані угоди вручну в картці угоди та через автоматизацію.

Користувацькі змінні

Користувацькі змінні — поля, які ви створюєте під час додавання угод та контактів.

Ви можете використовувати значення з полів контакту, які ви створюєте в налаштуваннях контактів.

Наприклад, щоб використати значення з поля контакта Місто, вкажіть {{Місто}}.

Також можна використовувати значення з полів угод, які ви створюєте в налаштуваннях воронки. Для угод додатково потрібно додавати суфікс _deal.

Застосування змінних

Змінні підставляють актуальні дані з CRM у сценарії в Automation. Ви можете використовувати змінні в таких блоках ланцюжка:

Елемент Старт

Використовуйте тригери Зміна поля угоди та Зміна поля контакта для запуску сценаріїв автоматизацій.

Наприклад, після оновлення даних про місце проживання клієнта ви можете запустити автоматизацію, щоб змінити відповідального менеджера або відправити привітання.

Елемент Дія

Використовуйте дії Створити угоду та Створити контакт для створення контактів або угоди з налаштуванням відповідності полів.

Використовуйте дію Замінити змінну для контакта для оновлення данних.

Наприклад*, щоб оновити дані контакта, угод чи завдань.

Елемент Фільтр

Використовуйте умову Змінна для фільтрації контактів за певними ознаками.

Наприклад*, щоб повідомити про особливий промокод контактам з певного міста, виберіть його зі списку змінних міст.

Елементи Email, SMS, Viber, Push

Використовуйте елементи комунікації з клієнтом для надсилання персоналізованого повідомлення через різні канали звʼязку.

Наприклад*, щоб відправити повідомлення про доставку замовлення, вкажіть системну змінну {{firstName}} та користувацькі змінні з данними замовлення.

* Для змінних угод додатково додавайте суфікс _deal. Наприклад, щоб використати значення з поля угоди Місто, вкажіть {{Місто_deal}}.

Оцініть, наскільки стаття була корисною "Які змінні використовуються в CRM"

Оцінка: 4 / 5 (4)

Далі

Як передавати UTM-мітки з форм підписки та оплати сайтів у CRM

Популярне в нашому блозі

Спробуйте CRM від SendPulse безплатно