Як редагувати контакти

Можливість редагувати контакти в CRM дає змогу враховувати зміни в даних, наприклад, новий номер телефону, зміна компанії тощо. Актуальні дані забезпечують ефективну комунікацію, підвищують якість обслуговування клієнтів та сприяють прийняттю більш ефективних управлінських рішень.

Розглянемо, яку інформацію про контакти можна змінювати.

Натисніть контакт для перегляду та редагування інформації про нього.

У верхній частині контактної картки можна редагувати ім'я та прізвище.

У лівій частин картки ви можете редагувати інформацію у таких секціях:

Контактні дані Містить контактні дані клієнта. За необхідності ви можете змінити email та ввести новий у форматі user@example.com. Щоб змінити номер, виберіть країну та введіть номер телефону після коду. Також ви можете змінити месенджер — для цього виберіть месенджер та вкажіть юзернейм.

Якщо у вас декілька номерів телефонів або електронних адрес підписника, ви можете вибрати один зі списку як основний. Це допоможе менеджеру орієнтуватись серед декількох контактів, а також надасть змогу обмежити кількість відправлених повідомлень в A360, які стосуються подій в CRM.

Для цього натисніть на поле, де у вас вказано декілька контактів, відмітьте який з них основний та натисніть Зберегти (Save).

За замовчуванням перший доданий контакт буде вважатися головним.

Атрибути Містить теги та поля контакту.

Ви можете додати певні теги контакту, щоб потім надсилати персоналізовані email, SMS та повідомлення через чат-боти. Для цього введіть або виберіть значення напроти потрібного атрибута контакту або створіть нове.

Якщо відвідувач перейшов на сайт за посиланням з UTM-міткою, а потім здійснив оплату, заповнив форму підписки на сайті SendPulse чи зареєструвався на курс, створений на платформі Курси; — ці мітки будуть передані в поля контакту.

Компанія Містить інформацію про компанії, де зазначений контакт. Ви можете прив’язати вже наявну компанію або створити нову. Для цього натисніть Додати компанію, введіть необхідні дані та натисніть Зберегти.

Читайте також: Як створити компанію.

Файл Містить завантажені файли. Також ви можете додавати нові.

Натисніть на іконку редагування, щоб керувати файлом після завантаження. Ви можете:

  • завантажити файл на пристрій;
  • показати, де розташований файл у сховищі SendPulse;
  • видалити цей файл із цього контакта, але не зі сховища SendPulse або з контакту та сховища.

Ви можете налаштувати перегляд картки без порожніх полів для зручності роботи з інформацією. Для цього у будь-якій картці контакту натисніть Приховати порожні поля (Hide empty fields). Після цього ви будете бачити тільки заповнені поля в усіх картках.

Ваші налаштування не вплинуть на показ інформації в інших користувачів CRM.

Щоб повернути приховані поля, натисніть Показати порожні поля.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як редагувати контакти"

    Оцінка: 5 / 5 (6)

    Назад

    Як переглядати контакти

    Далі

    Як зв’язатися з контактом

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні