Як редагувати контакти
Можливість редагувати контакти в CRM дає змогу враховувати зміни в даних, наприклад, новий номер телефону, зміна компанії тощо. Актуальні дані забезпечують ефективну комунікацію, підвищують якість обслуговування клієнтів та сприяють прийняттю управлінських рішень.
Розглянемо, яку інформацію про контакти можна змінювати.
Натисніть контакт для перегляду та редагування інформації про нього.
Ліва частина картки поділена на тематичні секції, які ви можете зручно переглядати та змінювати.
Ви можете налаштувати перегляд картки без порожніх полів для зручності роботи з інформацією. Для цього у будь-якій картці контакту натисніть Приховати порожні поля (Hide empty fields).
Ваші налаштування не вплинуть на показ інформації в інших користувачів CRM.
Щоб повернути приховані поля, натисніть Показати порожні поля.
Імʼя
У верхній частині контактної картки можна редагувати ім'я та прізвище. Для цього натисніть на іконку олівця та введіть нове імʼя.
Контактні дані
Містить контактні дані клієнта. За необхідності ви можете змінити email та ввести новий у форматі user@example.com
. Щоб змінити номер, виберіть країну та введіть номер телефону після коду. Також ви можете змінити месенджер — для цього виберіть месенджер та вкажіть юзернейм.
Якщо у вас декілька номерів телефонів або електронних адрес підписника, ви можете вибрати один зі списку як основний. Це допоможе менеджеру орієнтуватись серед декількох контактів, а також надасть змогу обмежити кількість відправлених повідомлень в A360, які стосуються подій в CRM.
Для цього натисніть на поле, де у вас вказано декілька контактів, відмітьте який з них основний та натисніть Зберегти (Save).
За замовчуванням перший доданий контакт буде вважатися головним.
Відповідальний
Містить інформацію про відповідального менеджера, призначеного для роботи з цим контактом.
Натисніть на стрілку вниз поруч з іменем і виберіть менеджера зі списку запрошених користувачів.
Атрибути
Містить теги та поля контакту.
Ви можете додати певні теги контакту, щоб потім надсилати персоналізовані email, SMS та повідомлення через чат-боти. Для цього введіть або виберіть значення напроти потрібного атрибута контакту або створіть нове.
Якщо відвідувач перейшов на сайт за посиланням з UTM-міткою, а потім здійснив оплату, заповнив форму підписки на сайті SendPulse чи зареєструвався на курс, створений на платформі Курси; — ці мітки будуть передані в поля контакту.
Компанія
Містить інформацію про компанії, де зазначений контакт. Ви можете прив’язати вже наявну компанію або створити нову. Для цього натисніть Додати компанію, введіть необхідні дані та натисніть Зберегти.
Читайте також: Як створити компанію.
Файли
Містить завантажені файли. Також ви можете додавати нові.
Натисніть на іконку редагування, щоб керувати файлом після завантаження. Ви можете:
- завантажити файл на пристрій;
- показати, де розташований файл у сховищі SendPulse;
- видалити цей файл із цього контакта, але не зі сховища SendPulse або з контакту та сховища.
Оновлено: 03.07.2025
або