Як шукати контакти за фільтром
Фільтр для контактів допомагає швидко знаходити потрібні дані клієнтів та організувати велику кількість контактів у системі CRM. Він дає змогу швидко знаходити та групувати контакти за різними критеріями, що підвищує ефективність роботи з клієнтами.
У статті розглянемо, як можна фільтрувати контакти та як зберігати налаштування фільтрів для подальшого використання.
Перейдіть до розділу Контакти (Contacts), натисніть Фільтр (Filter) і виберіть умови фільтра.
Умови фільтра
Ви можете фільтрувати контакти за такими параметрами:
Період додавання | Вкажіть свій період часу або виберіть опцію Останні…дні (Last ... days). |
Ім'я, прізвище, email адреса та телефон (First name, Last name, Email, Phone number) | Введіть дані контакту у відповідних полях. |
Відповідальний (Assigned to) | Виберіть одного або кількох відповідальних за контакт. |
Джерело (Source) | Виберіть джерело, яким було додано контакт: чат-бот, форма підписки, лендінг, Automation 360, оплати, API, інтеграція, імпорт чи вручну. |
Профіль у месенджері (Messaging platform) | Вкажіть один або кілька типів месенджерів та введіть на нього посилання. |
Місцезнаходження (Location) | Введіть локацію або адресу контакту. |
Теги (Tags) | Вкажіть тег, прив'язаний до контакту. |
Також можна фільтрувати контакти за полями, які ви створили для контактів.
Якщо не показуються всі поля фільтра контактів, спробуйте натиснути Змінити поля фільтра (Change filter fields) і вибрати ті фільтри, які потрібно показати.
Збереження умов для швидкого доступу
Доступно на тарифі Lite і вище, а також на час безплатного семиденного пробного періоду.
Ви також можете зберігати фільтри, які часто використовуються, щоб скоротити час пошуку потрібних контактів. Для цього після вибору параметрів натисніть Вибрати (Select) та перейдіть до сторінки з відфільтрованими даними.
Натисніть Зберегти фільтр (Save filter) та збережіть вибрані параметри фільтра. Додайте назву фільтра, яка допоможе визначити його у загальному списку.
Щоб використати збережені параметри, перейдіть у Фільтр (Filter) > Збережені фільтри (Saved filters) і виберіть потрібний фільтр.
Оновлено: 09.10.2024
або