Взаємодія зі студентами
Як спілкуватися зі студентами та налагодити зворотній звʼязок
-
Як керувати системними листами
Оновлено: 19.04.2024
Під час навчання на курсах студент отримує системні листи про події: відкриття уроку, старт курсу, відповідь викладача тощо. Ви можете скасувати відправку або налаштувати контент цих листів.
-
Як надсилати push-повідомлення студентам
Оновлено: 29.08.2024
У статті ми розглянемо, як створити та надіслати push-повідомлення списку ваших студентів у кабінеті викладача.
-
Як переглянути запитання студентів
Оновлено: 27.05.2024
Під час проходження уроків у студентів можуть виникати запитання щодо пройденого матеріалу. Всередині кожного уроку у кабінеті студента є можливість поставити запитання. На кожен урок створюється чат між викладачем та студентом. Також студенти можуть ставити запитання щодо курсу на сайті реєстрації на курс.
-
Як працювати з домашніми завданнями студентів
Оновлено: 07.06.2024
Ви можете переглядати відповіді на домашні завдання, щоб оцінити, наскільки студенти розібралися в темі та дати їм зворотний зв'язок у розділі Відповіді до завдань.
-
Як отримувати зворотний зв'язок про курс від студентів
Оновлено: 14.03.2024
У сервісі Курси є модуль отримання зворотного зв'язку від студентів. Усі, хто проходить курс, можуть поставити оцінку кожному уроку та тесту, а по завершенню залишити відгук та загальний бал для курсу. Це допоможе викладачеві чи школі покращувати свою програму.
-
Які листи надсилаються студентам
Оновлено: 08.11.2024
Від моменту запису на курс і до закінчення навчання або закриття курсу студенту надсилаються системні листи. Такі повідомлення допомагають студентам бути в курсі подій та змін, відповідей викладача, додаванні уроків та іншого.
або