Взаємодія зі студентами

Як спілкуватися зі студентами та налагодити зворотній звʼязок

  • Як керувати системними листами

    Оновлено: 19.04.2024

    Під час навчання на курсах студент отримує системні листи про події: відкриття уроку, старт курсу, відповідь викладача тощо. Ви можете скасувати відправку або налаштувати контент цих листів.

  • Як надсилати push-повідомлення студентам

    Оновлено: 29.08.2024

    У статті ми розглянемо, як створити та надіслати push-повідомлення списку ваших студентів у кабінеті викладача.

  • Як переглянути запитання студентів

    Оновлено: 27.05.2024

    Під час проходження уроків у студентів можуть виникати запитання щодо пройденого матеріалу. Всередині кожного уроку у кабінеті студента є можливість поставити запитання. На кожен урок створюється чат між викладачем та студентом. Також студенти можуть ставити запитання щодо курсу на сайті реєстрації на курс.

  • Як працювати з домашніми завданнями студентів

    Оновлено: 07.06.2024

    Ви можете переглядати відповіді на домашні завдання, щоб оцінити, наскільки студенти розібралися в темі та дати їм зворотний зв'язок у розділі Відповіді до завдань.

  • Як отримувати зворотний зв'язок про курс від студентів

    Оновлено: 14.03.2024

    У сервісі Курси є модуль отримання зворотного зв'язку від студентів. Усі, хто проходить курс, можуть поставити оцінку кожному уроку та тесту, а по завершенню залишити відгук та загальний бал для курсу. Це допоможе викладачеві чи школі покращувати свою програму.

  • Які листи надсилаються студентам

    Оновлено: 08.11.2024

    Від моменту запису на курс і до закінчення навчання або закриття курсу студенту надсилаються системні листи. Такі повідомлення допомагають студентам бути в курсі подій та змін, відповідей викладача, додаванні уроків та іншого.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні