Як використовувати елемент «Дія»

За допомогою елемента «Дія» ви можете виконувати різні дії з даними підписника, який проходить ланцюжок за сценарієм.

Перетягніть елемент «Дія» (Action) з лівої панелі відразу після потрібного елемента та виберіть одну з дій.

Відкрити чат

Відкриває чат із підписником у розділі «Діалоги».

Вибирайте дію «Відкрити чат» (Open the chat) для персональних консультацій — у тих випадках, коли робота завершена або клієнт бажає поспілкуватися особисто.

Ви також можете вимкнути автовідповіді бота під час відкриття чату в ланцюжках. Це допоможе у випадках, коли підписник уже чекає на оператора й щоб бот не спрацьовував у цей момент. Виберіть автоматичне включення ланцюжків бота через одну, три, шість або 24 години.

Також ви можете налаштувати оповіщення для менеджера про відкритий чат на електронну адресу реєстрації в SendPulse, увімкнути вебповідомлення в браузері або в телефоні.

Відписати від бота

Вимикає отримання масових та автоматичних розсилок бота для підписника.

Заблокувати в групі чи каналі

Доступно на тарифі Pro і вище

Блокує підписника у вибраній групі або каналі.

Читайте докладніше: «Як заблокувати або розблокувати учасника групи або каналу Telegram».

Розблокувати в групі чи каналі

Доступно на тарифі Pro і вище

Розблокує підписника у вибраній групі або каналі.

Додати тег

Доступно на тарифі Pro і вище

Присвоює тег підписнику.

Видалити тег

Доступно на тарифі Pro і вище

Видаляє присвоєний користувачеві тег.

Встановити змінну

Додавання свого значення

Встановлює значення змінної, яка надається або оновиться для підписника. Ви можете вибрати наявну зі списку користувацьких та глобальних змінних або створити нову змінну. Ви також можете змінити значення, що зберігається за допомогою модифікаторів.

Додавання значення іншої змінної

Також для змінних типу «Рядок», «Дата», «Дата та час» та «Число» можна встановлювати значення змінної на основі інших змінних з відхиленням значення.

Активуйте «Вставка змінних» і виберіть змінну:

Для рядків — поточне значення або іншу змінну з типом «Рядок» з аудиторії чат-бота або системні «Відповідь», «ID контакту», «Електронна пошта», «Телефон». Також можна комбінувати декілька змінних та статичні текстові значення та використовувати модифікатори.
Для дат — поточне значення або іншу змінну з типом «Дата» з аудиторії бота або системні «Дата підписки» або «Дата спрацьовування».
Для чисел — поточне значення або іншу змінну з типом «Число» з аудиторії чат-бота.

Додавання динамічного значення

Доступно на тарифі Pro і вище

Для чисел і дат можна вказати динамічні значення. Щоб додати або відібрати змінну, вкажіть +1 або -1. Якщо поточне значення не встановлено або порожнє, відлік буде від нуля або від поточної дати.

При додаванні значення іншої змінної ви можете активувати «Додати відхилення значення» та ввести значення. Для дат «+» або «-» у хвилинах, годинах чи днях, для чисел – у цифрах.

Надіслати вебхук

Доступно на тарифі Pro і вище

Надсилає запит POST із даними підписника на ваш URL.

Додайте цю дію після події, про яку потрібно сповістити, наприклад, певний клієнт щойно зробив замовлення квитків. У вашу систему прийдуть дані запиту POST з інформацією про клієнта і змінні з тегами, які бот встиг зібрати.

Щоб додати елемент, виберіть дію «Надіслати вебхук» (Send webhook). У першому полі напишіть назву вебхука — за назвою вам буде простіше знайти дані у своїй системі та відфільтрувати їх. У другому полі вкажіть посилання на ваш обробник, куди відправиться запит POST.

Створити угоду

Створює угоду та контакт у CRM під час виконання певної дії, наприклад, натискання кнопки «Купити» (Buy). За допомогою цієї дії можна інтегрувати чат-боти з CRM.

Виберіть воронку, статус угоди — на який етап воронки поставити картку угоди та введіть назву угоди. Також ви можете додати змінну в назву угоди й передавати дані користувача.

Редагувати угоду

Змінює статус угоди в CRM після виконання певних дій, наприклад, створення заявки, яку потрібно розглянути менеджеру.

Виберіть угоду, статус угоди — на який етап воронки перемістити угоду — та натисніть «Зберегти» (Apply).

Редагувати можна тільки угоду, створену в цьому ланцюжку.

Якщо ви змінювали угоду в попередньому блоці «Створення угоди», а далі хочете її редагувати, — оберіть оновлену угоду в дії «Редагування угоди».

Сповістити мене

Доступно на тарифі Pro і вище

Надсилає повідомлення від імені чат-бота до системного чат-бота або групи Telegram. Ви можете використовувати цю опцію, наприклад, для сповіщення менеджера про важливі дії підписника в ланцюжку або отримання оплати в чаті.

Щоб надіслати повідомлення до системного чат-бота Telegram «SendPulse Notifications», натисніть «Підписатися на бота» (Subscribe to the bot) з правої панелі.

Щоб надсилати повідомлення до групи Telegram, додайте системний чат-бот «SendPulse Notifications» до групи адміністратором. Для цього натисніть «Додати до групи» (Add to a group) з правої панелі та налаштуйте дозволи для чат-бота.

За допомогою бота SendPulse Notifications (@sendpulse_notifications_bot) ви можете налаштувати сповіщення про проходження ланцюжка, отримувати повідомлення від підписників і відповідати на них.

Читати більше: «Як працювати з ботом SendPulse Notifications».

Введіть повідомлення до 1024 символів. Ви можете додати змінні користувача або текст останнього повідомлення підписника за допомогою змінної last_message.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як використовувати елемент «Дія»"

    Оцінка: 4 / 5

    Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно