Угоди
Як працювати з воронкою продажів та керувати угодами
-
Початок роботи в CRM
Оновлено: 25.11.2024
CRM — це окремий сервіс екосистеми SendPulse, де зосереджені інструменти для роботи з клієнтами та командою. З їхньою допомогою ви зможете керувати продажами, зберігати контакти клієнтів та організовувати роботу компанії.
-
Основи роботи з воронкою
Оновлено: 23.09.2024
Воронка продажів у CRM — це зведений список всіх угод з різних етапів спілкування з клієнтом, створений задля відстеження інформації щодо просування роботи з ним.
-
Як створити угоду
Оновлено: 09.10.2024
Угода — це картка в CRM, яка допомагає відстежувати вашу взаємодію з клієнтами на різних етапах роботи з ними. Головне завдання CRM – фіксувати всі заявки на дошці воронки продажів.
-
Як редагувати угоду
Оновлено: 17.09.2024
Щоб робота з угодами була ефективною, важливо підтримувати інформацію про них у стані. Для цього ви можете змінювати назву угоди, суму, термін виконання, поля, контактну інформацію, а також редагувати файли.
-
Як переглянути інформацію про угоду
Оновлено: 17.09.2024
Ви можете відстежувати інформацію про угоди на всіх етапах їхнього життєвого циклу. У цій статті розглянемо, як перейти до потрібної воронки продажу, вибрати зручний режим перегляду, а також детально ознайомитися з карткою угоди зі зв'язаними даними.
-
Як шукати угоди за фільтром
Оновлено: 02.10.2024
Щоб отримати шкидкий доступ до потрібних угод, ви можете скористатися пошуком угод за різними критеріями. Ви також можете зберегти фільтри, що часто використовуються, і автоматизувати процес пошуку.
-
Джерела автоматичного додавання угод та контактів
Оновлено: 23.10.2024
Ви можете додавати угоди вручну або налаштовувати інтеграції та автоматично створювати угоди після спілкування з клієнтом в одному з каналів зв'язку. Інтегруйте CRM із чат-ботами, email сервісом, лендингами, попапами, платежами та формами підписки в SendPulse, а також з іншими сервісами.
-
Як передавати UTM-мітки з форм підписки та оплати сайтів у CRM
Оновлено: 17.09.2024
Якщо клієнт заповнив форму підписки, зробив оплату на вашому сайті чи зареєструвався на курсі SendPulse, ви можете налаштувати зберігання UTM-міток в поля контактів у CRM. Це допоможе отримувати додаткову інформацію про клієнтів та створювати окремі сегменти контактів для подальшої взаємодії з ними.
-
Як додати швидку угоду
Оновлено: 17.09.2024
Швидку угоду можна додати безпосередньо на потрібний етап канбан дошки. Така угода має менше полів для заповнення, і використовується для швидкого додавання угоди під час спілкування з клієнтом.
-
Як керувати командою
Оновлено: 25.10.2024
Ви можете запрошувати команду для спільної роботи над проєктом. Розділяйте роботу з угодами, клієнтами та завданнями між вашими співробітниками, призначаючи відповідального.
-
Як налаштувати поля угоди
Оновлено: 17.09.2024
Ви можете додавати поля до угод, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати назву товару, кращий спосіб доставки чи оплати тощо, і навіть використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.
-
Як працювати з угодами
Оновлено: 12.11.2024
Щоб оптимізувати ресурси та краще стежити за перебігом робочих процесів, ви можете змінювати статус угоди, призначати відповідальних, завершувати, видаляти чи ділитися ними.
-
Як працювати з історією угод та коментарями
Оновлено: 17.09.2024
Під час роботи у сфері продажів або управління проєктами необхідно стежити за безліччю угод та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії угод, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.
-
Як завершити угоду
Оновлено: 23.09.2024
У SendPulse CRM можна переглядати та фільтрувати інформацію про завершені угоди, а також повертати завершені угоди в роботу.
-
Як працювати з календарем
Оновлено: 17.09.2024
За допомогою календаря в CRM ви можете візуально переглядати угоди за датами, щоб ефективно управляти ресурсами та планувати час на виконання угоди.
-
Як експортувати угоди
Оновлено: 05.11.2024
Ви можете експортувати дані угод із CRM у файл, щоб зберегти дані для звітності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати до інших послуг зберігання угод. Також ви можете переносити угоди в іншу воронку та в ній продовжувати роботу з ними.
-
Як змінити статус угоди
Оновлено: 31.10.2024
Під час роботи над угодою можна змінювати її статус, щоб інші члени команди краще розуміли поточний етап роботи. Це дає змогу не лише підтримувати актуальність інформації, а й покращувати взаємодію між учасниками процесу.
або