Угоди
Як працювати з воронкою продажів та керувати угодами
Управління угодами
-
Як створити угоду
Оновлено: 13.03.2025
Угода — це картка в CRM, яка допомагає відстежувати вашу взаємодію з клієнтами на різних етапах роботи з ними. Головне завдання CRM – фіксувати всі заявки на дошці воронки продажів.
-
Як редагувати угоду
Оновлено: 13.03.2025
Щоб робота з угодами була ефективною, важливо підтримувати інформацію про них у стані. Для цього ви можете змінювати назву угоди, суму, термін виконання, поля, контактну інформацію, а також редагувати файли.
-
Як змінити статус угоди
Оновлено: 17.04.2025
Під час роботи над угодою можна змінювати її статус, щоб інші члени команди краще розуміли поточний етап роботи. Це дає змогу не лише підтримувати актуальність інформації, а й покращувати взаємодію між учасниками процесу.
-
Як додати швидку угоду
Оновлено: 13.03.2025
Швидку угоду можна додати безпосередньо на потрібний етап канбан дошки. Така угода має менше полів для заповнення, і використовується для швидкого додавання угоди під час спілкування з клієнтом.
-
Як працювати з угодами
Оновлено: 13.03.2025
Щоб оптимізувати ресурси та краще стежити за перебігом робочих процесів, ви можете змінювати статус угоди, призначати відповідальних, завершувати, видаляти чи ділитися ними.
-
Як завершити угоду
Оновлено: 13.03.2025
У SendPulse CRM можна переглядати та фільтрувати інформацію про завершені угоди, а також повертати завершені угоди в роботу.
Перегляд угод
-
Як переглянути інформацію про угоду
Оновлено: 18.03.2025
Ви можете відстежувати інформацію про угоди на всіх етапах їхнього життєвого циклу. У цій статті розглянемо, як перейти до потрібної воронки продажу, вибрати зручний режим перегляду, а також детально ознайомитися з карткою угоди зі зв'язаними даними.
-
Як шукати угоди за фільтром
Оновлено: 18.03.2025
Щоб отримати шкидкий доступ до потрібних угод, ви можете скористатися пошуком угод за різними критеріями. Ви також можете зберегти фільтри, що часто використовуються, і автоматизувати процес пошуку.
-
Як працювати з історією угод та коментарями
Оновлено: 05.05.2025
Під час роботи у сфері продажів або управління проєктами необхідно стежити за безліччю угод та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії угод, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.
-
Як працювати з календарем
Оновлено: 13.03.2025
За допомогою календаря в CRM ви можете візуально переглядати угоди за датами, щоб ефективно управляти ресурсами та планувати час на виконання угоди.
-
Як експортувати угоди
Оновлено: 18.03.2025
Ви можете експортувати дані угод із CRM у файл, щоб зберегти дані для звітності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати до інших послуг зберігання угод. Також ви можете переносити угоди в іншу воронку та в ній продовжувати роботу з ними.
Налаштування воронки
-
Як налаштувати поля угоди
Оновлено: 13.03.2025
Ви можете додавати поля до угод, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати назву товару, кращий спосіб доставки чи оплати тощо, і навіть використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.
-
Як керувати вкладками в картці угоди
Оновлено: 13.03.2025
Ви можете налаштувати показ вкладок у картках угод та додавати нові, розподіляючи дані з основної вкладки у більш тематичні.
Інше (depr)
-
Як керувати командою 🖊
Оновлено: 14.03.2025
Стаття перенесена в інший розділ. Ви можете знайти актуальну інформацію за посиланням: Як керувати командою.
або