Угоди

Як працювати з воронкою продажів та керувати угодами

  • Як завершити угоду

    Оновлено: 24.07.2024

    Завершення угоди — це фінальний етап у процесі управління угодами, коли фіксується підсумковий результат взаємодії з клієнтом. Це дає змогу зберігати, структурувати та аналізувати дані про завершену роботу.

  • Як змінити статус угоди

    Оновлено: 07.08.2024

    Під час роботи над угодою можна змінювати її статус, щоб інші члени команди краще розуміли поточний етап роботи. Це дає змогу не лише підтримувати актуальність інформації, а й покращувати взаємодію між учасниками процесу.

  • Основи роботи з воронкою

    Оновлено: 08.08.2024

    Воронка продажів у CRM — це зведений список всіх угод з різних етапів спілкування з клієнтом, створений задля відстеження інформації щодо просування роботи з ним.

  • Як створити угоду

    Оновлено: 28.08.2024

    Угода — це картка в CRM, яка допомагає відстежувати вашу взаємодію з клієнтами на різних етапах роботи з ними. Головне завдання CRM – фіксувати всі заявки на дошці воронки продажів.

  • Як редагувати угоду

    Оновлено: 29.08.2024

    Щоб робота з угодами була ефективною, важливо підтримувати інформацію про них у стані. Для цього ви можете змінювати назву угоди, суму, термін виконання, поля, контактну інформацію, а також редагувати файли.

  • Джерела автоматичного додавання угод та контактів

    Оновлено: 17.07.2024

    Ви можете додавати угоди вручну або налаштовувати інтеграції та автоматично створювати угоди після спілкування з клієнтом в одному з каналів зв'язку. Інтегруйте CRM із чат-ботами, email сервісом, лендингами, попапами, платежами та формами підписки в SendPulse, а також з іншими сервісами.

  • Як передавати UTM-мітки з форм підписки та оплати сайтів у CRM

    Оновлено: 08.08.2024

    Якщо клієнт заповнив форму підписки, зробив оплату на вашому сайті чи зареєструвався на курсі SendPulse, ви можете налаштувати зберігання UTM-міток в поля контактів у CRM. Це допоможе отримувати додаткову інформацію про клієнтів та створювати окремі сегменти контактів для подальшої взаємодії з ними.

  • Як переглянути інформацію про угоду

    Оновлено: 05.07.2024

    Ви можете відстежувати інформацію про угоди на всіх етапах їхнього життєвого циклу. У цій статті розглянемо, як перейти до потрібної воронки продажу, вибрати зручний режим перегляду, а також детально ознайомитися з карткою угоди зі зв'язаними даними.

  • Як додати швидку угоду

    Оновлено: 05.07.2024

    Швидку угоду можна додати безпосередньо на потрібний етап канбан дошки. Така угода має менше полів для заповнення, і використовується для швидкого додавання угоди під час спілкування з клієнтом.

  • Як керувати командою

    Оновлено: 29.07.2024

    Ви можете запрошувати команду для спільної роботи над проєктом. Розділяйте роботу з угодами, клієнтами та завданнями між вашими співробітниками, призначаючи відповідального.

  • Як шукати угоди за фільтром

    Оновлено: 05.07.2024

    Щоб отримати шкидкий доступ до потрібних угод, ви можете скористатися пошуком угод за різними критеріями. Ви також можете зберегти фільтри, що часто використовуються, і автоматизувати процес пошуку.

  • Як налаштувати поля угоди

    Оновлено: 29.07.2024

    Ви можете додавати поля до угод, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати назву товару, кращий спосіб доставки чи оплати тощо, і навіть використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.

  • Як працювати з угодами

    Оновлено: 05.07.2024

    Щоб оптимізувати ресурси та краще стежити за перебігом робочих процесів, ви можете змінювати статус угоди, призначати відповідальних, завершувати, видаляти чи ділитися ними. Розглянемо, як можна управляти однією угодою чи групою угод.

  • Як працювати з історією угод та коментарями

    Оновлено: 29.07.2024

    Під час роботи у сфері продажів або управління проєктами необхідно стежити за безліччю угод та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії угод, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.

  • Як переглянути завершені угоди

    Оновлено: 08.08.2024

    У SendPulse CRM можна переглядати та фільтрувати інформацію про завершені угоди, а також повертати завершені угоди в роботу.

  • Як працювати з календарем

    Оновлено: 29.07.2024

    За допомогою календаря в CRM ви можете візуально переглядати угоди за датами, щоб ефективно управляти ресурсами та планувати час на виконання угоди.

  • Як експортувати угоди

    Оновлено: 05.07.2024

    Ви можете експортувати дані угод із CRM у файл, щоб зберегти дані для звітності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати до інших послуг зберігання угод. Також ви можете переносити угоди в іншу воронку та в ній продовжувати роботу з ними.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні