Угоди

Як працювати з воронкою продажів та керувати угодами

  • Початок роботи в CRM

    Оновлено: 25.11.2024

    CRM — це окремий сервіс екосистеми SendPulse, де зосереджені інструменти для роботи з клієнтами та командою. З їхньою допомогою ви зможете керувати продажами, зберігати контакти клієнтів та організовувати роботу компанії.

  • Основи роботи з воронкою

    Оновлено: 23.09.2024

    Воронка продажів у CRM — це зведений список всіх угод з різних етапів спілкування з клієнтом, створений задля відстеження інформації щодо просування роботи з ним.

  • Як створити угоду

    Оновлено: 09.10.2024

    Угода — це картка в CRM, яка допомагає відстежувати вашу взаємодію з клієнтами на різних етапах роботи з ними. Головне завдання CRM – фіксувати всі заявки на дошці воронки продажів.

  • Як редагувати угоду

    Оновлено: 17.09.2024

    Щоб робота з угодами була ефективною, важливо підтримувати інформацію про них у стані. Для цього ви можете змінювати назву угоди, суму, термін виконання, поля, контактну інформацію, а також редагувати файли.

  • Як переглянути інформацію про угоду

    Оновлено: 17.09.2024

    Ви можете відстежувати інформацію про угоди на всіх етапах їхнього життєвого циклу. У цій статті розглянемо, як перейти до потрібної воронки продажу, вибрати зручний режим перегляду, а також детально ознайомитися з карткою угоди зі зв'язаними даними.

  • Як шукати угоди за фільтром

    Оновлено: 02.10.2024

    Щоб отримати шкидкий доступ до потрібних угод, ви можете скористатися пошуком угод за різними критеріями. Ви також можете зберегти фільтри, що часто використовуються, і автоматизувати процес пошуку.

  • Джерела автоматичного додавання угод та контактів

    Оновлено: 23.10.2024

    Ви можете додавати угоди вручну або налаштовувати інтеграції та автоматично створювати угоди після спілкування з клієнтом в одному з каналів зв'язку. Інтегруйте CRM із чат-ботами, email сервісом, лендингами, попапами, платежами та формами підписки в SendPulse, а також з іншими сервісами.

  • Як передавати UTM-мітки з форм підписки та оплати сайтів у CRM

    Оновлено: 17.09.2024

    Якщо клієнт заповнив форму підписки, зробив оплату на вашому сайті чи зареєструвався на курсі SendPulse, ви можете налаштувати зберігання UTM-міток в поля контактів у CRM. Це допоможе отримувати додаткову інформацію про клієнтів та створювати окремі сегменти контактів для подальшої взаємодії з ними.

  • Як додати швидку угоду

    Оновлено: 17.09.2024

    Швидку угоду можна додати безпосередньо на потрібний етап канбан дошки. Така угода має менше полів для заповнення, і використовується для швидкого додавання угоди під час спілкування з клієнтом.

  • Як керувати командою

    Оновлено: 25.10.2024

    Ви можете запрошувати команду для спільної роботи над проєктом. Розділяйте роботу з угодами, клієнтами та завданнями між вашими співробітниками, призначаючи відповідального.

  • Як налаштувати поля угоди

    Оновлено: 17.09.2024

    Ви можете додавати поля до угод, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати назву товару, кращий спосіб доставки чи оплати тощо, і навіть використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.

  • Як працювати з угодами

    Оновлено: 12.11.2024

    Щоб оптимізувати ресурси та краще стежити за перебігом робочих процесів, ви можете змінювати статус угоди, призначати відповідальних, завершувати, видаляти чи ділитися ними. 

  • Як працювати з історією угод та коментарями

    Оновлено: 17.09.2024

    Під час роботи у сфері продажів або управління проєктами необхідно стежити за безліччю угод та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії угод, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.

  • Як завершити угоду

    Оновлено: 23.09.2024

    У SendPulse CRM можна переглядати та фільтрувати інформацію про завершені угоди, а також повертати завершені угоди в роботу.

  • Як працювати з календарем

    Оновлено: 17.09.2024

    За допомогою календаря в CRM ви можете візуально переглядати угоди за датами, щоб ефективно управляти ресурсами та планувати час на виконання угоди.

  • Як експортувати угоди

    Оновлено: 05.11.2024

    Ви можете експортувати дані угод із CRM у файл, щоб зберегти дані для звітності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати до інших послуг зберігання угод. Також ви можете переносити угоди в іншу воронку та в ній продовжувати роботу з ними.

  • Як змінити статус угоди

    Оновлено: 31.10.2024

    Під час роботи над угодою можна змінювати її статус, щоб інші члени команди краще розуміли поточний етап роботи. Це дає змогу не лише підтримувати актуальність інформації, а й покращувати взаємодію між учасниками процесу.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні