Як створити угоду
Угода — це картка в CRM, яка допомагає відстежувати вашу взаємодію з клієнтами на різних етапах роботи з ними. Головне завдання CRM – фіксувати всі заявки на дошці воронки продажів.
Кожна угода заноситься також у контактну картку, що надалі допомагає аналізувати ефективність кожного етапу при роботі з клієнтом.
Ви можете створити угоду вручну або налаштувати автоматичне створення угод з інших сервісів SendPulse для кожної воронки окремо.
Розглянемо, як створити угоду вручну.
Створіть угоду
Перейдіть до розділу CRM, виберіть воронку, в якій потрібно створити угоду. Натисніть Додати угоду (Add deal).
Також ви можете створити угоду в контактній картці у вкладці Угоди, і при натисканні на клітинку в календарі воронки.
Введіть назву угоди. Ви можете ввести до 120 символів, цифр та літер.
Виберіть статус угоди та відповідального.
У воронці вже створено три типові статуси: Нові
(New), В роботі
(In progress) та На підпис
(Pending approval). Також ви можете створити новий статус угоди.
Ви можете додати відповідальних через запрошення користувачів до CRM.
У налаштуваннях CRM ви можете вибрати основного відповідального за автоматично створені угоди. При швидкому створенні угоди відповідальним призначається той, хто створив цю угоду. При звичайному створенні угоди є опція вказати відповідального.
Вкажіть вартість та тип
Вкажіть суму та валюту угоди, якщо йдеться про купівлю-продаж.
Виберіть тип угоди. Надалі, за типом угоди ви можете фільтрувати їх.
У воронці вже встановлені такі типи угод: Продаж
(Sale), Продаж товарів
(Sale of products), Продаж послуг
(Sales of services), Перепродаж
(Resale), Сервісне обслуговування
(Service maintenance), Інше
(Other).
За необхідності ви можете відредагувати існуючі або додати новий тип угоди. Для цього у налаштуваннях воронки перейдіть на вкладку Поля (Fields) і натисніть Редагувати поле (Edit field).
Встановіть термін виконання
Якщо ваша угода має дедлайн, у полі Термін виконання виберіть дату та час, до якого угода має бути завершена.
Також можна встановити нагадування про угоду, щоб не пропустити термін виконання. Для цього в полі Нагадування виберіть скільки днів про це нагадати. Повідомлення прийде всім учасникам на їх електронні пошти, вказані під час реєстрації облікового запису.
Додайте атрибути
Ви також можете додати свої атрибути – поле з додатковою інформацією про угоду.
Введіть значення в існуючі поля або додайте нове поле. Для цього натисніть Додати поле (Add field), введіть назву, тип поля та його значення.
Також ви можете додати поля для угод, які будуть з'являтися у всіх картках угод за умовчанням у налаштуваннях CRM.
Додайте контакт
Прив'яжіть контакт до угоди — введіть контактні дані клієнта — ім'я, прізвище, електронну адресу та телефон. Ви можете додати до 5 контактів до однієї угоди.
Якщо контакт вже є у списку контактів, під час введення імені він автоматично підтягнеться і ви зможете його вибрати для цієї угоди.
Додайте файл
Ви можете прикріплювати файли до угоди, щоб матеріали були в загальному доступі у всіх, хто працює з угодою. Натисніть + Додати файл (+ Add file), виберіть зі сховища в обліковому записі або завантажте новий файл з вашого пристрою.
Файлове сховище одне для всього сервісу. Ви можете додати файл будь-якого розширення крім виконуваних.
Розмір файлу в безплатному тарифі — до 200 Мб. Обсяг сховища файлів не підсумовується по сервісах, а встановлюється за розміром максимального тарифу в сервісі. Щоб його збільшити, підключіть інший тариф. Читайте докладніше: Як працювати з менеджером файлів.
Натисніть Додати угоду (Add deal). Угода буде доступна у списку угод, а також для підв'язування угоди у картці контакту та задачі.
Оновлено: 09.10.2024
або