Як переглянути інформацію про угоду
Ви можете відстежувати інформацію про угоди на всіх етапах їхнього життєвого циклу. У цій статті розглянемо, як перейти до потрібної воронки продажу, вибрати зручний режим перегляду, а також детально ознайомитися з карткою угоди зі зв'язаними даними.
Перегляд списку угод
Перейдіть в потрібну воронку і виберіть один з режимів перегляду: дошка канбан, список або календар. Ви також можете використовувати фільтри, щоб відсортувати угоди за певним критерієм
У режимі Канбан угоди відображаються у вигляді карток на потрібному етапі воронки з такими даними: назва угоди, джерело та дата її створення, прив'язаний контакт, сума та валюта, а також термін виконання, відповідальний та кількість коментарів.
В режимі Перелік угоди відображаються у вигляді рядків. Для кожної угоди відображаються її назва, джерело та дата створення, прив'язаний контакт, сума та валюта, термін виконання, а також відповідальний та поля угоди. Також ви можете натиснути три точки, щоб додати або прибрати поля.
В режимі Календар відображається назва угоди в комірці потрібної дати.
В розділі Головна ви можете також переглядати загальну інформацію щодо угод.
Перегляд картки угоди
Щоб відкрити картку угоди, натисніть на неї.
У картці, що відкрилася, вгорі ви можете подивитися назву угоди, її ID, статус і відповідальних.
Більш детальну інформацію про угоду ви можете переглянути за вкладками:
Загальні (General) | Містить суму та валюту, тип, термін виконання та поля угоди.
Також можна натиснути на відповідне поле, щоб змінити його. Читайте детальніше: Як керувати угодами. В полі Створено (Created) наведена дата створення та джерело додавання угоди. У секції Контакт (Contact) ви можете переглянути контактну інформацію своїх контактів та зв'язатися з ними. Після натискання контакту ви побачите детальну інформацію про контакт і зможете її редагувати. Також можна відв'язати контакт і додати новий. У секції Файли (Files) ви можете переглянути та додати нові файли. У секції історія (History) відображаються коментарі та події щодо роботи з угодою. |
Документи (Documents) | Доступно на тарифі Basic і вище, а також на час безплатного семиденного пробного періоду Містить завантажені документи зі статусом та датою завантаження. Ці документи ви можете переглянути, відправити поштою, завантажити на пристрій або відвʼязати від картки. Щоб створити новий документ з даними, які містяться в картці, натисніть Сформувати документ. Читайте докладніше: Як створити документ. |
Платежі (Payments) | Містить інформацію про платежі по угоді: платіжну систему, суму, опис, статус та дата його проведення.
У цій вкладці ви також можете генерувати посилання для оплати та ділитися ними з клієнтами. |
Завдання (Tasks) | Містить інформацію про пов'язані з угодою завдання.
У задачі буде вказано назву, статус на дошці завдань, терміни виконання та відповідальний. Якщо у вас немає завдань, натисніть Створити завдання. Щоб відредагувати завдання або переглянути його у вигляді картки, натисніть на неї. Щоб відв'язати завдання, натисніть іконку роз'єднання навпроти назви завдання. |
Дзвінки (Calls) | Містить дані активності щодо клієнта: дату та час дзвінків, тривалість, тип (вхідні, вихідні, пропущені), запис дзвінка та ім'я менеджера, який взаємодіяв із клієнтом. |
Оновлено: 17.09.2024
або