Налаштування CRM
Ознайомтесь з основами та особливостями CRM
-
Початок роботи в CRM
Оновлено: 09.05.2025
CRM — це окремий сервіс екосистеми SendPulse, де зосереджені інструменти для роботи з клієнтами та командою. З їхньою допомогою ви зможете керувати продажами, зберігати контакти клієнтів та організовувати роботу компанії.
-
Основи роботи з воронкою
Оновлено: 13.03.2025
Воронка продажів у CRM — це зведений список всіх угод з різних етапів спілкування з клієнтом, створений задля відстеження інформації щодо просування роботи з ним.
-
Основи роботи з дошкою завдань
Оновлено: 13.03.2025
За допомогою розділу Завдання (My tasks) можна планувати та регулювати роботу всередині компанії. Створюйте завдання собі та учасникам своєї команди, а також слідкуйте за їх виконанням на дошці завдань у режимі Канбан або на певний період у вигляді списку.
-
Як налаштувати валюту в CRM
Оновлено: 07.03.2025
Серед інструментів для роботи з фінансами в CRM є можливість вибору валюти, в якій будуть зберігатися дані. Це корисно для компаній, що працюють на міжнародних ринках, адже дозволяє коректно вести облік доходів у різних валютах.
-
Як налаштувати автоматизацію в CRM
Оновлено: 24.04.2025
Автоматизація CRM допомагає зменшити ручну роботу — автоматично створювати контакти, угоди та завдання, оновлювати дані в полях та надсилати повідомлення клієнтам і менеджерам після подій в CRM та інших сервісах в SendPulse.
-
Як керувати командою
Оновлено: 13.03.2025
Ви можете запрошувати команду для спільної роботи над проєктом. Розділяйте роботу з угодами, клієнтами та завданнями між вашими співробітниками, призначаючи відповідального.
або