Як налаштувати видимість розділів CRM
Власник акаунту може обмежити видимість певних функцій CRM. Це дає змогу гнучко налаштовувати, хто з команди бачить і використовує конкретні можливості в системі.
У статті розглянемо, як налаштувати видимість функціоналу та як це працює.
Додайте користувачів
Перед тим як розпочати роботу, вам необхідно запросити користувачів до акаунту та надати та призначити роль, яка передбачає доступ до розділу CRM.
Читайте докладніше: Як запросити користувача у команду та Як працювати з командою.
Окрім базових налаштувань доступів до розділів в ролях, ви також можете налаштувати видимість функціоналу безпосередньо в CRM.
Налаштуйте видимість
Перейдіть до розділу CRM > Налаштування > Видимість розділів (Selection visibility). Ви побачите функціонал, доступ до яких можна налаштувати.
За замовчуванням усі функції розділу CRM доступні всім користувачам акаунту.
Знайдіть потрібний розділ у списку та натисніть на іконку ока. У модальному вікні, що розгорнеться, виберіть запрошених користувачів та натисніть Зберегти (OK). Щоб обмежити для всіх, натисніть Скасувати (Clear all) > Зберегти (OK).

Якщо функцію обмежено — у CRM показуються аватарки тих, хто має до неї доступ. Якщо ви обмежили розділ для всіх — навпроти нього буде перекреслена іконка ока.
Оновлено: 08.07.2025
або