Як керувати ролями користувачів

Роль користувача у сервісах — це певний набір дозволів та обмежень до управління та наповнення створених продуктів.

На платформі SendPulse можна запрошувати членів команди до спільної роботи та надавати їм різні рівні доступу в залежності від їх функцій у команді.

З розвитком ваших проєктів та набуття додаткового досвіду співробітниками ви можете оновлювати доступи, змінюючи користувачам стандартні ролі або створюючи нові ролі з індивідуальним набором доступів.

У цій статті ми розберемося, як запрошувати користувачів та керувати їх ролями у SendPulse.

Як запросити користувача

Перейдіть до розділу Налаштування облікового запису (Account settings) > Команда (Team). Натисніть кнопку Запросити користувача (Invite a new user).

Вкажіть ім'я

Додайте ім'я та прізвище користувача.

Введіть контактні дані

Додайте email адресу та телефон. На email адресу користувачеві прийде запрошення на платформу.

Номер мобільного телефону можна буде підтвердити вже після реєстрації. Він знадобиться користувачеві під час встановлення двофакторної аутентифікації на обліковому записі за допомогою SMS.

Виберіть роль

У списку виберіть роль. Ви можете вибрати її зі списку стандартних або кастомних.

Введіть пароль

Встановіть пароль для користувача: вам потрібно буде передати йому пароль для першого входу на платформу. Можна встановити будь-який зручний для вас або натиснути на іконку ключа і згенерувати пароль з випадкових символів.

Вимоги до пароля:

  • Довжина – від 8 до 48 символів;
  • Мінімум одна цифра;
  • Мінімум одна велика літера;
  • Мінімум одна мала літера.

Виберіть елементи управління

Повний список дозволів та обмежень у розділах залежно від ролі користувача читайте в статті: Як розподіляються права доступу у стандартних ролей.

Ви не можете редагувати список доступів до функцій для стандартних ролей, але, запрошуючи користувача, ви можете вказати, до яких елементів надаєте доступ у розділах:

Розсилки (Email): Адресні книги (Mailing lists) Виберіть опцію Всі адресні книги або назви книг, до яких надаєте доступ.
Чат-боти (Chatbots) Виберіть опцію Всі чат-боти або окремих чат-ботів, до яких даєте доступ.
CRM: Воронки (Pipelines) Виберіть опцію Всі воронки або назви автоворонок, до яких даєте доступ.
CRM: Дошки завдань (Task boards) Виберіть опцію Всі дошки завдань або назви дощок завдань, до яких даєте доступ.
Web push розсилки (Web push campaigns): Підключені сайти (Added websites) Виберіть опцію Всі сайти або назви сайтів, на яких встановлені Web push розсилки.
EDU: Курси (Courses) Виберіть опцію Всі курси або назви курсів, до яких надається доступ.

У разі потреби список доступів можна буде відредагувати або змінити вибрану роль для користувача.

Надішліть запрошення

Заповнивши всі поля, натисніть Надіслати запрошення (Send an invitation).

Якщо ви заповнили всі поля, запрошення відправиться до користувача. Ви побачите системне повідомлення про відправлення та нагадування про те, що вам потрібно передати користувачеві пароль для першого входу на платформу.

Скопіюйте пароль та натисніть OK.

Як переглянути запрошених користувачів

Ви можете переглянути список усіх користувачів у розділі Налаштування акаунту (Account settings) > Команда (Team).

Користувач, який ще не підтвердив свою електронну адресу, буде відзначений помаранчевою точкою біля імені. Після підтвердження позначка стане зеленою.

Як переглянути список ролей

Щоб переглянути список стандартних та кастомних ролей, перейдіть до розділу Ролі користувачів (User roles).

Щоб побачити список доступів для певної ролі, виберіть відповідну назву, натисніть три точки в кінці рядка та виберіть Подивитись (Check).

Стандартні ролі не можна змінити, але ви можете вибрати опцію Створити роль на основі цієї (Create a role based on this) для створення кастомної ролі.

Читайте також: Як створити кастомну роль.

Щоб відредагувати або видалити створену кастомну роль, натисніть на три точки навпроти її назви та виберіть відповідну дію.

Під час перегляду налаштувань ролі у верхньому рядку ви побачите кількість користувачів, яким присвоєно цю роль. Натисніть Показати список (Show list), щоб побачити список імен.

Якщо ви редагуєте налаштування ролі, зміни будуть застосовані до всіх користувачів з цією роллю.

Як редагувати дані користувача

Щоб відредагувати дані користувача, натисніть на три точки навпроти його імені та виберіть опцію Редагувати (Edit).

Зміна імені та номера телефону

Ви можете редагувати ім'я та номер телефону користувача, але не email.

Якщо виникла потреба змінити адресу електронної пошти, потрібно видалити користувача з цією адресою і потім створити нового з тими ж доступами.

Зміна ролі

Щоб змінити роль користувача, виберіть нову роль зі списку, перевірте доступи до об'єктів та натисніть Зберегти (Save).

Повторне відправлення запрошення

Якщо користувач не отримав запрошення або випадково видалив, запрошення можна надіслати повторно.

Як видалити або заблокувати користувача

Щоб відкликати доступ до платформи, ви можете тимчасово заблокувати його або видалити. Для цього натисніть на три точки навпроти його імені та виберіть відповідну опцію в меню, що випадає.

Користувача, який не підтвердив свою електронну адресу в отриманому запрошенні, ви можете тільки видалити.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як керувати ролями користувачів"

    Оцінка: 4 / 5

    Далі

    Як розподілити рівень доступу користувача зі стандартними ролями

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні