Як працювати з командою

Створення окремої команди в CRM допомагає чітко розподілити обов'язки серед співробітників, а також надати користувачам доступ до необхідних даних та інструментів відповідно до їхніх ролей. Це забезпечує швидкий доступ зі свого акаунту до робочого простору різних команд.

У статті розглянемо, як створити та керувати командами.

Як створити команду

У кожному акаунті SendPulse є своя команда, куди за замовчуванням входите тільки ви в ролі власника з усіма правами. Щоб створити свою команду, вам необхідно додати інших користувачів та розподілити між ними доступи до сервісів та даних платформи.

Читайте докладніше: Як запросити користувача у команду.

Після того як користувач підтвердить запрошення до команди, він матиме доступ до інформації у вашому акаунті, яку передбачає вибрана для нього роль.

Як перемикатися між командами

Після підтвердження запрошення користувач зможе перемикатися між своїм акаунтом та вашою командою без введення пароля. Для цього потрібно натиснути на аватар у правому верхньому куті та у секції Команди вибрати потрібну.

Як редагувати дані про команду

Ви можете налаштувати зовнішній вигляд своєї команди, що буде показуватись усім учасникам команди.

Натисніть на знак олівця навпроти своєї команди.

Можна відредагувати таку інформацію:

Аватар команди (Team avatar)

Натисніть Виберіть файл та завантажте зображення зі свого пристрою.

Доступні формати – JPG та PNG до 2 МВ.

Нова назва команди (New team name) Введіть назву команди.

Як переглянути список ролей

Щоб переглянути список стандартних та кастомних ролей, перейдіть до розділу Ролі користувачів (User roles).

Щоб побачити список доступів для певної ролі, виберіть відповідну назву, натисніть три точки в кінці рядка та виберіть Подивитись (Check).

Стандартні ролі не можна змінити, але ви можете вибрати опцію Створити роль на основі цієї (Create a role based on this) для створення кастомної ролі.

Під час перегляду налаштувань ролі у верхньому рядку ви побачите кількість користувачів, яким присвоєно цю роль. Натисніть Показати список (Show list), щоб побачити список імен.

Якщо ви редагуєте налаштування ролі, зміни будуть застосовані до всіх користувачів з цією роллю.

Як переглядати користувачів в команді

Ви можете переглянути список усіх користувачів у розділі Налаштування (Account settings) > Команда (Team).

Всі запрошені користувачі позначені кольором відповідно до статусу.

Зелений Активний користувач, який підтвердив запрошення бути в команді. Показується імʼя, зазначене в його акаунті, а також пошта.
Помаранчевий Користувач, який ще не підтвердив участь у команді. Показується тільки пошта, на яку відправлене запрошення.
Червоний Заблокований користувач.

Якщо користувач у своєму акаунті в розділі Команда натиснув Покинути команду, його дані повністю видаляться зі списку.

Як керувати запрошеними користувачами

Натисніть на три крапки навпроти його імені та виберіть потрібну дію.

Для активних користувачів доступні такі дії:

Редагувати (Edit) Ви можете змінити вибрати іншу роль та доступи до елементів управління.
Заблокувати користувача (Block user) Залишає користувача команді, але позбавляє доступу до інформації у вашому акаунті.
Видалити користувача (Delete user) Видаляє користувача з команди разом з його даними.

Для запрошених користувачів, які ще не підтвердили участь у команді доступні такі дії:

Редагувати (Edit) Ви можете вибрати іншу роль та змінити доступи до елементів управління.
Перевідправити запрошення (Resend invitation) Відправляє лист запрошення на вказаний email ще раз.
Скасувати запрошення (Cancel invitation) Видаляє можливість для користувача доєднатись до команди.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як працювати з командою"

    Оцінка: 4 / 5 (7)

    Назад

    Як запросити користувача у команду

    Далі

    Як розподілити рівень доступу користувача зі стандартними ролями

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні