Як створити кастомну роль
Дозволи для ролей користувачів допомагають розподілити доступи для роботи команди і забезпечити збереження даних. У SendPulse можна використовувати існуючі ролі або налаштувати кастомні, із заданими правами та доступом.
Розглянемо, як створити кастомну роль.
Виберіть шаблон
Ви можете створити роль на основі існуючої або з нуля.
На основі ролі, що існує
Ви можете взяти стандартну роль, яка більше підходить під ваші вимоги, а потім додати відсутні можливості або обмежити доступи.
Перейдіть до Налаштування облікового запису (Account settings) у вкладку Команда (Team) > Ролі користувачів (User roles) і навпроти потрібної ролі натисніть Створити роль на основі цієї (Create role based on this).
Нова роль
Якщо у списку стандартних ролей ви не знайшли відповідну вимогу, можете створити нову роль зі своїми дозволами.
У вкладці Ролі користувачів (User roles) натисніть Створити нову роль (Create a new role).
Введіть назву ролі
Задайте ім'я для нової ролі. Воно повинне відрізнятися від стандартних для зручності пошуку.
Визначте дозволи для участі
Ви можете обмежити доступ як до сервісу повністю, так і до окремих його розділів.
Активуйте сервіси
Щоб обрати до яких послуг надати доступ, навпроти потрібного сервісу переведіть тумблер в положення On.
SendPulse — це платформа, де об'єднано 9 сервісів для автоматизації роботи з клієнтами: email, SMS, Viber розсилки, Automation 360, чат-боти, CRM, сайти та міні-лендинги, попапи, push повідомлення на сайтах, SMTP та платформа створення курсів EDU.
Виберіть функції
Позначте галочкою розділи сервісу, до яких хочете надати доступ.
Для деяких функцій можна також налаштувати рівень доступу.
Перегляд (View) | Перегляд списку вже створених елементів1 без можливості редагування, створення нових або видалення. |
Обмежений перегляд (Limited view) | Перегляд лише певної частини інформації чи функціоналу. У кожному сервісі це окремі елементи1. |
Редагування (Edit) | Доступ до перегляду, а також можливість вносити зміни до вибраних елементів1. |
Редагування та експорт (Edit and export) | Доступ до перегляду, редагування, видалення та завантаження файлів і даних. |
Створення (Create) | Доступ до перегляду та створення нових елементів1 у сервісі. |
Оновлення (Update) | Доступ до перегляду та редагування елементів1 у сервісі. |
Видалення (Delete) | Доступ до перегляду та видалення елементів у сервісі. |
1Залежно від сервісу, елементами можуть виступати розсилки, шаблони, адресні книги, форми підписки, ланцюжки, події, угоди, воронки, завдання, дошки завдань, контакти, інтеграції, сайти та міні-лендинги, сторінки сайтів, push розсилки на підключених сайтах, статистика SMTP, курси та сертифікати.
Детальніше, до яких розділів відкривається доступ ви можете переглянути в таблиці.
На етапі запрошення користувача зі створеною роллю ви можете вибрати елементи сервісів, які будуть доступні, а також визначити дії з даними елементами.
Загальні налаштування | |
Маскувати адреси електронної пошти та номери телефонів зірочками |
Доступ до розділу Адресні книги в Email сервісі. Дозволяє обмежувати перегляд електронних адрес та номерів телефонів підписників. |
Історія платежів і рахунків |
Доступ до розділу Прийом оплат та до тарифів SendPulse у розділах Мої замовлення, Історія транзакцій, Мої підписки і Поповнити рахунок. Якщо обмежити доступ до платежів, у користувача не буде доступу до розділу Платежі у налаштуваннях облікового запису. |
Файловий менеджер |
Доступ до Менеджера файлів. Дозволяє переглядати, завантажувати та видаляти файли у загальному сховищі акаунту. |
Розсилки | |
Розсилки | Доступ до вкладки Мої розсилки.
Управління SMS, email та Viber розсилками. Перегляд: перегляд списку запланованих та надісланих розсилок та їх статистики. |
Шаблони |
Доступ до вкладки Шаблони. Перегляд: перегляд створених та системних шаблонів для листів. |
Форми підписки |
Доступ до вкладки Форма підписки. Перегляд: перегляд створених форм підписки. |
Імена відправника SMS та Viber |
Доступ до вкладки Адреси відправника у налаштуваннях сервісу розсилок. Перегляд, редагування, додавання нових та видалення створених адрес, з яких надсилаються розсилки email, SMS та Viber. |
Перевірка email |
Доступ до вкладки Перевірка email. Перегляд перевірок та запуск нової перевірки адрес одержувачів та книг. |
Тарифи сервісу |
Доступ до вкладки Тарифи. Перегляд поточного тарифного плану, доступ на перехід на інший у рамках сервісу Розсилки. |
Налаштування сервісу |
Доступ до вкладки Налаштування сервісу. Доступ дозволяє додавати адреси відправника, налаштовувати архіви розсилок, підписки, автентифікацію, дизайн, підключати інтеграції та технологію AMP. |
Адресні книги
зі списку вибраних3 |
Доступ до вкладки Адресні книги. Обмежений перегляд2: Перегляд списку назв книг без доступу до контактів. |
1Для деяких розділів сервісу налаштування взаємопов'язані. Якщо вибрано редагування розсилок, ви автоматично даєте доступ до редагування шаблонів.
2При виборі рівня доступу Обмежений перегляд ви не можете вибрати експорт звіту про розсилку. 3На етапі запрошення користувача ви можете вказати, до яких адресних книг надавати доступ. |
|
Автоматизація | |
Ланцюжки |
Доступ до вкладки Автоворонки. Перегляд: перегляд списку раніше створених авторозсилок. |
Запуск ланцюжка1 |
Доступ до вкладки Автоворонки. Запуск та призупинення раніше створених авторозсилок. |
Події |
Доступ до вкладки Менеджер подій. Перегляд: перегляд списку раніше створених подій. |
1Для деяких розділів сервісу налаштування взаємопов'язані. Якщо ви відкриваєте доступ до запуску ланцюжків, ви відкриваєте доступ і до ланцюжків. |
|
Чат-боти | |
Діалоги та аудиторія бота
зі списку вибраних1 |
Доступ до розділів Діалоги і Аудиторія. Перегляд: перегляд діалогів та контактів в аудиторії робота. Редагування: можливість відповідати підписникам у діалогах; додавати, редагувати та видаляти контакти, а також їх дані в аудиторії бота. Редагування та експорт: вищезгадане та експорт контактів в Аудиторії зі змінними у CSV форматі. |
Розсилки
зі списку вибраних1 |
Доступ до розділу Мої розсилки. Перегляд: перегляд запланованих та надісланих розсилок. Редагування: створення, редагування та видалення запланованих розсилок. Редагування та експорт: вищезазначене та експорт результатів розсилки з контактами у CSV форматі. |
Створення ботів та зміна налаштувань бота |
Доступ до розділів Управління ботами і Налаштування бота. Можливість підключати нових ботів та змінювати налаштування бота: створювати меню, глобальні змінні та теги, підключати веб-хуки та інтеграції. |
Тригери та ланцюжки
зі списку вибраних1 |
Доступ до розділу Структура бота та Шаблони. Перегляд: перегляд структури створених ланцюжків, тригерів та статистики взаємодії користувачів з ланцюжком. Редагування: створення, редагування та видалення ланцюжків у конструкторі ланцюжків; створення, включення та відключення тригерів. |
Зміна тарифу |
Доступ до розділу Тарифи. Перегляд поточного тарифного плану, доступ до переходу на інший у рамках сервісу Чат-боти. |
1На етапі запрошення користувача ви можете вказати, до яких ботів давати доступ. |
|
CRM | |
Угоди1 |
Доступ до розділу Воронки та управління угодами. Перегляд2: перегляд списку створених угод та інформації щодо кожної з них. |
Воронки
зі списку вибраних1 |
Доступ до розділу Воронки та управління воронками. Перегляд2: перегляд списку доступних воронок та інформації щодо кожної з них. |
Завдання1 |
Доступ до розділу Мої завдання та дошкам завдань. Перегляд2: перегляд списку створених завдань та інформації щодо них на доступній дошці. Якщо ви поставите завдання людині з роллю, яка має обмежений доступ до завдань, — вона не зможе його побачити. |
Дошки завдань
зі списку вибраних1 |
Доступ до розділу Мої завдання та дошкам завдань. Перегляд2: можливість переглядати дошки та всі завдання на них. На етапі запрошення користувача на створену роль ви зможете обмежити доступ до певних дошок. |
Контакти |
Доступ до розділу Контакти. Перегляд2: перегляд списку контактів та заблокованих студентів. |
Інтеграції |
Доступ до розділу Інтеграції. Перегляд2: доступ до списку підключених та доступних інтеграцій. |
Компанії |
Доступ до вкладки Контакти > Компанії. Перегляд2: можливість переглядати створені компанії та всі деталі про них. |
Продукти |
Доступ до вкладки E-commerce > Товари. Перегляд2: можливість переглядати створені товари, категорії та деталі про них. |
Розділ оплат |
Доступ до вкладки E-commerce > Оплати. Перегляд всіх оплат та даних про них, здійснених у сервісі CRM. |
Тарифи сервісу |
Доступ до вкладки Тарифи. Перегляд поточного тарифного плану, дозвіл на перехід до іншого в сервісі CRM. |
1Для деяких розділів сервісу налаштування взаємопов'язані. Якщо ви відкриваєте доступ до угод, вам потрібно вибрати доступ до вибраної воронки, в якій зберігаються угоди. Якщо ви відкриваєте доступ до завдань, вам потрібно вибрати доступ до вибраної дошки завдань.
2При активації доступу до елементів перегляд активується за замовчуванням. 3При дозволі на створення елемента ви дозволяєте його оновлення. Тобто можна дати доступ на оновлення окремо, але вибрати лише створення неможливо. |
|
Сайт | |
Сайти та міні-лендинги |
Доступ до розділу Сайти для управління сайтами та міні-лендингами. Перегляд1: доступ до списку створених сайтів та міні-лендінгів. |
1Сторінки сайтів |
Управління сторінками сайтів. Перегляд1: доступ до списку сторінок сайту, відкритого для користувача. |
Тарифи сервісу |
Доступ до вкладки Тарифи. Перегляд поточного тарифного плану, доступ на перехід на інший у рамках сервісу Сайти. |
1Для деяких розділів сервісу налаштування взаємопов'язані. Якщо ви відкриваєте доступ до сторінок сайту, потрібно відкрити доступ до самого сайту. |
|
Push розсилки | |
Додані сайти |
Доступ до вкладки Мої сайти для керування налаштуваннями сайту та перегляду статистики. Перегляд: доступ до підключених сайтів. |
Авторозсилки |
Доступ до вкладки Авторозсилки. Перегляд: доступ до створених авторозсилок. |
Тарифи сервісу |
Доступ до вкладки Тарифи. Перегляд поточного тарифного плану, доступ до переходу на інший у рамках сервісу Push. |
Транзакційні розсилки (SMTP) | |
Налаштування сервісу |
Доступ до вкладки Налаштування SMTP. Можливість перегляду налаштувань, щоб надсилати листи по SMTP. |
Статистика |
Доступ до статистики розсилок. Можливість завантажити звіт про помилки в розсилці, переглядати історію відправок розсилок і список одержувачів. Перегляд: перегляд історії відправок та помилок. |
Тарифи сервісу |
Доступ до вкладки Тарифи. Перегляд поточного тарифного плану, доступ до переходу на інший у рамках сервісу SMTP. |
EDU | |
Курси
зі списку вибраних1 |
Доступ до розділу Курси. Перегляд: перегляд списку існуючих курсів, їхніх статусів та кількості студентів, що його проходять. |
Сертифікати |
Доступ до розділу Сертифікати. Перегляд: перегляд списку наявних сертифікатів. |
Тарифи сервісу |
Доступ до вкладки Тарифи. Перегляд поточного тарифного плану, дозвіл на перехід до іншого в рамках сервісу EDU. |
Push-повідомлення |
Доступ до вкладки Push-повідомлення. Перегляд: доступ до списку відправлених push-розсилок. |
Контент курсу
зі списку вибраних1 |
Доступ до вмісту курсів: розділів, тестів, уроків. Перегляд: доступ до курсу без можливості редагування. |
Промокоди |
Доступ до вкладки Промокоди. Перегляд: доступ до списку промокодів. |
Студенти
зі списку вибраних1 |
Доступ до вкладки Аудиторія та до списку студентів в курсі. |
1На етапі запрошення користувача ви можете вказати, до яких курсів давати доступ. 2При дозволі на створення елемента автоматично ви дозволяєте його оновлення. Тобто можна дати доступ на оновлення окремо, але вибрати тільки створення неможливо. |
|
Попапи | Управління налаштуваннями, створення та редагування попапів, перегляд результатів та статистики у розділах сервісу Попапи. |
Після того, як ви відзначили всі необхідні дозволи до всіх вибраних сервісів, прокрутіть вниз і натисніть Зберегти (Save). Кастомна роль буде знаходитись у списку розділу Користувацькі ролі. Ви можете її відредагувати або видалити.
Призначте роль користувача
Ви можете запросити нового користувача на роль або перепризначити на створену роль користувача, що вже існує.
При запрошенні користувача ви можете обмежити доступ до окремих елементів зі списку: вибрати лише адресні книги, чат-боти, вирви, дошки, підключені сайти, курси.
Якщо хочете запросити нового користувача, перейдіть в розділ Ролі та натисніть Запросити користувача (Invite a new user). Вкажіть його контактні дані, а в полі Роль виберіть створену роль зі списку.
Якщо хочете перепризначити роль існуючого, у списку користувачів натисніть три точки навпроти потрібного імені > Редагувати (Edit) і виберіть потрібну роль зі списку.
Оновлено: 24.09.2024
або